۶۳۲۲۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۲۶


فال روزانه 1396/08/26

فال روزانه حمعه 26 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مستقل، خلاق، با اعتماد به نفس، عملگرا و منظم هستید. شما بسیار جاه طلب هستید و آرزوی رسیدن به اوج ثروت و شهرت را دارید، اما بهتر است مواظب باشید در این راه نسبت به دیگران و نظراتشان بی تفاوت نباشید. امسال منافع اقتصادی زیادی از منابع مختلف به دستتان خواهند رسید، اما تردیدی که نسبت به شریک خود دارید تمام مدت همچون ابر سیاهی بالای سرتان شما را آزار خواهد داد. اگر نمی خواهید تمام سال ذهنتان درگیر این موضوع باشد بهتر است تکلیف خودتان را روشن کنید. مواظب باشید به کسی بیش از لیاقتش اعتماد نکنید. مدیریت زمان و داشتن برنامه ریزی در راه رسیدن به اهدافتان از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما امسال در اجتماع بسیار فعال هستید و در مهمان ها و مراسم ها و فعالیت های اجتماعی مختلفی شرکت خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید این میزان از فعالیت های اجتماعی به احتمال زیاد شریک راهتان را سر راهتان قرار خواهد داد. اگر هم پیش از این نیمه ی دیگر خود را یافته اید امسال فرصت ازدواج برای شما فراهم خواهد شد. مواظب باشید با بیش از اندازه وقت گذاشتن برای کارتان خانواده تان را از خود نرنجانید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز بالاخره نتیجه ی تلاش هایی که در راه رسیدن به یک هدف بسیار مهم انجام داده بودید را خواهید دید. این موفقیت را بدون شک مدیون تلاش ها، سخت کوشی و پشتکاری که از خود نشان داده اید هستید. این موفقیت باعث بالا رفتن جایگاه شما و افزایش ارزش و احترامتان در میان خانواده، دوستان و همکارانتان خواهد شد. اگر احساس می کنید که بین شما و یک نفر از دوستان و اطرافیانتان سوء تفاهمی پیش آمده و یا از حرفی برداشت اشتباهی شده است امروز روز بسیار خوبی برای پرداختن به این موضوع و رفع این سوء تفاهم خواهد بود. اگر همین امروز راجع به این موضوع صحبت نکنید شاید هرگز فرصت دیگری برای این کار پیش نیاید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز یک نفر که به دور از شما زندگی می کند ذهنتان را به خود مشغول کرده است. شاید حتی دلتان برای شهری که او در آن زندگی می کند هم تنگ شده باشد و دلتان بخواهد به دیدنش بروید. شما از زندگی روزمره و فشارهای عصبی و استرسی که به شما وارد می شود خسته شده اید و دلتان می خواهد با کمی ماجراجویی حال و هوای خودتان را عوض کنید. اگر برایتان ممکن است برای یک تعطیلات چند روزه برنامه ریزی کرده و به دیدن این شخص بروید. با این کار هم دلتنگیتان برطرف می شود و هم خستگی این چند وقت کار کردن را از تن به در می کنید. اگر اهل هنر هستید امروز تحت تأثیر فرهنگ های دیگر نقاط جهان ایده های جدیدی به سرتان خواهند زد.

فال روزانه 1396/08/26

امروز درست وقتی که انتظارش را ندارید سر و کله ی مهمان های ناخوانده ای پیدا خواهد شد. شاید خودتان یک مهمانی داشته باشید و ناگهان این افراد هم به واسطه ی یکی از مهمان هایتان به خانه ی شما بیایند. وقت گذراندن با این افراد می تواند برایتان بسیار جالب باشد و حتی فرصت های جدیدی را در زمینه ی کار و تجارت و یا فعالیت های علمی و پژوهشی در اختیار شما قرار دهد. به حرف های آنها خوب گوش کنید، چون چیزهای زیادی هستند که می توانید از آنها یاد بگیرید. برای این که جلوی این مهمان های ناخوانده خجالت زده نشوید به شما توصیه می شود که از صبح خودتان را برای آمدن آنها آماده کنید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز مطالعه ی کتب و مجلاتی که به تازگی منتشر شده اند اطلاعات جدید و جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما دلتان می خواهد که در مورد آنچه با مطالعه ی آنها یاد گرفته اید با دوستانتان بحث کنید. در حال حاضر ذهن شما قدرت بالایی برای جذب اطلاعات دارد و آنچه یاد می گیرید برای مدت ها در ذهنتان باقی خواهد ماند، به همین دلیل هم بحث هایی که می کنید برایتان بسیار مفید خواهند بود. امروز قلب شما سرشار از احساسات برای دوستان، اعضای خانواده و همچنین عشقتان است، سعی کنید تا جای ممکن با آنها وقت بگذرانید. بد نیست حتی آنها را به صرف یک شام صمیمانه به خانه تان دعوت کنید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان توصیه های ارزشمندی برای افزایش درآمدتان به شما خواهد کرد، سعی کنید این پیشنهادها را با ذهنی باز پذیرا باشید. امروز شما سرحال و با انرژی هستید و همین باعث شده جذاب تر از همیشه به نظر برسید. رفتارتان با دیگران هم دوستانه تر از همیشه است و همین خوش اخلاقی و رفتار صمیمانه خیلی ها را به شما جذب خواهد کرد. اگر در منزلتان حیوان خانگی دارید امروز سعی کنید کمی بیشتر از همیشه برای آن وقت بگذارید. بعداز ظهر هم سرتان را با فعالیت های هنری گرم کنید؛ حتی اگر خودتان اهل انجام کارهای هنری نیستید تماشای هنر دست دیگران می تواند به شما آرامش زیادی ببخشد.

فال روزانه 1396/08/26

امروز عشق و هنر برای شما مهم ترین چیزهای دنیا هستند. با دیدن آثار هنری، خواندن یک شعر یا نمایشنامه و یا شنیدن یک قطعه موسیقی اصیل احساس می کنید که روحتان به پرواز درآمده است. دلتان می خواهد این احساس دلپذیر را با شخصی که دوست دارید به اشتراک بگذارید و او را هم در این لذت شریک کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که همه لزوما از یک چیز به یک اندازه لذت نمی برند. امروز کودکان هم باعث شادی شما می شوند و وقت گذراندن با آنها باعث آرامش روح شما خواهد شد. معصومیت آنها شما را به آینده ی دنیا و بشریت امیدوار می کند و باعث می شود احساس کنید بار دیگر جوان شده اید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز شما نسبت به هیچ چیز بی تفاوت نخواهید بود. اخبار خوب می توانند شما را از شدت خوشحالی به پرواز در بیاورند و اخبار بد هم می توانند شما را به عمق اندوه و افسردگی بکشانند. خوشبختانه امروز سرتان شلوغ تر از آن است که بتوانید تمام مدت به شنیده هایتان و اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان افتاده اند فکر کنید. مهمان های خوانده و ناخوانده ای که به دیدنتان می آیند سرتان را آنقدر به خود گرم خواهند کرد که وقت زیادی برای فکر کردن به این چیزها برایتان باقی نخواهد ماند. شما از بحث کردن در مورد مسائل معنوی لذت می برید، اما مواظب باشید اگر مهمان هایتان به این موضوعات علاقه ای ندارند حوصله ی آنهارا با بحث های طولانی سر نبرید.

فال روزانه 1396/08/26

شما امروز از انجام کارها به صورت گروهی لذت می برید و این کار در هر زمینه ای که باشد وقتی آن را همراه با دیگران انجام دهید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. خواه بخواهید به تماشای یک فیلم در سینما بروید، خواه قصد تحقیق و مطالعه در مورد موضوع خاصی را داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که حداقل دو سه نفر از دوستانتان را با خود همراه کنید. شما امروز زیاد دوست ندارید در مورد اهدافتان با دیگران حرف بزنید، چون آمادگی این که مورد انتقاد آنها قرار بگیرید و یا نقشه هایتان زیر سؤال برده شوند را ندارید. با این حال جای نگرانی نیست، شما در حال حاضر می توانید دیگران را خیلی راحت تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه 1396/08/26

شما امروز می توانید رهبر یک گروه که هدف مشترکی دارند باشید. آنها به راحتی حرف های شما را می پذیرند و شما را به عنوان نماینده و رهبر خود قبول دارند. البته که در این میان افرادی هم پیدا خواهند شد که شما و کارهایتانرا مورد انتقاد قرار دهند، اما انرژی منفی آنها مانند آبی است که روی پرهای یک اردک ریخته شود و هیچ اثری روی شما نخواهد داشت و به جانتان نفوذ نخواهد کرد. اگر خودتان به حرف ها و کارهایتان اعتقاد داشته باشید دیگان نیز شما را باور خواهند کرد. شما به تازگی به استعداد جدیدی در وجود خود پی برده اید. امروز به این فکر کنید که چطور می توانید این توانایی خود را برای رشد حرفه ایتان به کار بگیرید.

فال روزانه 1396/08/26

امروز شما بسیار خوش شانس خواهید بود، به ویژه وقتی پای عشق و مسائل عاطفی در میان باشد. روابطتان با شخصی که دوست دارید بهتر و نزدیک تر از هر زمان دیگری خواهند بود. در واقع وجود شما امروز پر از عشق شده است و نسبت به همه، حتی غریبه ها، محبت زیادی را در وجود خود احساس می کنید. شما امروز آماده اید تا در برابر هر کسی که بخواهد سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار بگیرد بایستید، اما احتمال این که کسی شجاعت و جرأت زیر سؤال بردن شما و کارهایتان را داشته باشد پیدا شود خیلی کم است. با این حال در نظر داشته باشید که در عین حفاظت از موضع و اهدافتان، از انتقادهای سازنده هم استقبال کنید.

فال روزانه 1396/08/26

خواب های شب گذشته تان شما را چنان به خود مشغول می کنند که صبح دلتان نمی خواهد از خواب بیدار شوید و دوست دارید ببینید آخر این رویاها به کجا ختم خواهد شد. به آنچه دیده اید خوب فکر کنید و ببینید چه ارتباطی با واقعیت می تواند داشته باشد. شاید بتوانید از این راه به اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت روحی و روانی خود که از آن بی خبر بوده اید پی ببرید. امروز شما بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید و دلتان می خواهد ساعاتی را با عشقتان خلوت کنید. شاید در طول روز این فرصت براتان فراهم نشود، اما شب را حتما سعی کنید با همسرتان تنها باشید و احساسات خود را بیان کرده و به روابط زناشوییتان هم رسیدگی کنید.

فال روزانه 1396/08/26

فعالیت های اجتماعی امروز وقت زیادی از شما خواهند گرفت. البته خودتان هم از این وضع کاملا راضی هستید و از این که با دوستانتان، مخصوصا آنهایی که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید، در تماس باشید لذت می برید. شما مکالمات جالبی با هم خواهید داشت و شاید حتی در خلال صحبت هایتان به موضوع جدیدی علاقمند شوید. امروز دیداری که با عشقتان خواهید داشت سرشار از احساسات خواهد بود و در مقابل هم واکنشی که انتظار دارید را از او دریافت خواهید کرد. به طور کلی امروز روز خوبی برای شما خواهد بود، اما باید مواظب باشید خودتان را زیاد خسته نکنید، چون فردا هم کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج