۶۴۶۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هتل پردیس: هدایتی اول طلب ما را بدهد!

مدیر هتل پردیس کرج برای این‎که هدایتی نمی‎خواهد طلب او را پرداخت کند به‎شدت شاکی است.

ایسنا: مدیر هتل پردیس کرج برای این‎که هدایتی نمی‎خواهد طلب او را پرداخت کند به‎شدت شاکی است.

سلطانی در مورد پرداخت نشدن طلبش از تیم گهر، اظهار کرد: روز گذشته با امیر عابدینی و چند نفر از نماینده‎های هدایتی جلسه داشتیم که قرار شد امروز ساعت یازده پولم را بدهد اما صبح خروطی مدیر اجرایی سابق گهر تماس گرفت و گفت که بین هدایتی و عابدینی بحثی پیش آمده و امروز پول پرداخت نمی‎شود.

وی ادامه داد: هدایتی می‎گوید به آیت‎الله‎زاده مدیرعامل وقت گهر پول داده که باید از آن، قرض هتل هم پرداخت می‎شده که او این کار را انجام نداده اما عابدینی می‎گوید باید سند داشته باشی که این پول را به آیت‎الله‎زاده داده‎ای و با این حساب فعلاً پول ما را نمی‎دهند.

سلطانی با بیان این‎که کمیته انضباطی به نفع من رأی داده، اضافه کرد: هدایتی وقتی که بهره‎بردار گهر شد تمام دیون را به گردن گرفت و با این‎که بیش از یک سال است که از بدهی گهر می‎گذرد اما هنوز پولی نداده‎اند.

مدیر هتل پردیس کرج یادآور شد: بدهی گهر به هتل فقط مختص زمانی نیست که شهرداری دورود بهره‎بردار این تیم بود بلکه ۱۴۰ میلیون تومان از این بدهی به زمان آقای هدایتی برمی‎گردد. از طلبی که هتل پردیس با گهر دارد ۱۴۰ میلیون هدایتی و ۱۰۲ میلیون تومان هم مربوط به شهرداری دورود است و چون هدایتی قبول کرده که بدهی‎ها را پس می‎دهد حالا این پول را باید وی پرداخت کند.

وی تأکید کرد: برای گهر خیلی هزینه کرده‎ام و علاوه بر اسکان در هتل، پول بنرهای تبلیغاتی، اتوبوس، آژانس، کرایه زمین چمن، استخر، سالن بدنسازی و... را هم من پرداخت کرده‎ام و حتی به بازیکنان تیم پول هم قرض داده‎ام و خیلی به گهر کمک کردم چون می‎گفتم همشهریانم هستند اما حالا همان همشهریان حتی یکبار هم با من تماس نگرفته‎اند.

سلطانی با بیان این‎که هدایتی پول همه را داده، بیان کرد: قرار نیست اگر آدمی مظلوم باشد حقش را بخورند. شنیده‎ام که هدایتی می‎خواهد پول خلعتبری را بدهد تا به پرسپولیس بیاید و خدا را خوش نمی‎آید پول رضایت‎نامه خلعتبری را بدهد اما قرض خودش را پس ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج