adexo3
۶۴۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشيان و تاج در تمرین استقلال

رييس فدراسيون فوتبال به همراه نايب رييس فدراسيون و مدير عامل باشگاه استقلال دقايقي پيش با حضور در اردوي استقلال با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار کرد.

ایسنا: رييس فدراسيون فوتبال به همراه نايب رييس فدراسيون و مدير عامل باشگاه استقلال دقايقي پيش با حضور در اردوي استقلال با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار کرد.

علي کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال به همراه مهدي تاج، سرپرست سازمان ليگ برتر و علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال دقايقي پيش براي بالا بردن روحيه بازيکنان و کادر فني استقلال از اردوي اين تيم بازديد کردند.

کفاشيان در اين بازديد با آرزوي موفقيت براي بازيکنان و کادر فني استقلال گفت: شما نماينده ايران در باشگاه‌هاي آسيا هستيد و ان‌شاءالله بتوانيد با قدرت پرچم ايران در آسيا را برافراشته کنيد. تيم استقلال با استخوان بندي محکمي که دارد همان طور که به تيم ملي کمک زيادي کرد قطعا مي‌تواند موفق باشد.

همچنين علي فتح‌الله‌زاده به محض ورود به محل اردوي استقلال با برخورد گرم امير قلعه‌نويي مواجه شد و به بازيکنان قول داد در صورت پيروزي در مجموع ۱۰۰ ميليون پاداش از منبع درآمد باشگاه استقلال در سازمان ليگ برتر به آنها پرداخت کند.

بازيکنان استقلال در اردوي پيش از بازي با بوريرام تايلند از روحيه بالايي برخوردارند و آمادگي کامل دارند تا با تمام قوا به مصاف اين تيم تايلندي بروند و پيروز ميدان شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      تا قله یک گام بیشتر نمانده.به امید پیروزی استقلال ایران مقابل تایلند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج