adexo3
۶۳۰۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

... و دوباره فوتبال علیه تلویزیون

به دلیل اختلاف اتحادیه باشگاه های ایران با مسئولان صداوسیما، شاید علاقمندان فوبتال فرصت تماشای بازی های لیگ از طریق تلویزیون را از دست بدهند.

... و دوباره فوتبال علیه تلویزیون

روزنامه تماشا: به دلیل اختلاف اتحادیه باشگاه های ایران با مسئولان صداوسیما، شاید علاقمندان فوبتال فرصت تماشای بازی های لیگ از طریق تلویزیون را از دست بدهند. باشگاه های فوتبال ایران بر سر مسائل مالی با صداوسیما اختلاف دارند و رئیس اتحادیه باشگاه ها می گوید: «اگر با مسئولان صداوسیما به توافق نرسیم، بعد از اردوی تیم ملی فوتبال اجازه حضور دوربین ها در ورزشگاه ها را نمی دهیم.»

فصل گذشته هم زمانی که اختلاف بین مدیران فدراسیون فوتبال و صدا و سیما بالا گرفت، مدیران فدراسیون تهدید کردندکه اجازه ورود تجهیزات صدا و سیما را به استادیوم نمی دهندتا آنها راضی شوند حق واقعی فوتبال را بدهند ولی در عمل آنها نتوانستند این کار را بکنند و صداوسیما با همان تعرفه قبلی تمام بازی های لیگ برتر را پخش کرد.

عزیز محمدی دیروز در نشست مدیران باشگاه های لیگ برتر درخصوص حق پخش تلویزیونی بازی ها گفت: «به همراه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با مسئولان صدا و سیما برگزار کردیم. حتی نامه ای را به رئیس سازمان صداوسیما در این خصوص ارسال کردیم. به طور مثال در این برنامه خواستیم برخی تبلیغات را به ما بدهند و حتی حاضر بودیم نیمی از درآمد خود را به صداوسیما بدهیم. بعد از آن اعلام کردیم اگر مخالف هستند اصلا نمی خواهیم مسابقات را پخش کنند.»

او در مورد اینکه پیگیری های فدراسیون سال گذشته جواب نداد هم گفت: «فدراسیون فوتبال به دلیل قراردادی که با رسانه ملی دارد، نمی توانداقدامی را انجام دهد اما اتحادیه این کار را می کند. مطمئن باشید اگر با صداوسیما به توافق نرسیم، بعد از اردوی تیم ملی اجازه حضور دوربین ها را در ورزشگاه ها نمی دهیم.»

9 مدیری که می خواهند حق فوتبال را از صداوسیما بگیرند

امیر عابدینی، کاظم اولیایی، محمد رویانیان، علی فتح الله زاده، مهدی دادرس، حمید زینی زاده، خطیبی (قائم مقام گسترش فولاد) و براتی (برای انجام کارهای حقوقی) به همراه عزیزالله محمدی 9 مرد خشنی هستند که قرار است جام جم را فتح کنند و با متقاعد کردن صداوسیما به پرداخت حق پخش واقعی فوتبال کمی از مشکلات مالی باشگاه ها را کاهش دهند. مطابق معمول مهدی دادرس و کاظم اولیایی با وجود آنکه مدیر باشگاهی نیستند اما به نمایندگی از اتحادیه حضور دارند.

از باشگاه های پرطرفدار همه حضور دارند، چه استقلال و پرسپولیس و چه تراکتورسازی. این گروه هشت نفره قرار است با نمایندگان صداوسیما مذاکره کنند و در این مذاکره دو راه پیش روی آنهاست. راه اول مذاکره و چانه زنی و بالا بردن حق پخش ها به هر میزان ممکن است. راه دوم اما راه تحریم و تقابل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج