۶۲۱۳۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۰۵


فال روزانه 1396/08/05
فال روزانه جمعه 5 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، عملگرا، باصداقت، منظم، هدفمند و با تدبیر هستید. شما هر کمکی که از دستتان بربیاید برای دوستانتان انجام می دهید و به خاطر رفتار صمیمانه خود مورد احترام همه هستید، اما باید سعی کنید انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید و کمتر لجبازی کنید. امسال فرصت های فوق العاده ای برای سرمایه گذاری برایتان پیش خواهند آمد و خوشبختانه شما در تصمیم گیری در این مورد بسیار با تدبیر عمل خواهید کرد. مواظب باشید ایده ها و نقشه هایتان با افرادی که قابل اعتماد نیستند در میان نگذارید. آنهایی که مشغول به تجارت هستند در زمینه های جدیدی شروع به فعالیت خواهند کرد که منافع بیشتری را برایشان به همراه خواهند داشت. روزنامه نگاران، دکترها و آنهایی که در زمینه ی بازاریابی فعالیت می کنند دوره ی موفقیت آمیزی را پیش رو خواهند داشت. همسر و فرزندانتان شما را در تمام طول سال مورد حمایت خود قرار خواهند داد، اما شما هم باید آنها را مورد توجه خود قرار دهید. آنهایی که قصد ازدواج دارند امسال می توانند به این خواسته ی خود دست پیدا کنند. دی، فروردین، تیر و شهریور مهم ترین ماه های سال برای شما خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/05

نداشتن ارتباط با یکی از دوستان صمیمیتان و یا شخصی که دوست دارید باعث می شود احساس تنهایی و عدم امنیت عاطفی به سراغتان بیاید و به این فکر بیفتید که مبادا او شما را فراموش کرده باشد و یا دیگر برایتان ارزش و اهمیتی قائل نباشد. این احساس شما به احتمال زیاد هیچ ارتباطی با واقعیت ماجرا ندارد و تنها از نداشتن احساس امنیت عاطفی سرچشمه می گیرد. گاهی دیگران سرشان گرم کارهای خودشان است و باید به آنها اجازه بدهید به کار خودشان مشغول باشند. با این همه اگر خودتان پیش قدم شده و با دوستتان تماس بگیرید او حتما از شنیدن صدایتان خوشحال خواهد شد. بعد از آن می توانید از روز تعطیلتان را آرامش خیال لذت ببرید.

فال روزانه 1396/08/05

مسئولیت هایی که در خانه به عهده تان هستند ذهن شما را به خود مشغول کرده اند، زیرا کارهایی که باید در خانه انجام بدهید با برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید تداخل دارند. این موضوع ممکن است باعث ایجاد یک چالش درونی شود، اما خوب در نظر داشته باشید که شما باید به خانه و خانواده تان هم اهمیت دهید و نمی شود فقط به برنامه های خودتان اولویت بدهید. این احتمال وجود دارد که ناراحتی هایی بین شما و دوستانتان پیش بیایند و باعث نگرانی و استرس شما شوند. سعی کنید با به کار گرفتن تدبیر و سیاست در اوضاعی که به وجود آمده است تعادل ایجاد کنید و اجازه ندهید اوضاع از این که هست هم بدتر شود.

فال روزانه 1396/08/05

امروز ممکن است پیام ها و تماس های ناراحت کننده ای دریافت کنید. شاید شخصی که قرار بوده است امروز به دیدن شما بیاید ناگهان خبر بدهد که نمی تواند سر قرار بیاید، و یا شاید یکی از دوستان دعوتتان را برای رفتن به یک رستوران و یا آمدن به خانه تان را رد کند. اجازه ندهید این اتفاقات حال خوبتان را خراب کنند، بالاخره این اتفاق ها همیشه و برای همه پیش می آیند. خودتان را با انجام کارهایی که تمام هفته گفته بودید آخر هفته انجام خواهید داد سرگرم کنید. اگر برای فردایتان طرح و یا مقدماتی را باید آماده کنید به آنها رسیدگی کنید، اما زیاد هم خودتان را خسته نکنید. در یگ روز تعطیل اولویت اصلیتان باید استراحت کردن و خوش گذراندن باشد.

فال روزانه 1396/08/05

شما امروز نسبت به وضعیت اقتصادی خود دچار نگرانی شده اید. قرار بوده است پولی به دستتان برسد که حالا در تحویل آن به شما تأخیری غیر منتظره پیش آمده است، اما اوضاع به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. فاصله ای که امروز بین شما و شخصی که دوست داری باعث ناراحتی و افسردگی شما شده است. زیاد به این موضوع فکر نکنید و خودتان را با انجام کارهای دیگر سرگرم نگه دارید، زمان به سرعت خواهد گذشت و فردا دوباره خواهید توانست در کنار هم باشید و خنده به روی لب هایتان خواهد نشست. بعدازظهر سعی کنید زودتر به خانه برگردید و کمی استراحت کنید و زود بخوابید، هفته ی پر مشغله ای در انتظارتان است.

فال روزانه 1396/08/05

یک اتفاق غیر منتظره ممکن ست باعث شود بین شما و شخصی که دوست دارید برای مدتی هر چند کوتاه فاصله بیفتد. ناگهانی بودن این اتفاق و نقشی که طرف مقابلتان در آن داشته است ممکن است باعث شود ذهنتان درگیر شود و نسبت به او و رابطه تان دچار تردید شوید، اما خیلی زود از فکرهای اشتباهی که داشته اید پشیمان خواهید شد. شما نیاز شدیدی به کسب درآمد بیشتر احساس می کنید و کمبود پول در زندگیتان فکر شما را به خود مشغول کرده و باعث می شود به بررسی ایده ها و راه های مختلف برای به دست آوردن پول بیشتر بپردازید. فعلا در این مورد هیچ تصمیمی نگیرد و فقط به بررسی گزینه های پیش رویتان مشغول باشید.

فال روزانه 1396/08/05

امروز صبح که از خواب بیدار می شود نشانه هایی جزئی از بیماری سرماخوردگی در وجود خود احساس می کنید و شاید به همین دلیل نتوانید آنطور که باید و شاید به برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید رسیدگی کنید. شما آدم فعالی هستید و این ناتوانی ناشی از مریضی اعتماد به نفستان را تحت تأثیر قرار داده و باعث می شود تواناییتان در کارهایی که می خواهید انجام دهید پایین بیاید. به خودتان زیاد سخت نگیرید و کمی استراحت کنید تا بتوانید سلامت خود را باز یابید. ناراحتی های خیلی بزرگی از طرف دوستانتان ممکن است برایتان پیش بیاید، اما زیاد به این مسائل فکر نکنید و خودتان را با چیزهای بهتری سرگرم نگه دارید.

فال روزانه 1396/08/05

شخصی که دوست دارید امروز ممکن است نسبت به دوستانتان احساس حسادت کند. شاید به یک مهمانی دعوت شده باشید که فقط دوستانتان و خودتان در آن حضور دارید، اما به شما توصیه می شود که برای خوشحال نگه داشتن عشقتان این دعوت را رد کنید و برنامه ای بچینید که هر دویتان بتوانید در کنار هم از روز تعطیلتان لذت ببرید و خوش باشید. شاید پروژه ها و اهدافتان امروز به طور موقت با موانع و مشکلاتی روبرو شوند و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شما شود. به خودتان سخت نگیرید و امروز همه چیز را به حال خودش رها کنید و فقط از روز تعطیلتان لذت ببرید، فردا همه چیز دوباره روبراه خواهد شد.

فال روزانه 1396/08/05

امروز شما می خواهید هر کار دیگری را تعطیل کنید تا یک پروژه ی شخصی نیمه کاره را که برای مدتی به حال خود رها کرده بودید به پایان برسانید. با این حال امروز پیشرفت زیادی نخواهید کرد، زیرا اختلافات و درگیری هایی که بین شما و دوستانتان و یا بعضی از اعضای خانواده وجود دارد به شما اجازه نخواهند داد زیاد روی کارتان تمرکز کنید. با این حال تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید و تا جایی که می توانید حواستان را به کارتان بدهید تا حداقل بخشی از آن را به نتیجه برسانید. اگر وقتی برایتان باقی ماند و حوصله داشتید با عشقتان از خانه بیرون بزنید و به پیاده روی بروید و از هوای زیبای پاییزی لذت ببرید. این کار خستگی را از تنتان بیرون خواهد برد.

فال روزانه 1396/08/05

امروز شما به فکر اعضای خانواده و دوستانی هستید که در شهرها و کشورهای دیگر زندگی می کنند و از شما دور هستند. دلتان برای آنها تنگ شده و خاطرات شیرین گذشته در کنار این عزیزانتان احساسات نوستالژیکی را در وجود شما زنده می کند و دلتان می خواهد به روزهای خوب گذشته بازگردید. زیاد در گذشته غرق نشوید. فعلا تنها کاری که از دستتان برمی آید این است که با آنها تماس بگیرید، مطمئنا آنها از شنیدن صدای شما خوشحال خواهند شد و صحبت کردن با آنها باعث خواهد شد در تمام طول روز انرژی مثبتی وجودتان را فرا بگیرد. سعی کنید باقی مانده ی روزتان را در کنار خانواده و دوستانی که در همین نزدیکی ها هستند بگذرانید.

فال روزانه 1396/08/05

امروز مسائل مالی ممکن است با پیچیدگی هایی روبرو باشند. هیچ خبری از پول هایی که قرار بوده است امروز به حسابتان واریز شوند نیست و این موضوع باعث آشفتگی شما شده است. آرامش خودتان را حفظ کنید، به احتمال زیاد این مشکل با کمی پیگیری از جانب شما حل خواهد شد. امروز روز خوبی برای معامله کردن، به ویژه معاملات ملکی نیست. حداقل امروز دست نگه دارید و فردا تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. در غیر این صورت، نتایجی که به دست خواهید آورد شما را نسبت به مهارت و تواناییتان در مدیریت مسائل مادی دچار تردید خواهد کرد. نا امید نشوید، این وضع برای ابد ادامه پیدا نخواهد کد و مشکلتان دیر یا زود حل می شود.


فال روزانه 1396/08/05

بحث ها و درگیری هایی که طی یکی دو روز گذشته با دوستان و یا عشقتان داشته اید امروز همچنان تأثیر خودشان را روی حال شما حفظ کرده اند. شما احساس می کنید کسی دوستتان ندارد و از لحاظ عاطفی احساس امنیت نمی کنید. اگر کمی دقت کنید خواهید دید که تمامی نشانه ها و شواهد حاکی از آن هستند که این احساساتتان اشتباه هستند. هیچ تغییری در نظرات و احساسات طرف مقابلتان نسبت به شما پیش نیامده است و هنوز مورد علاقه ی شدید او هستید. شرایطی که پیش آمده است موقتی هستند و همه چیز به زودی به روال عادی خود باز خواهد گشت. روز تعطیل خود را با این افکار بیهوده خراب نکنید.

فال روزانه 1396/08/05

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید بینیتان گرفته است و گلویتان هم درد می کند، شاید به همین دلیل مجبور شوید بیشتر روزتان را در خانه و رختخواب بگذرانید و برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را کنسل کنید. مسلما این موضوع برایتان خوشایند نخواهد بود، مخصوصا اگر باعث شود نتوانید به قراری که با عشقتان داشته اید برسید، اما کاری از دستتان ساخته نیست و باید فقط تا می توانید استراحت کنید. سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی مانند کتاب خواندن که از لحاظ جسمانی شما را خسته نمی کنند سرگرم نگه دارید. سوپ و ویتامین ث و مراقبت های لازم شما را تا فردا صبح سرپا خواهند کرد و خواهید توانست هفته تان را به خوبی آغاز کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج