adexo3
۶۳۵۸۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

گلی که قاضی به استقلال نزد +عکس

علی کریمی بالاخره پا به توپ می شود و بعد از مانوری دیدنی و به هم پیچاندن هافبک های استقلال با یک پاس عرضی و هوشمندانه قاضی را در موقعیت گل قرار می دهد اما مهاجم شماره ۱۱ قرمز ها توپ را به آسمان می فرستد و آه پرسپولیسی ها بلند می شود...

خبرآنلاین: علی کریمی بالاخره پا به توپ می شود و بعد از مانوری دیدنی و به هم پیچاندن هافبک های استقلال با یک پاس عرضی و هوشمندانه قاضی را در موقعیت گل قرار می دهد اما مهاجم شماره ۱۱ قرمز ها توپ را به آسمان می فرستد و آه پرسپولیسی ها بلند می شود...

آیا قاضی فوتبالیستی هست که بشود انگ خیانت را روی پیشانی اش چسباند؟

گلی که قاضی به استقلال نزد +عکس

باید حدود یک سال به عقب برگردیم.دربی رفت.یک طرف مانوئل ژوزه و تیم پرنوسانش و طرف دیگر امیر قلعه نویی که در بازگشت به استقلال دوباره قهرمانی را هدف گرفته.این دربی اولین دربی بعد از هت تریک جادویی ایمون و برد دراماتیک تیم دنیزلی است و حالا به جای آقا مصطفی و پرویز سوبله چوبله ، امیر خان و مانوئل روی نیمکت ها نشسته اند.

اتفاق ویژه اما نیمکت نشینی زاید است که هم خودش و هم هواداران پرسپولیس را عصبانی کرده.مانوئل باعینک آفتابی کلاسیک ، کاور فسفری و شلوار سفیدرنگش لب خط شمایل عجیب و غریبی پیدا کرده.او سورپرایزهای دیگری هم دارد.محمد نوری و کریم انصاری فر هم روی نیمکت نشسته اند و مهرداد پولادی در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

محمد قاضی هم هست.قاضی گزینه اول او برای خط حمله است اما این مهاجم بهترین موقعیت گلزنی پرسپولیس در دربی را از دست می دهد.پرسپولیس برتری نسبی ای بر حریفش دارد و علی کریمی بالاخره پا به توپ می شود و بعد از مانوری دیدنی و به هم پیچاندن هافبک های استقلال با یک پاس عرضی و هوشمندانه قاضی را در موقعیت گل قرار می دهد اما مهاجم شماره 11 قرمز ها توپ را به آسمان می فرستد و آه پرسپولیسی ها بلند می شود.

یک سال بعد از این اتفاق مردی که آن روز هم روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود قاضی را متهم به خیانت کرده و گفته آن روز قاضی عمدا آن توپ را گل نکرده .باور کردن این حرف دشوار به نظر می رسد اما حضور قاضی در استقلال سرپرست پرسپولیس را به چسباندن تکه های پازلی که سخت است به آن فکر کنیم واداشته است.

آیا قاضی فوتبالیستی هست که بشود انگ خیانت را روی پیشانی اش چسباند؟آن هم در نیم فصل اول و روزهایی که او خودش را برای حضور در ترکیب تیم ملی باید به کی روش نشان می داد؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسیژن

      من به عنوان یک پرسپولیسی با این حرف که قاضی اون توپ رو از قصد بیرون زده کاملا مخالفم..قاضی از خداشم بود اون توپ گل بشه و محبوب بشه در ارتش سرخ اما خب دیگه بضاعت بازی قاضی بیشتر از این نیست و به دلیل همین بضاعت فنی کم مجبور به ترک پرسپولیس شد و راهی جایی شد که با این بازی ضعیفش منتش رو هم بکشن...کجا بهتر از استقلال؟؟

      پاسخ ها

      • Fardin

        زرشـــــــک

    • آرمان

      واقعا"این اکاذیب منتشر شده توسط آقای سپاهی اخراجی شیرینی بعید نیست چون اگر سالم بود نگهش میداشتند با اون کاری کرد زندانی نشد جای خوش شانسی یا بهتر پارتی انوشیروان معروف به محمد بود.

    • بدون نام

      آره راست میگن جدول لیگ پارسال نشون میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رضا

      مجله نمی دونم بهش + بدم یا - . چکار کنم ؟ چندخط اول + چند خط آخر -

    • حمید

      عزیزم بضاعت فنی داشت بلد نبودید ازش استفاده کنید .گل هاشو تو استقلال می بینید .نمونه دیگه این موضوع هم انصاری فر اونم بضاعت فنی نداشت تو پرسپولیس اونجوری تو تراکتور اینجوری

      پاسخ ها

      • همه جا آبیته

        دمت گرم حمید
        تو پرسپولیس بازیکنها بجای پیشرفت پس رفت میکنن. باید بیان استقلال تا فوتبال رو یاد بگیرن

        444444444444444444444444444444444

    • مهدی

      یک بازی که مهم نیست! با بقیه بازی ها هم می توانست به تیم ملی برسد! اینجا بحث استقلال هم مطرحه! تیم فاسدی که بازیکنان باید برای پیوستن به آن در مقابل استق لال یا باید گل به خودی بزنند و یا دروازه خالی استق لال را هم باز نکنند، اگر پنالتی هم دادند یا پنالتی را گل نکردند هم شانس بازی کردن در استق لال را در فصل بعد دارند! اگر هم که خودشان را به مصدومیت بزنند که باز هم چه بهتر! باور ندارید یه سری به بازیهای بازیکنانی مثل ابراهیم تقی پور، میثم بائو و......
      اگه یه تیم کثیف و مافیایی تو کل کشور باشه تیم استق لاله که فوتبال را به لجن کشانده...

      پاسخ ها

      • همه جا آبیته

        آخه چقدر تو باهوشی، اگه از حسادت داری میسوزی به 125 زنگ بزن خنکت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج