adexo3
۶۴۱۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: جباري ذهنش با سپاهان نيست

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: جباري مشکل دارد و تمام فکرش با تيم سپاهان نيست.

ورزش سه: سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: جباري مشکل دارد و تمام فکرش با تيم سپاهان نيست.

زلاتکو کرانچار پس از پيروزي سپاهان مقابل صباي قم عنوان کرد: بازي خوبي بود به بازيکنان سپاهان تبريک مي‌گويم که نمايش خوبي انجام دادند و شکستي را به صبا تحميل کردند.

وي ادامه داد:‌ البته به بازيکنان صبا هم تبريک مي‌گويم که فوتبال بازي کردند. تبريک من به بازيکنان خودم به اين علت است که بعد از شکست ناباورانه مقابل فجر سپاسي به خودشان آمدند و توانستيم سه امتياز اين بازي را کسب کنيم و در کورس قهرماني بمانيم.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه تيمش از دقيقه ۷۰ به بعد با مشکل روبرو مي‌شود،‌ خاطرنشان کرد: مي‌توانم تا حدودي موافق اين موضوع باشم. اين موضوع هم شايد به سبب حضور برخي بازيکنان باشد اما در همين بازي هم ديديد که ما در نيمه دوم برتري از حريف بوديم و اگر گل سوم و چهارم را به ثمر مي‌رسانديم ديگر اين صحبت را نمي‌کرديم. مشکل ما اين است که نمي‌توانيم از موقعيت‌هاي خود استفاده کنيم.

کرانچار در مورد اينکه او از جهان عاليان به عنوان بازيکن جايگزين جباري استفاده کرد و آيا از او راضي است، گفت: جهان عاليان بازيکن باکيفيتي است و توانست به خوبي خود را نشان دهد. خوشحالم که او جواب اعتماد من را به خوبي داد و بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت.

وي درباره وضعيت جباري و تبريک به اينکه او بازيکن‌سازي را کنار گذاشته، گفت: شک نداريم که جباري بازيکن باکيفيتي است و نمي‌توانيم از او به راحتي بگذريم. منکر توانايي‌هاي او هم نيستيم اما او يک مشکل دارد. وي در سپاهان با تمام ذهنش حضور ندارد بارها گفته‌ايم کسي مي‌تواند موفق باشد که تمام وجودش با تيم باشد اما اين حس در جباري وجود ندارد. نمي‌توان اين حس را هم براي بازيکن به وجود آورد. خود بازيکن بايد به اين موضوع برسد.

کرانچار تصريح کرد: جباري مشکلاتي دارد و با تمام فکرش نمي‌تواند در خدمت تيم باشد به همين دليل به او استراحت دادم تا ذهنش آمادگي کامل پيدا کند هر زمان که ذهن او آماده شد مي‌تواند به تمرينات برگردد اما اگر چنين اتفاقي رخ نداد بايد با مسئولان رده بالاي باشگاه صحبت کند و آنها تصميم بگيرند.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه سرپرست اين تيم اعلام کرده کرانچار از وضعيت جباري راضي نبوده، يادآور شد: بحث تاييد يا تکذيب شخصي نيست، من صحبت خود را مي‌کنم. خودم به جباري مرخصي دادم به تهران بيايد و در محيط خودش فکر کند تا تصميم خوبي بگيرد. من از همان ابتدا به جباري اطمينان کامل داشتم و او را در ترکيب ۱۱ نفره قرار دادم اما او هم بايد خود را با تيم هماهنگ کند.

وي در مورد اينکه هادي عقيلي در اين بازي کمي عصبي به نظر مي‌رسيد، عنوان کرد: اينگونه نبود او در کنار شجاع خليل‌زاده زوج خوبي را در خط دفاعي تشکيل دادند زماني که تيم گل دريافت مي‌کند نمي‌توان فقط يک بازيکن را مقصر دانست بلکه ساير بازيکنان هم در اين امر دخيل هستند. من نظر شما را با کمال احترام رد مي‌کنم.

کرانچار در مورد اينکه مايلي‌کهن اعلام کرده تيم‌ها با اهرم فشار مي‌توانند به برتري برسند، افزود: علاقه‌اي ندارم در اين مورد صحبت کنم قطعا او نظر خود را مطرح کرده و قابل احترام هم هست. بازيکنان من به خوبي توانستند از اشتباهات گذشته درس عبرت بگيرند و با اين برد در کورس قهرماني باقي بمانند.

وي در مورد اينکه در برخي سايت‌ها اعلام شده وي از ديناموزاگرب پيشنهاد دارد، يادآور شد: خوشحالم که تيم‌هايي خواهان من هستند اما اعلام مي‌کنم با تمام قوا و وجودم به فکر سپاهان هستم نه به خاطر قراردادم بلکه به خاطر حسي که نسبت به اين تيم دارم. من در ديناموزاگرب هم بازيکن بودم هم مربي. جام‌هايي گرفتم و هر چيزي که مي‌خواستم به آن رسيده‌ام. به هيچ عنوان قصد برگشت به اين تيم را ندارم. خوشحالم که در سپاهانم و مي‌خواهم گام بلندي بردارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج