اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۱۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

در فاصله ۴۰ روزه تا مسابقات جهانی بوداپست

مربی تیم ملی: شرایط کشتی بحرانی است

مربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید که شرایط تیم بحرانی است و اردونشینان در فشار بدی قرار دارند.

ایسنا: مربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید که شرایط تیم بحرانی است و اردونشینان در فشار بدی قرار دارند.

رضا لایق اظهار کرد: تا به حال چنین اتفاقاتی در کشتی وجود نداشته اما با چنگ و دندان تلاش می کنیم که زحمات کادر فنی و کشتی‌گیران در رقابت‌های جهانی به نتیجه برسد. البته مشکلات مالی و چالش‌های فدراسیون در کارآیی کشتی‌گیران و کادر فنی تاثیر دارد.

وی افزود: آرامش در اردوها و اعزام‌ها باعث می شود که همه با آرامی کار خود را انجام دهند و دغدغه اسکان، بدهی و تغذیه نداشته باشند. البته امیدواریم مشکلاتی که برای نوجوانان در مغولستان بوجود آمد برای تیم بزرگسالان ایجاد نشود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد همچنین درباره تلاش‌های رسول خادم گفت: با آقای خادم صحبت‌های زیادی داشته ایم و فدراسیون هم شب و روز تلاش می کند تا مشکلات را حل کند اما واقعا در جایی هستیم که پولی نیست و اعتبار و بودجه وجود ندارد. حتی برای هزینه‌های نوجوانان چون پول نقد نبود آقای خطیب خودش چک شخصی داد.

لایق با اشاره به این که حقوق کادر فنی یک مسئله فراموش شده است، اظهار کرد: ما مدت‌ها است که داریم رایگان کار می‌کنیم و فراموش کرده‌ایم که حقوقی هم داریم. امیدواریم مسوولان کمی به فکر باشند چون کشتی پرچمدار ورزش بوده و مردم با آن ارتباط معنوی برقرار می‌کنند. کشتی یک رشته نیست و فراتر از یک رشته است والان هم توقع داریم که مسئولان ارشد به میدان بیایند تا مشکلات این ورزش حل شود.

وی همچنین درباره وضعیت تغذیه ملی پوشان گفت: غذا هست اما نه در حد رقابت‌های جهانی. کشتی‌گیران تا حدی که سیر می شوند غذا می‌خورند. با وجود فشار تمرین‌های زیادی که روی آن‌ها است و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند این نوع تغذیه در حد حضور در رقابت‌های جهانی نیست. روزها سپری می‌شوند و کسی کار ندارد که ما اینجا چه می‌کشیم بلکه همه به دنبال نتیجه گرفتن و مدال هستند. امیدوارم مسئولین یک تیم ویژه برای کشتی بفرستند تا وضعیت اردوها و کمبودها را بررسی کنند.

لایق در ادامه اظهار کرد: با وجود همه این مشکلات تمرینات و برنامه‌ریزی‌ها به خوبی پیش می‌رود و کشتی‌گیران وضعیت خوبی دارند وانگیزه‌شان بسیار بالا است. به خصوص در دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم که قرار است انتخابی برگزار شود کشتی‌گیران تلاش ویژه‌ای می کنند. خدا را شکر مصدومی نداریم و تلاش خود را می‌کنیم در رقابت‌های جهانی به موفقیت برسیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: همه دغدغه داریم ونگرانیم که مشکلات مالی فدراسیون روی کارمان تاثیر بگذارد. شرایط خوبی نیست و کارها با تاخیر انجام می‌شود. اگر هر کاری سر جای خودش انجام نشود عواقب خوبی ندارد و امیدواریم که با جابه‌جایی دولت و آمدن وزیر ورزش جدید مشکلات کشتی که نمی توان آن را کتمان کرد برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      براي مسئولين ورزش متأسفم که انقدر غرق در بده و بستونهاي سياسي و دست و پا زدن براي حفظ صندلي بادآوردشون هستن که ...

      بعد دو روز ديگم از کشتي طلبکارن که چرا نتيجه نگرفت و صنولي بادآوردشون رو براشون موندگار نکرد !

      بعنوان يک ايراني واقعاً متأسفم و مسئولين ورزش رو به خدا واگذار مي‌کنم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج