adexo3
۶۳۷۲۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

دانیال داوری بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

مجله کیکر برای دانیال داوری نمره ۱ از ۵ را در نظر گرفت تا بهترین نمره را به عملکرد داوری داده باشد.

سایت گل: مجله کیکر برای دانیال داوری نمره ۱ از ۵ را در نظر گرفت تا بهترین نمره را به عملکرد داوری داده باشد.

دانیال داوری، سنگربان ۲۵ ساله‌ی تیم برانشوایگ شب گذشته برابر ستاره‌های جوان یورگن کلوپ به خصوص لواندوفسکی، همان ستاره‌ای که برابر رئال مادرید موفق به زدن ۴ گل در نیمه‌نهائی لیگ قهرمانان اروپا تنها در بازی رفت شد، سطحی دیگر را به نمایش گذاشت و پرکارترین بازیکن میدان که شاید باید او را موفق‌ترین بازیکن میدان نیز نامید، بود که اگر نبود اختلاف سطح دو تیم در شمار گل‌ها بیش از پیش نمود پیدا می‌کرد.

داوری در دوئل با لواندوفسکی چند "سوپرسیو" داشت که اگر با کلین‌شیت او در این بازی همراه می‌شد، از او به عنوان یک پدیده در هفته‌ی دوم یاد می‌شد.

نخستین هنرنمائی داوری در دقیقه‌ی ۱۱ این بازی رخ داد، جائی‌که توپ پشت مدافعان برانشویگ برای میختاریان فرستاده شد، اما داوری با تیزهوشی توپ را جمع کرد تا یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های دورتموند نقش بر آب شود.

تنها پنج دقیقه پس از اولین واکنش داوری، نوبت به اولین "سوپرسیو" این بازیکن در این دیدار برای نجات دروازه‌ی برانشوایگ رسید. در شرایطی که بلاژیکوفسکی در یک موقعیت فوق‌العاده قرار داشت و حتی مدافعان برانشوایگ نیز تسلیم شده بودند، داوری با یک واکنش استثنائی تیمش را همچنان در جریان بازی نگه داشت.

دانیال داوری بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

شاگردان کلوپ در این دیدار تعداد کمی شوت‌ از پشت محوطه‌ی جریمه راهی دروازه‌ی داوری کردند، شاید دلیل این امر نیز جایگیری فوق‌العاده‌ی او در مهار این شوت‌ها بود.

بندر یکی دیگر ستارهای ناکام دورتموند در دوئل با دانیال داوری بود. این هافبک خوش‌فکر که در دقیقه‌ی ۵۱ فرصت گشودن دروازه‌ی داوری را داشت، با پای تخصصی خود یعنی پای راست گوشه‌ی دروازه‌ی داوری را نشانه رفت و در شرایطی‌که هیچ‌کس فکر مهار این موقعیت را نمی‌کرد، داوری موفق شد در فاصله‌ی چند سانتی متری خط دروازه توپ را جمع و جور کند.

نوری شاهین که در این دیدار چندان تلاشی برای گل‌زنی نداشت، در دقیقه‌ی ۵۳ با واکنش داوری در یکی از معدود اقدامات خود برای گل‌زنی ناکام ماند.

البته در دقیقه‌ی ۶۴ نیز داوری روی یک ضربه‌ی آزاد رویس را ناکام گذاشت تا او نیز از واکنش‌های داوری بی‌بهره نماند.

در دقیقه‌ی ۷۰ ابتدا رویس در محوطه‌ی جریمه قصد داشت دروازه‌ی داوری را بگشاید اما داوری توپ را دفع کرد تا در ریباند توپ به لواندوفسکی فرصت‌طلب برسد و او نیز در موقعیتی تک به تک قرار گیرد. با این حال لواندوفسکی بازهم در گل‌زنی ناکام بود و داوری موفق شد توپ را جمع و جور کند.

در صحنه‌ی گل نخست نیز داوری از زاویه‌ای بسته گل را توسط هافمن دریافت کرد و شاید مقصر بود. در صحنه‌ی پنالتی نیز جهت توپ را کاملا اشتباه تشخیص داد و بدون هیچ حرف و حدیثی گل دوم را دریافت کرد.

بدین ترتیب داوری در پایان این دیدار موفق شد توسط سایت گل نمره‌ی ۳ از ۵ دریافت کند و پس از هافمن که تعویض طلائی یورگن کلوپ بود، عملکرد موفقی را داشته باشد.

نکته جالب آن است که مجله کیکر بهترین عملکرد را برای داوری در نظر گرفت و نمره یک از پنج را از دیدگاه خود برای این ستاره در نظر گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام. لطفاً فیلم صحنه های زیبای بازی و سیو های داوری رو برای دانلود قرار بدید. با تشکر از شما.

    • تراختور

      با اومدن داوری و حضور حقیقی و احمدی دروازه تیم ملی بیمه میشه.تا کیسه کشا سر مردم و تیم ملی منت نذارن.

    • تراختور

      با اومدن داوری و حضور حقیقی و احمدی دروازه تیم ملی بیمه میشه.تا کیسه کشا سر مردم و تیم ملی منت نذارن.

    • تراختور

      با اومدن داوری و حضور حقیقی و احمدی دروازه تیم ملی بیمه میشه.تا کیسه کشا سر مردم و تیم ملی منت نذارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج