adexo3
۶۴۵۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: مارتینو چیزی از فوتبال اروپا نمی‌داند

سرمربی رئال‌مادرید در پاسخ به انتقاد‌های سرمربی بارسلونا از تیمش ‌می‌گوید، تاتا مارتینو تازه به فوتبال اروپا آمده است و چیز زیادی از آن نمی‌داند.

ایسنا: سرمربی رئال‌مادرید در پاسخ به انتقاد‌های سرمربی بارسلونا از تیمش ‌می‌گوید، تاتا مارتینو تازه به فوتبال اروپا آمده است و چیز زیادی از آن نمی‌داند.

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پیش از بازی تیمش با مالاگا در لیگا گفته بود، قیمت پیشنهادی رئال مادرید به گرت بیل توهین به وضعیت اقتصادی مردم اروپاست.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید در واکنش به صحبت‌های سرمربی بارسلونا گفت:‌ صحبت‌های سرمربی بارسلونا عجیب است. او تازه به فوتبال اروپا آمده و چیز زیادی از فوتبال اروپا و همین‌طور باشگاه بارسلونا نمی‌داند، زیرا باشگاه بارسلونا نیز خرید‌های زیادی داشته است و پول زیادی برای آنها پرداخت کرده. منظور مارتینو را متوجه نشدم. دوست ندارم درباره او صحبت کنم اما حرف‌های مارتینو خیلی برای من عجیب بود.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه گفت:‌ خواسته هواداران رئال‌مادرید را می‌دانم. در رئال مادرید همیشه به دنبال پیروزی هستم اما شرطبندی بلد نیستم و نمی‌توانم چیزی را از قبل بگویم. می‌خواهم در رئال‌مادرید بهترین تصمیم‌ها را بگیرم.

کارلو آنچلوتی درباره وضعیت هافبک‌های تیمش گفت:‌ ایارامندی شرایط خوبی دارد و به زودی با ما تمرین خواهد کرد. نمی‌دانم دقیقا از چه زمانی آماده بازی خواهد شد. منتظر حضور او در تمرین هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج