۶۲۸۳۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۸


فال روزانه 1396/08/18


فال روزانه پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ آبان به دنبا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی، قابل اعتماد، منظم و در تصمیم گیری قدرتمند هستید. همیشه از ایده های جدید استقبال می کنید و علاقه ی بسیاری به بالا بردن سطح دانش خود و کشف ناشناخته ها دارید. امسال خوشبختانه درآمد شما نسبت به قبل افزایش خواهد یافت، اما افزایش همزمان هزینه های زندگیتان و تغییراتی که به دنبال بهبود وضع مالیتان در سبک زندگی شما ایجاد می شوند اجازه ی پس انداز کردن به شما نخواهند داد. اگر می خواهید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید باید تلاشی بیشتر از همیشه از خودتان نشان دهید تا خیلی زود به نتیجه ی دلخواهتان برسید. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت دارند امسال با افراد قدرتمند و بانفوذی آشنا خواهند شد که می توانند به رونق یافتن تجارت آنها کمک قابل توجهی کنند. مسافرت، شرکت در فعالیت های اجتماعی و عضویت در گروه ها و انجمن های مختلف شما را با افراد تازه ای آشنا خواهد کرد که شاید بتوانید در میان آنها نیمه ی گمشده ی خود را نیز پیدا کنید. آنهایی که متأهل هستند امسال مورد حمایت همسر و فرزندان خود خواهند بود، اما باید با درخواست ها و انتظارهای فزاینده ی آنها هم کنار بیایند.

فال روزانه 1396/08/18

شما برای امروزتان نقشه هایی دارید که خودتان فکر می کنید مو لای درزشان نمی رود، اما در واقع چندان هم از این که چطور باید آنها را عملی کنید مطمئن نیستید. سعی نکنید همه ی مشکلات را به تنهایی حل کنید و از افرادی که به شما نزدیک هستند و مورد اعتمادتان نیز قرار دارند کمک بخواهید. آنها به شما کمک خواهند کرد که با توجه به شرایط موجود تمام فاکتورهای مختلف را در نظر گرفته و بهترین راه را در پیش بگیرید. شما دوست دارید که کمی بیشتر به نیازها و خواسته های خودتان توجه کنید، اما مدیریت تناقضی که بین نیازهای خودتان و اطرافیانتان وجود دارد دشوار به نظر می رسد. شاید بهتر باشد گاهی خودتان را در اولویت قرار بدهید.

فال روزانه 1396/08/18

در سکوت ظاهری بین شما و یکی از اطرافیانتان تنش خاموشی در حال بالا گرفتن است. هر چند به ظاهر همه چیز آرام و روبه راه به نظر می رسد، اما وضعیت بین شما دارد به نقطه ای بحرانی می رسد و باید پیش از آنکه اوضاع از این که هست بدتر شود به آن رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در نقطه عطف بسیار مهمی از زندگی خود قرار گرفته اید و می توانید موفقیت های زیادی را کسب کنید، فقط باید بتوانید به ترس از شکست غلبه کنید و راه ماجراجویی را در پیش بگیرید. تغییرات را با روی باز پذیرا باشید و خودتان را برای روبرو دن با دنیایی تازه آماده کنید. اگر جسارت پیشروی نداشته باشید تا ابد در همین وضع خواهید ماند.

فال روزانه 1396/08/18

اجازه ندهید دعواها و بحث های دیگران شما را از مسیر واقعیتان دور کنند. به خودتان و اهدافتان شک نکنید و دست از نگرانی بردارید. اگر می بینید با اطرافیانتان و آنچه دور و باران در جریان است هماهنگ نیستید فکر نکنید که یک جای کارتان ایراد دارد. راهی را در پیش بگیرید که خودتان دوست دارید و خیالتان از این بابت راحت باشد که شما قدرت کافی برای پیش بردن کارها در جهتی که خودتان می خواهید را دارید. امروز این که مجبور باشید بخشی از وقتتان را به کارهای عقب افتاده تان اختصاص دهید برای شما بسیار آزار دهنده خواهد بود، اما نتیجه ی نهایی شما را قطعا راضی خواهد کرد. فقط یادتان باشد لازم نیست خودتان را به کسی جز خودتان ثابت کنید.

فال روزانه 1396/08/18

شما برای ایجاد تعادل در خواسته های امروزتان مجبور خواهید بود به سختی تلاش کنید. شما بین میل شدیدی که به ماجراجویی احساس می کنید و علاقه ای که به دیدار و صحبت با دوستان و عزیزانتان دارید بر سر یک دو راهی مانده اید. در هر دو صورت شما این فرصت را خواهید داشت که حرف هایی را که دوست دارید بزنید و کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. اکنون از آن زمان هایی است که باید تمام سعیتان را بکنید که در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید؛ به ویژه وقتی پای مسائلی همچون دین و معنویات در میان است نباید به سادگی از میدان خارج شوید. اگر بخواهید با هر بادی که می وزد جهت خود را عوض کنید کلاهتان همیشه پس معرکه خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/18

شما امروز شور و هیجان بسیار شدیدی برای انجام کاری در وجود خود حس می کنید، اما با اطلاعات بیشتری که به دستتان می رسند خواهید دید مسیری که پیش رویتان قرار دارد خیلی هم هموار و بدون مانع نیست. با حرف زدن در مورد نقشه هایتان و به دنبال آن بازخوردی که از اطرافیانتان دریافت می کنید خواهید دید که تصویر نهایی به آن زیبایی که شما فکر می کنید هم نخواهد بود. پیش از گرفتن تصمیم نهایی کمی صبوری به خرج دهید تا درک بهتری از شرایط پیدا کنید. اگر عجله یا لجبازی کنید احتمال این که پشیمان شوید خیلی زیاد خواهد بود. امروز بعداز ظهر در خانه ماندن شما را به احتمال قوی دیوانه خواهد کرد، پس حتما برنامه ای برای خودتان در نظر داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/18

امروز ممکن است برای گرفتن یک تصمیم مهم و یا برداشتن قدمی تأثیر گذار تحت فشار قرار داشته باشید و یا حداقل خودتان این طور فکر کنید که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را در این رابطه بگیرید. از طرفی هم انگار گزینه هایی که پیش رو دارید هر لحظه دارند بیشتر و بیشتر می شوند. سعی کنید اگر اصرار دارید حتما همین امروز تصمیم خود را بگیرید حداقل برای عملی کردن آن کمی دست نگه دارید. این احتمال وجود دارد که امروز مجبور باشید برای دفاع از باورها و عقاید خود با بعضی ها که نظرات مخالفی دارند دست و پنجه نرم کنید. به آنها نشان دهید که هر کسی آزاد است عقاید خودش را داشته باشید و آنها هم باید به باورهای شما احترام بگذارند.

فال روزانه 1396/08/18

امروز دوستان و اطرافیانتان ممکن است در برداشت هایی که از کارها و رفتارهای شما دارند دچار سوء تفاهم بشوند و با واکنش هایشان حتی خودان را نسبت به موضعی که دارید دچار تردید کنند. مشکل کار اینجاست که آنقدر که حفظ حمایت و همراهی اطرافیانتان برای شما اهمیت دارد، اجرای نقشه ها و برنامه هایی که در سر دارید برایتان مهم نیست. دیدن فاصله ی رو به رشدی که بین شما و دیگران وجود دارد می تواند اعتماد به نفستان را به میزان چشمگیری تحت تأثیر قرار دهد. خوشبختانه شما این فرصت را دارید که با داشتن مکالمات صادقانه سوءتفاهم هایی که به وجود آمده اند را از میان برداشته و اوضاه را به حالت عادی بازگردانید.

فال روزانه 1396/08/18

ارتباط برقرار کردن با افرادی ک افکار و عقاید شبیه به شما دارند و علایق مشترکی با آنها دارید امروز برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با این حال، شما آنقدر در مصرانه سعی در اثبات خودتان و حرف هایتان دارید که ممکن است باعث شوید دیگران از بودن در کنارتان لذت نبرند. شاید شما و آنها اهداف مشترکی داشته باشید، اما شما چنان میلی به جلو زدن از بقیه دارید که تلاش هایتان برای مخفی کردن این موضوع هم بی فایده خواهند بود. اگر رفتارهای دیگران شما را ناراحت می کنند بد نیست در ابتدا نگاهی به رفتارهای خودتان بیندازید. آنچه می بینید شاید تنها واکنشی به رفتار ناخوشایند خود شما باشد.

فال روزانه 1396/08/18

امروز خود شما تغییری خاصی در رفتار و کارهایتان نمی بینید، اما از نظر دیگران به یکباره همچون مدیر و رهبری توانا شده اید. وقتی همه در تردید و دو دلی به سر می برند و یا تصمیم های اشتباه می گیرند شما می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و حتی دیگران را هم از اشتباه هایشان نجات دهید. مخصوصا وقتی بدانید که فقط پای خودتان در میان نیست و نسبت به بقیه و منافعشان هم مسئول هستید قدرتی که در وجود خود حس می کنید حتی بیشتر هم می شود. از نشان دادن توانایی هایتان خجالت نکشید و بگذارید همه خود واقعیتان را ببینند و به توانایی های شما ایمان بیاورند. فقط مواظب باشید دچار تکبر و خودبینی نشوید!

فال روزانه 1396/08/18

امروز شما مانند یک سیاستمدار کار کشته رفتار می کنید و می توانید در برابر هر کسی که قرار بگیرید با تصمیمات استراتژیکی و واکنش های حساب شده ی خود او را به راحتی شکست دهید. خوشبختانه حس ششمتان نیز به یاری ما امده و بهترین راه ها را پیش رویتان قرار می دهد. با این حال باید مواظب باشید دچار خودبینی نشوید و فکر نکنید که شکست ناپذیر هستید چنین تصوری اولین قدم به سوی سقوط و شکست خواهد بود. برای حفظ موفقیت خود باید ترکیب سالمی از تواضع و اعتماد به نفس را به کار بگیرید. اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان با مشکلی درگیر است از این توانایی امروز خود برای کمک به او نیز استفاده کنید!

فال روزانه 1396/08/18

امروز کوچک ترین مانعی که بر سر راهتان قرار بگیرد کافی است تا تجربه های تلخ گذشته و شکست هایتان را به یادتان آورده و شما را در بحران اعتماد به نفس قرار دهد. البته که نگاه به گذشته و درس گرفتن از اشتباهاتتان می تواند به پیشرفت شما کمک کند، اما اگر نسبت به خطاهای خود دچار وسواس شده و دائم آنها را زیر ذره بین بگیرید تنها نقش بازدارنده خواهند داشت. انتخاب با خودتان است، یا در خاطرات عذاب آور گذشته خودتان را گم کنید، یا به آینده ای روشن چشم بدوزید و از هیجان آن لذت ببرید. در راهی که پیش رو دارید مواظب باشید به افرادی که دائم سعی در دلسرد کردن شما دارند گوش ندهید و آرزوهای بزرگ خود را به خاطر کوته نگری آنها از دست ندهید.

فال روزانه 1396/08/18

شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که ترجیح می دهند در آرامش خودشان و در فضای امنی که برای خود ساخته اند بی آن که در مرکز توجه قرار بگیرند کارها و مسئولیت هایشان را به انجام برسانند. شما خودتان را بین همه گم می کنید تا توجهی به خود جلب نکنید، اما امروز قضیه فرق کرده است و دلتان می خواهد دیده شوید و هیچ چیزی به جز این شما را راضی نخواهد کرد. خوشبختانه شما توانایی و استعداد لازم برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید را دارید و فقط باید راه مورد علاقه تان برای خیره کردن دیگران به خود را انتخاب کنید. البته که به شما توصیه می کنیم سعی نکنید با کارهای منفی جلب توجه کنید، قابلیت شما خیلی بیشتر از این حرف هاست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج