۶۴۱۲۰
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

دایی: بهتر از گل‌محمدی کنایه می‌زنم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه عملکرد خوب خط دفاعی مدیون تلاش همه بازیکنان است درباره دیدار این هفته تیمش برابر نفت تهران گفت:حضور یحیی گل‌محمدی در نیمکت حریف تاثیری بر این دیدار نخواهد گذاشت.

ایسنا: سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه عملکرد خوب خط دفاعی مدیون تلاش همه بازیکنان است درباره دیدار این هفته تیمش برابر نفت تهران گفت:حضور یحیی گل‌محمدی در نیمکت حریف تاثیری بر این دیدار نخواهد گذاشت.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران درباره این دیدار اظهار کرد: این دیدار بسیار سخت خواهد بود ولی برای ما با توجه به شرایط‌مان که تلاش می‌کنیم برای بالای جدول رقابت کنیم، فرقی ندارد. ما می‌خواهیم همه بازی‌ها را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. با برتری برابر نفت به صدر جدول می‌رسیم. نفتی‌ها مربی و بازیکنان خوبی دارند. نتایج‌شان نشان دهنده این مسئله است و ما می‌خواهیم از این بازی ۶ امتیازی، سه امتیاز را از آن خود کنیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس افت کرده است، بیان کرد: فوتبال ورزشی است که با نفرات و انسان‌ها سروکار دارد. در آن نوسانات زیاد است اما چون در ایران از فوتبال حرفه‌ای دور هستیم، این مسائل بزرگتر نشان داده می‌شود. در دیدار با سایپا یک شوت روی دروازه‌مان آمد و گل خوردیم. ما تنها تیمی هستیم که در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ایم ولی برابر سایپا یک شوت که شاید چند سال طول بکشد بازیکن بتواند تکرارش کند را خوردیم و باختیم. در نیمه دوم بازی با سایپا ۴ - ۵ موقعیت داشتیم که اگر گل می‌شد شما این انتقاد را نمی‌کردید. فوتبال فراز و نشیب‌هایی دارد و باید با تمرین‌های بیشتر این مسائل را حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه وضعیت محرومان و مصدومان پرسپولیس در دیدار برابر نفت تهران چگونه است اظهار کرد: کفشگری را به دلیل محرومیت به طور قطع نداریم اما سه، چهار مصدوم داریم که بازیکنان کلیدی هستند. صادقیان، سید جلال حسینی و رضا حقیقی مصدوم هستند و شاید به این دیدار نرسند. وضعیت آن‌ها پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چه عاملی در خط دفاعی خوب امسال پرسپولیس موثر بوده که موجب شده این تیم تنها یک گل خورده داشته باشد، گفت: همان طور که گفتید در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم. اما این را بگذارید بگویم که در کار دفاعی همه تیم نقش دارند و اگر گل هم بزنیم، همه تیم موثر هستند. همه بازیکنان ما در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و همه در این بین سهیم هستند. با توجه به داشته‌هایمان تلاش می‌کنیم تا در کار حمله هم به آنچه که مد نظر هواداران است برسیم.

دایی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعطیلی لیگ از ۱۳ شهریور چیست تصریح کرد: این برنامه لیگ است و ما تابع آن هستیم. تلاش می‌کنیم با برنامه‌ای که می‌ریزیم از تعطیلات استفاده مناسب کنیم. این شرایط مال همه است و ما جز قبول آن هیچ کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده چند بازیکن پرسپولیس قرار است در لیگ پرتغال حاضر شوند، بیان کرد: مطمئنا اگر بازیکنان جوان‌مان خودشان راضی باشند که به لیگ پرتغال بروند ما هم استقبال می‌کنیم. امیدوارم حضور آن‌ها در این لیگ‌ها به آن‌ها کمک کند تا در سطح بالایی از فوتبال اروپا و یا لیگ یک پرتغال بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تقابلش با یحیی گل‌محمدی در این دیدار تاثیرگذار خواهد بود یا خیر افزود: هیچ تاثیری بر کار ما نخواهد گذاشت. گل‌محمدی از دوستان خوب من در تیم ملی بود. چه پارسال و چه امسال به او احترام می‌گذاشتم و با هم رابطه خوبی داشتیم اما از برخی صحبت‌هایش راجع به پرسپولیس ناراحتم. چندین بار کنایه‌هایی انداخته اما خودتان می‌دانید اگر به کنایه زدن باشد من بهتر می‌توانم کنایه بزنم. خدا را شکر این صحبت‌ها روی من اثر نمی‌گذارد و بهتر است همکاران درباره تیم‌های خودشان صحبت کنند چرا که در این حالت به فوتبال کشور هم کمک خواهند کرد.

او در پاسخ به این سوال که حضورش در سفیران صلح را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: چندی پیش مجموعه سفیران صلح از من درخواست همکاری کرد تا در حل مسائلی مثل ایدز، اعتیاد و فقر کمک‌شان کنم. آن‌ها تلاش می‌کنند تا به آرامش و پاکسازی جامعه کمک کنند. به نظر من تمام مسائلی که آرامش بیاورد معنای صلح می‌دهد. آن‌ها یک موسسه بین‌المللی هستند و در همایش‌شان شخصیت‌های مهمی حاضر بودند. من هم وظیفه‌ام را به عنوان یک شهروند انجام می‌دهم تا معضلات اجتماعی کمتر شود. به همین دلیل با آن‌ها همکاری لازم را دارم.

دایی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهار کرد: به عنوان سرمربی پرسپولیس تا الان رویانیان به من نگفته که آمدن خلعتبری قطعی شده است. روزنامه‌های ما به دنبال این حرف‌ها هستند تا ۱۰ روز خودشان را سرگرم کنند. تا وقتی که رویانیان به من نگفته که خلعتبری پرسپولیسی شده من باور نمی‌کنم و از مردم هم می‌خواهم تا باور نکنند. البته ما به خلعتبری نیاز داریم و او می‌تواند به ما کمک‌های زیادی کند اما تا وقتی نیامده بهتر است در این باره صحبت نکنیم و نظری ندهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج