اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۹۴۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حسن‌زاده عنوان کرد:

استقلال همه چیز دارد بجز هافبک بازیساز

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شکست برابر سپاهان چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند گفت: امیر قلعه نویی در این دیدار توانست نقاط ضعف تیمش را شناسایی کند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شکست برابر سپاهان چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند گفت: امیر قلعه نویی در این دیدار توانست نقاط ضعف تیمش را شناسایی کند.

رضا حسن‌زاده در خصوص دیدار استقلال و سپاهان و عملکرد فنی تیم در این بازی اظهار داشت: به نظرم استقلال بازی خوبی را در این دیدار ارائه داد. این بازی، دومین دیدار لیگ بود و البته بازیکنان شاید چندان به لحاظ بدنی آماده نبودند با اینحال هم استقلال روند خوبی داشت و هم سپاهان. اما معتقدم اوج کار استقلال در ۲۰ دقیقه پایانی بود که توانست سپاهان را کاملا در زمینش نگه دارد و فقط بدشانس بود که موقعیت‌هایش گل نشد وگرنه این باخت هیچ چیزی از ارزش‌های استقلال کم نکرد.

وی ادامه داد: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد، سال قبل هم چنین شرایطی برای تیم در هفته دوم پیش آمد اما استقلال آن را با هماهنگی خوبی که به دست آورد، جبران کرد و من مطمئنم که امسال هم این مهم انجام می‌گیرد. تنها بحثی که در بازی استقلال مشهود بود، اینکه استقلال در مصاف با سپاهان همه چیز داشت جز هافبک بازیساز. فرهاد مجیدی منتظر توپ‌های عمق بود تا با فرارهای همیشگی‌اش گلزنی کند ولی این اتفاق نیفتاد تا امیر قلعه‌نویی مجبور به تعویض او و آوردن مهاجمی دیگر با سبک بازی متفاوت شود. با همه اینها من به شخصه آرزو می‌کنم که روند بازی‌های استقلال تا پایان لیگ به همین زیبایی باشد که در بازی با سپاهان دیدیم و فقط نتیجه‌اش متفاوت شود.

حسن‌زاده با تاکید براینکه امیدوار است لاوره هرچه زودتر بتواند در نقش هافبک بازیساز، جایگاه ثابت خود را به دست بیاورد، ادامه داد: مجتبی جباری ۵،۶ سال در استقلال بازی کرده بود و از همین جهت سبک بازی تمام فورواردها را می‌شناخت. حالا لاوره به جای او آمده و چند هفته‌ای طول می‌کشد تا بتواند این وظیفه سنگینی را که روی دوشش هست به خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: البته منظور من این نیست که استقلال به بازیکن متکی است چون جباری و بازیکنان دیگر می‌آیند و می‌روند ولی استقلال از این موضوع لطمه نمی‌بیند. در نهایت فکر می‌کنم چند بازی باید به لاوره فرصت داد. البته معتقدم مهمترین دستاورد استقلال مقابل سپاهان این بود که امیر قلعه‌نویی توانست ضعف‌های تیمش را به خوبی بشناسد تا در بازی‌های آتی آنها را پوشش دهد.

پیشکسوت استقلال در پایان مصاف با فجر را دیداری سخت ارزیابی کرده و تصریح کرد: فجر در ۲ بازی قبلی‌اش متحمل شکست شده و به همین جهت مقابل استقلال متفاوت از بازی‌های قبلی‌اش خواهد بود. اولین حریف استقلال در بازی‌هایش، انگیزه تیمهای رقیب است و به همین جهت استقلال اصلا نباید این تیم را دست‌کم بگیرد تا ان‌شاءالله با کسب ۳ امتیاز در کورس بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      بعله استقلال همه چیز دارد:داور،جک تریدی،بازیکن حریف،فدراسیون،کمیته انضباطی،سازمان لیگ و.. با این حساب نیازی به بازیکنان خودش ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج