adexo3
۶۲۵۵۹۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ شهرام شب‌پره در جلسات مدیران ارشد سازمانی

شهاب پاک‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: احتمالا براتون پیش‌اومده که کارِتون تو یک اداره گیرِ امضای یه مدیر مونده و اون مدیر هم همیشه‌ خدا جلسه است. تا جایی که آدم با خودش فکر میکنه اینا این همه جلسه میرن کِی وقت میکنن کارهایی که تو جلسه در موردش صحبت شده رو انجام بدن.

شهاب پاک‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

احتمالا براتون پیش‌اومده که کارِتون تو یک اداره گیرِ امضای یه مدیر مونده و اون مدیر هم همیشه‌ خدا جلسه است. تا جایی که آدم با خودش فکر میکنه اینا این همه جلسه میرن کِی وقت میکنن کارهایی که تو جلسه در موردش صحبت شده رو انجام بدن. اما بیاین یکم عمیق‌تر به موضوع نگاه کنیم؛ اصلا تو این جلسه‌ها چی میگذره که مدیرا همیشه اونجان؟ هر جلسه‌ای اول از همه با یک «در راستای» شروع میشه، جوری که اگه یه روز گفتن «در راستای» ممنوع بشه، نصف جلسات کنسل میشه. رسم بر اینه که هرکس تو جلسه صحبت میکنه، بقیه سرشون رو هی جلو عقب کنن که یعنی دارن حرف طرف رو گوش ميدن.
هرچقدر هم سِمَت طرف بالاتر باشه، شدت این جلو عقب کردن بیشتر میشه و به مرحله هد زدن میرسه. اصلا اگه یه روز یه جلسه خیلی مهم داشتین، میتونید شهرام شب‌پره رو به‌عنوان مدعو با خودتون بیارین تا رییس اون مجموعه در مورد اینکه شما دارین به حرف‌هاش گوش میدین، قانع بشه. راستی این رو هم در نظر بگیرین كه اگه تو جلسه همه آقایون با کت شلوار و کفش واکس‌زده بودن و فقط یه نفر با دمپایی لخ‌لخ کنان حضور داشت، اون شخص نیروی خدماتی نیست، مدیر ارشد جلسه است. تو این شرایط معمولا توصیه میشه یه کاغذ بگیرین دستتون و در حالی‌که دارین سرتون رو به نشونه تايید تکون میدین، الکی یه سری چیز یادداشت کنید. فقط سختی کار اینجاست که شما همزمان با این کار باید چهره اون شخص رو هم زیر نظر داشته باشین تا اگه یه جمله‌ای گفت و بعدش لبخند زد، شما از خنده ریسه برین.

لُب کلام اینکه، مدیرای ما تو جلسات خیلی زحمت میکشن هی ساقه طلایی میخورن و اون سر رو جلو و عقب میکنن، الکی به خاطر نبودنشون غر نزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته این جلسات بیشتر برای خرید منزل تعمیر ماشین ،ویا چیزهای شخصی آقا مدیر هست ،وگرنه ما نه ژاپن هستیم که هرروز یه تکنولوژی جدید از جلساتشون بیرون میاد نه نروژ که هر هفته یه برنامه برای توانمندی ورفاه مردمشون جلسه میزارن

    • بدون نام

      مگر مدیران رده بالا چه میکنند افرادی در اختلاس ودزدی ورشوه گیری ید طولایی دارند رادر منصب عالی قرار میدهند تا مملکت ومردم را بوشنده وبهره انها را بدهند واکنون هم که دیگر مملکت ورشکست شده وربا خواران بانکی ومنصو بین انها فربه وداد مردم در امده یک سری حرفهای دل خوش کنک می زنند وبه انتظار نشسته اند تا اب از سر بگذرد مسولین سواد که ندارند فقط مدرک دارند

    • شکیبه

      کاش به همین حرکات وساقه طلایی بود حق سمینار ناهار ماموریت میوه شیرینی آب میوه اضافه کاری و....اضافه کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج