adexo3
۶۳۹۰۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بازگشت محسن ترکی با بازی استقلال

محسن ترکی بعد از ۵ هفته غیبت بالاخره به لیگ بازگشت. او که در تست های اول فصل شرکت نکرده بود و به گفته خودش برای داوری در این فصل تصمیم نگرفته بود در نهایت تصمیم خود را گرفت و به لیگ برتر برگشت.

بازگشت محسن ترکی با بازی استقلال

روزنامه تماشا: محسن ترکی بعد از 5 هفته غیبت بالاخره به لیگ بازگشت. او که در تست های اول فصل شرکت نکرده بود و به گفته خودش برای داوری در این فصل تصمیم نگرفته بود در نهایت تصمیم خود را گرفت و به لیگ برتر برگشت.

اینطور که شنیده می شود او قرار بوده به همراه بقیه داوران به رشت رفته و در تست شرکت کند. البته مشخص نیست که در این تست ها شرکت کرده یا نه. با اینحال او به همراه جهانبازی از هفته ششم به جمع داوران لیگ برتر خواهد پیوست. نکته جالب اولین بازی این دو داور است. محسن ترکی استقلال - راه آهن را قضاوت می کند و جهانبازی هم بازی پرسپولیس را سوت می زند.

بازگشت محسن ترکی با بازی استقلال

محسن ترکی از قضاوت بازی استقلال و راه آهن خاطرات خوبی ندارد و البته بازیکنان راه آهن هم همینطور. قضاوت همین بازی در فصل گذشته بود که اعتراضات شدید علی دایی و پیروز قربانی را به دنبال داشت. او بعد از بازی گفت: «نمی دانم داور چرا کارت نمی داد. یکی از بازیکنان استقلال پیش من آمد و خودش از این موضوع تعجب کرده بود. باید روی قضاوت های ترکی تجدید نظر شود. خوشحالم که اکنون در استقلال نیستم چرا که این تیم پشت پرده کثیفی دارد. امیدوارم ترکی بتواند راحت بخوابد.»

نتیجه این صحبت ها قهر کردن ترکی و کناره گیری موقت او از داوری شد. او اعلام کرد تا زمانی که دایی و قربانی از او معذرتخواهی نکنند به داوری برنمی گردد. بازیکنان راه آهن تلاش می کنند که با دید مثبت به این قضیه نگاه کنند.

بهادر عبدی در مورد قضاوت ترکی برای این بازی گفت: «ایشان در بازی های قبل برای ما اشتباهاتی داشتند مثل بازی فصل قبل ما مقابل استقلال که به جنجال کشیده شد اما اشتباهات ایشان نسبت به اشتباهاتی که امسال گریبانگیر ما شده هیچ است چون در این چند هفته، هر هفته یک پنالتی بر علیه تیم ما گرفته می شود. امیدوارم که آقای ترکی این اشتباهات را جبران کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      از الان استقلال را برنده بدانید
      ترکی طرفدار یسه کش هاست

    • اکسیژن

      برای بازی های آسیایی میاد؟؟؟ آخه نقل انتقالات تموم شده و در لیگ نمیتونه تا نیم فصل برای استقلال بازی کنه(منظورم اینه سوت بزنه)

    • نادر

      خب مجنون به لیلی رسید.
      اینهم خیر خوب آسیایی برای کیسه کشا.بهشون گفتن شماها برین با تایلند بازی کنین خیالتون از لیگ راحت اصلا با تیم نونهالانتون شرکت کنین.3 امتیازها از الان مال شما.

    • حسین

      پیشنهاد میدهیم ترکی با سوت مچ بند و کفش آبی قضاوت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج