adexo3
۶۰۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام با نمايندگان تراکتورسازي در فدراسيون

با حضور جواد نکونام و نمايندگان باشگاه تراکتورسازي در فدراسيون فوتبال به نظر مي‌رسد کاپيتان تيم ملي ديگر فاصله چنداني براي پيوستن به تيم تبريزي ندارد.

ایسنا: با حضور جواد نکونام و نمايندگان باشگاه تراکتورسازي در فدراسيون فوتبال به نظر مي‌رسد کاپيتان تيم ملي ديگر فاصله چنداني براي پيوستن به تيم تبريزي ندارد.

در فاصله ۴۸ ساعت تا آغاز ليگ سيزدهم، هنوز وضعيت جواد نکونام به طور کامل مشخص نشده است اما امروز نکونام به همراه دو نفر از نمايندگان باشگاه تراکتورسازي به فدراسيون فوتبال رفت تا آخرين مراحل پيوستن به اين تيم را طي کند.

نکونام که با توجه به پاسخ استعلام کميته‌ انضباطي از آزاد بودن خود مطمئن شده، امروز (دوشنبه) به همراه دو نفر از نمايندگان باشگاه تراکتورسازي در فدراسيون حاضر شد تا با طي کردن آخرين مراحل باقي مانده به طور رسمي به تراکتورسازي بپيوندند. اين در حالي است که تناقض‌گويي‌هايي که در هفته‌ اخير توسط استقلالي‌ها مطرح شده يکي از دلايل اصلي تصميم نکونام براي حضور در تبريز است.

پس از اين که در پايان هفته‌ پيش، محمد عباسي در جلسه‌اش با علي فتح‌الله‌زاده از او خواست شرايط را براي تمديد قرارداد نکونام و پاسخ منفي به پيشنهاد شارجه را فراهم کند، کاپيتان تيم ملي به دفتر مديرعامل استقلال رفت و پس از اين جلسه باشگاه استقلال اعلام کرد که نکونام با اين تيم قراردادش را تمديد کرده است. حتي علي فتح‌الله‌زاده هم در گفت‌وگو با سايت باشگاه گفت که "نکونام نوش جان هواداران" اما کمتر از ۲۴ ساعت بعد امير قلعه‌نويي از تمديد قرارداد نکونام ابراز بي‌اطلاعي کرد تا همين مساله باعث ايجاد کدورت بيشتر بين اين دو شود. با اين حال قلعه‌نويي ديروز در گفت‌وگو با سايت باشگاه استقلال تاييد کرد که باشگاه با نکونام تمديد کرده است. اما به نظر مي‌رسد ديوار بي‌اعتمادي که بين اين دو قد کشيده بلندتر از آن باشد که بتواند در دو روز مانده به شروع ليگ برتر شرايط را براي قرار گرفتن اين دو در يک قاب فراهم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      معلوم شد خبرگزاری ایسنا هم لنگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج