اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۲۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد رويانيان به نحوه اجرای فردوسی پور

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از نحوه اجراي برنامه شب گذشته ۹۰ و اجازه ندادن به وي براي دفاع از خودش انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: محمد رويانيان اظهارداشت: متاسفانه در برنامه ۹۰ شب گذشته عدالت رعايت نشد، آقاي فردوسي‌پور! وقتي که از تريبون هرچه دوست داري مي‌گويي و انتقاد مي‌کني و حرفهايت را يکطرفه مي‌زني پس چرا اجازه ندادي پاسخت را بدهم.

وي افزود: متأسفانه از برنامه ۹۰ استفاده شخصي مي‌کنيد ولي بايد بدانيد که شما يک مجري هستيد، اگر به حرفي انتقاد داريد بحق است با مصاحبه در سايت‌ها و روزنامه‌ها جواب آن را بدهيد ولي اگر در برنامه ۹۰ حرف مي‌زنيد حق من است که پاسخ من را بشنويد. چرا ترسيديد که پاسخ من را بشنويد.

رويانيان ادامه داد: شما حق نداريد يک‌طرفه قضاوت کنيد ، من از اول برنامه تلفن همراهم روشن بود و فقط چند لحظه به دليل شارژ خاموش شد که سريعاً آن را شارژ کردم. سپس به برنامه زنگ زدم و گفتم آماده پاسخگويي هستم ولي دوست نداشتند با من ارتباط برقرار کنند.

رويانيان خاطرنشان کرد: من به طور مفصّل در ارتباط با نظر شما و حرفهايي که زديدي بيانيه‌اي را از طرف باشگاه صادر خواهم کرد تا هواداران بدانند هدف من حفظ حقوق باشگاه است نه برخورد با فردوسي‌پور.

مديرعامل قرمزپوشان در پايان در مورد کارشناس داوري ۹۰ نيز گفت: آقاي کارشناس! با صحبت‌هايي که مطرح کرديد من تازه متوجه شدم چرا ۱۵ سال است که شما کارشناس برنامه ۹۰ هستيد، شما بايد در مورد داوري نظر بدهيد نه چيز ديگر، براي من سئوال است که چرا درباره هزينه‌هاي برنامه ۹۰ اظهارنظر مي کنيد و وکيل مدافع مي‌شويد، کار شما کارشناسي داوري است نه نصيحت کردن من و پرداختن به هزينه‌هاي ۹۰ ؛ من باز هم مي‌گويم تازه معلوم شد که شما چرا ۱۵ سال کارشناس برنامه ۹۰ هستيد.

رويانيان در پايان يادآورشد: ضمنا بايد اين را عرض کنم که من از آقاي فردوسي‌پور هيچ‌گونه عذرخواهي نکرده‌ام پس بهتر است ايشان در جريان اين موضوع باشند. البته باز هم اعلام مي‌کنم در اطلاعيه‌اي جواب ايشان را در مورد ساير مسائل به صورت مفصل خواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      وای خدا این مرد چقدر عقده ایی!!!!! بس کن بابا ، با این حرفا فردوسی پور تخریب نمیشه، خودتو خراب می کنی .....

    • همراه آبی

      به قول خودت آقای رویانیان فردوسی پور 15ساله که توی این فوتباله و محبوب مردمه اما شما چی؟اون کسی که یه طرفه به قاضی میره شمایید نه فردوسی پور که دایی رو به عنوان نماینده باشگاتون آوورد روی خط. تلفن.آقای رویانیان فکر نکنم وقت بیانیه دادن داشته باشی چون دیگه وقت رفتنه.بیچاره رویانیان تازه فهمیده عادل استقلالیه میگه بیانیه میدم.خخخخخخخ

    • تراختور

      به احترام سردار
      کیسه کشا بمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج