اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۳۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهلت ۷ روزه ایران برای نامزدی جام ملت ها

تنها ۷ روز دیگر تا پایان مهلت ارسال مدارک برای میزبانی جام ملت ها باقی مانده است و به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال هیچ توفیقی به دست نیاورده. مسوولان فوتبال در مرحله اول فقط به نامه AFC پاسخ دادند و اعلام کردند که می خواهند میزبان جام ملت های آسیا باشند اما در مرحله دوم کمترین موفقیتی به دست نیاوردند.

مهلت 7 روزه ایران برای نامزدی جام ملت ها

روزنامه تماشا: جزییات تضمین هایی که دولت ایران باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهد تا شانس میزبانی جام ملت های آسیا داشته باشد

تنها 7 روز دیگر تا پایان مهلت ارسال مدارک برای میزبانی جام ملت ها باقی مانده است و به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال هیچ توفیقی به دست نیاورده. مسوولان فوتبال در مرحله اول فقط به نامه AFC پاسخ دادند و اعلام کردند که می خواهند میزبان جام ملت های آسیا باشند اما در مرحله دوم کمترین موفقیتی به دست نیاوردند.

مسوولان فدراسیون فوتبال باید برای مرحله دوم یکسری تضمین هایی از دولت می گرفتندکه موفق نشدند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تا به حال دو بار مهلت ارسال مدارک و تضمین ها را تمدید کرده اما همچنان خبری از فدراسیون فوتبال ایران نیست. کنفدراسیون فوتبال آسیا از وزرای هر دولتی می خواهدکه تضمین همکاری لازم برای برگزاری جام ملت ها را بدهند. تضمین هایی که روز گذشته ایسنا جزییاتش را منتشر کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است، خواستار ضمانت حمایت دولت در این چند بخش شده که می خوانید:

تضمین اول: مهاجرت (IMMIGRATION)

ویزای ورود و اجازه خروج به افرادی که در ادامه ذکر می شود باید بدون هیچگونه قید و شرط و محدودیتی توسط دولت ایران فراهم شود: (1- تمام نمایندگان AFC، 2- تمام مقامات رسمی کشورهای شرکت کننده شامل اعضای تیم و کادر پزشکی، 3- اعضای کمیته بازاریابی AFC، 4- اصحاب رسانه و نمایندگان شرکت های حق پخش تلویزیونی، 5- کارکنان شرکت های تبلیغاتی و اعضای وابسته، 6- شرکت اصلی دارنده حق پخش رقابت ها و تمام اعضای مربوط، 7- هواداران و خبرنگاران)


تضمین دوم: اجازه کار (WORK PERMITS)

ایران تضمین می کنئد که به همه افراد لیست تضمین اول مجوز کار بدهد.


تضمین سوم: امور مالیاتی (CUSTOM DUTIES AND TAXES)

ایران تضمین می کند که برای همه افراد لیست تضمین اول گمرک رایگان باشد. گمرکی برای فهرست کالاهای زیر: (1- تجهیزات فنی و وسایل مربوط به تدارکات، غذا و ... 2- تمام تجهیزات الکترونیکی مربوط به شرکت های دارنده حق پخش، 3- تمام وسایل رایانه ای مانند دوربین ها و کامپیوترهای متعلق به نمایندگان رسانه ها، 4- تجهیزات و وسایل پزشکی از جمله داروها و ... 5- تجهیزات مربوط به ورزش فوتبال مانند تور، توپ و ... 6- تمام مواد خام و وسایلی که شرکت های تبلیغاتی برای انجام کارهای خود نیاز دارند، 7- تمام مواد و وسایلی که مربوط به حقوق برگزاری رقابت ها و اجرای فعالیت های مربوط به AFC و جام ملت ها خواهد بود، 8- وسایل مربوط به اهدای جوایز مانند جام قهرمانی، مدال، پاداش و ... 9- تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که شرکت های تبلیغاتی و اسپانسرهای AFC نیاز به استفاده از آن دارند)


تضمین چهارم: معافیت کلی مالیات (۹GENERAL TAX EXEMPTION )

ایران تضمین می کند که برای همه افراد لیست، مالیات رایگان باشد.


تضمین پنجم: ایمنی و امنیت (SECURITY AND SAFETY)

اگر ایران به عنوان میزبان انتخاب شود، تضمین می کندکه تمام ابزارها و راهکارهایش را به کار بندد تا بالاترین درجه امنیت و ایمنی را برای افراد فهرست فراهم کند.


تضمین ششم: حمایت و به رسمیت شناختن حق تبلیغات (PROTECTION AND EXPLOITATION OF COMMERCIAL RIGHTS)

ایران باید تضمین کند با وضع قوانین و مقرراتی از رقابت ناعادلانه سایر شرکت های غیر مرتبط با شرکت های تبلیغاتی و اسپانسرهای رسمی مسابقات جلوگیری کند. همچنین مسائل مربوط به فروش غیرقانونی یا در اختیار قرار دادن بلیت به افراد خارج از روال این شرکت ها ممنوع شود. البته نامه ای که AFC به فدراسیون فوتبال فرستاده شامل بخش های بیشتری هم هست که اشاره به همه آنها در این گزارش امکانپذیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج