adexo3
۶۱۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

معمای انتخاب هافبک دفاعی بعد از اخراج ساموئل

نکو و آندو به سپاهان می رسند؟

با اخراج جی لوید ساموئل در بازی با گسترش فولاد دست کادر فنی استقلال برای انتخاب هافبک دفاعی بسته شده است.

نکو و آندو به سپاهان می رسند؟

روزنامه تماشا: با اخراج جی لوید ساموئل در بازی با گسترش فولاد دست کادر فنی استقلال برای انتخاب هافبک دفاعی بسته شده است. خیلی ها بازی با سپاهان را فینال زودرس لیگ می دانند. استقلالی ها به خوبی می دانند که اگر از سپاهان در هفته اول شکست بخورند، برای قهرمانی در لیگ چهاردهم به مشکل می خورند.

به همین دلیل هم هست که گفته می شود امیر قلعه نویی به احتمال زیاد برای این بازی از 2 هافبک دفاعی استفاده می کند تا مهاجمان سرعتی سپاهان خط دفاع این تیم را غافلگیر نکنند.

با اخراج ساموئل، سرمربی استقلال باید امیدوار باشد که جواد نکونام و آندو تیموریان به این بازی برسند. نکونام پیش از اینکه با استقلال قرارداد امضا کند به صورت اختصاصی تمرین می کرد و بعید است که مشکل خاصی برای بازی با سپاهان داشته باشد اما آندو در اواسط بازی تیم ملی با کره در انتخابی جام جهانی دستش شکست و تا زمانی که تیم جدیدش را انتخاب کند تمرین نکرده بود.

او کمتر از 2 هفته است که تمریناتش را شروع کرده و به همین دلیل احتمالا نمی تواند در بازی با سپاهان به صورت ثابت در ترکیب استقلال قرار بگیرد. البته مربی بدنساز استقلال تلاش می کند تا روز بازی با سپاهان او را آماده کند اما در صورتی که آندو به بازی با سپاهان نرسد، احتمالا پژمان نوری کنار نکونام در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

اما مشکل اصلی سمت چپ استقلال است. هاشم بیک زاده در بازی با گسترش فولاد مصدوم شد و گفته می شود روز چهارشنبه معلوم می شود که به بازی می رسد یا نه. اگر او به بازی نرسد، احتمالا امیر قلفعه نویی ترجیح می دهد با سیستم 2-5-3 بازی کند، سیستمی که علاقه زیادی به آن دارد. در این سیستم امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده و پژمان منتظری 3 دفاع استقلال را تشکیل می دهند.

اما مهمترین معمای این سیستم انتخاب بازیکن در پست بال چپ است. ممکن است که قلعه نویی در این سیستم ترجیح بدهد از سیاوش اکبرپور که دوندگی بالایی دارد در پست بال چپ بازی بگیرد. شاید هم به نیکبخت واحدی که بازیکنی تخصصی این پست است بازی بدهد. هر چند که نیکبخت سال هاست حضور پررنگی در لیگ نداشته و احتمالا قلعه نویی ترجیح می دهد در بازی با سپاهان از کسانی استفاده کندکه شرایط بازی در این دیدار حساس را داشته باشند.

مجیدی فیکس بازی می کند؟

فرهاد مجیدی یکی از آماده ترین بازیکنان تمرینات استقلال است. با اینحال قلعه نویی در بازی با گسترش فولاد از اول به او بازی نداد. مجیدی در دقیقه 55 به زمین آمد و در دقیقه 89 گل 3 امتیازی برای تیمش زد. حالا قلعه نویی قصد دارد از کاپیتان محبوب هواداران در بازی با سپاهان از اول استفاده کند. سرمربی استقلال بهتر از هر کسی می داند که در بازی با سپاهان باید از تک موقعیت هایش استفاده کند و به همین دلیل گفته می شود قرار است به مجیدی فرصت طلب از دقیقه یک بازی بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      گل فرهاد بیرون بیا بیرون بیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج