اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۰۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آندو به استقلال فرصت یکماهه داد

باشگاه استقلال هنوز نتوانسته خواسته های مالی آندو تیموریان را برآورده کند. آبی ها در حالی فصل نقل و انتقالات توانستند خواسته های سرمربی تیمشان را برآورده کنند که به نظر می رسد در این فصل هم مشکلات مالی زیادی داشته باشند.

آندو به استقلال فرصت یکماهه داد

روزنامه تماشا: باشگاه استقلال هنوز نتوانسته خواسته های مالی آندو تیموریان را برآورده کند. آبی ها در حالی فصل نقل و انتقالات توانستند خواسته های سرمربی تیمشان را برآورده کنند که به نظر می رسد در این فصل هم مشکلات مالی زیادی داشته باشند.

نکونام برای تمدید قرارداد با استقلال مبلغ کمی گرفت و حالا هم این باشگاه نتوانسته خواسته های مالی آندو تیموریان را برآورده کند. آندو زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد ادعا کرد به خاطر استقلال از پیشنهاد تیم های قطری گذشته است و حالا به نظر می رسد اگر استقلال ظرف روزهای آینده نتواند خواسته های مالی او را برآورده کند، این تیم بادردسری تازه روبرو خواهدشد.

آندو به استقلال فرصت یکماهه داد

به گزارش اوج نیوز، گفته می شود آندو به مدیران باشگاه استقلال یک ماه فرصت داد تا چک ۵۰۰ میلیونی اش را پاس کنند. با این حال سرژیک تیموریان، برادر آندو حاضر نشد در این باره حرفی بزند: «من هیچ صحبتی درباره مسائل مالی نمی کنم و اگر سوال فنی دارید بپرسید. اینکه آندو چقدر از استقلال می گیرد، موضوعی است که بین خودمان و باشگاه می ماند.»

علی فتح الله زاده در پایان نشست اتحادیه مدیران باشگاه ها تایید کرد که آندو به او فرصت داده است: «خدا پدر تیموریان را بیامرزد، با ما راه آمد و مبلغ کمی را از ما گرفته است. من مسئول توهم افراد نیستم. چه کسی به من کمک کرده است؟ من حتی پولی که به نکونام داده ام را از محل درآمدهایمان در سازمان لیگ پرداخت کرده ام.»

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس ادعا کرد که یک فرد خیّر پول رضایتنامه محمد خلعتبری را می دهد. مدیرعامل استقلال امیدوار است که این فرد خیّر پول آندو را هم بدهد: «اگر چنین خیّری داریم باید دست و سر او را بوسید، ما الان پول تیموریان را نداریم که یک سوم این مبلغ است. درخواست می کنیم یک خیّر این پول را به ما هم بدهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج