اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۰۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدوی‌کیا قبول نمیکند روی نیمکت بنشیند

مردم دبی به علی کریمی علاقه دارند و امیدوارم به حمایت تیم ملی نوجوانان بیایند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: عزم‌مان را جزم کردیم و می خواهیم بین چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم.

علی دوستی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و تیم های هم‌گروه تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران، گفت: در جام‌جهانی تیم‌های پر قدرتی حضور دارند و همه قهرمان‌ان قاره های خود هستند، آن‌قدر تیم‌ها قوی هستند که تیم‌هایی مثل کلمبیا، فرانسه، هلند و حتی اسپانیا اوت شده‌اند سطح مسابقات خیلی بالاست و نام بعضی تیم‌ها بسیار سنگین است.

وی افزود: آرژانتین تیم بسیار قدرتمندی است و از زمانی که بازی‌ها شروع شده همیشه جزء ۴ تیم اول بوده است، بازی بسیار سختی داریم البته بچه‌های ما بسیار با استعداد و قدرتمند هستند، امیدواریم که با تدارکی که می‌بینیم بتوانیم به موفقیت برسیم. ما بازی‌های دوستانه کمی انجام دادیم اما در سفر به آلمان ۵-۶ بازی دوستانه خوب انجام می‌دهیم تا بازیکنان آب‌دیده شوند و ترسشان بریزد، کمتر از دو ماه دیگر وقت داریم، کار بسیار سخت است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم، بازی‌های دوستانه به بازیکنان ما تجربه می‌دهد و باعث می‌شود استرس آنها کاهش پیدا کند.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال خاطرنشان کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا تیم های پایه آمادگی خود را به دست بیاورند، هفته پیش یک تیم پایه به چین سفر کرده بود اکنون یک تیم دیگر در قطر است، ما به ازبکستان رفته بودیم و اینها همه نشان می‌دهد نگاه‌ها به پایه مثبت است، تنها مشکل عدم حمایت وزارت ورزش از فدراسیون بود.

دوستی در مورد اینکه نتایج خوب ایران در جام جهانی ۲۰۱۰ توقعات را بالا برده است، عنوان کرد: در آن مسابقات به عنوان سرگروه به مرحله بعد رفتیم، اکنون مطمئناً با قدرت در مسابقات شرکت خواهیم کرد آن زمان بین ۱۶ تیم رفتیم عزم‌مان را جزم کردیم که این بار جزء چهار تیم قرار بگیریم و با این هدف تمرین کردیم. تنها نگرانی ما دیدار تدارکاتی بود که با اردوی آلمان این مشکل نیز تا حدودی برطرف شد تمام هم و غم‌مان دیدار مقابل آرژانتین است و باید قدم اول را محکم برداریم تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد اردوی آلمان اظهارداشت: مهدی مهدوی کیا برای سفر به آلمان زحمت زیادی کشید، با تلاش مهدی این اردو به دست آمد او روح بزرگی دارد و همیشه می خواهد به نوجوانان و فوتبال کشور کمک کند. زمان بازی در زمین افتخار افرینی می کرد و الان هم با تلاش به دنبال افتخار آفرینی ایران است، انشاا... همه دست اندرکاران دست به دست یکدیگر دهند و در یک محیط سالم بتوانیم موفق شویم.استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که با سرمایه‌گذاری روی آنها می‌توانیم این استعدادها را پرورش دهیم، دوست داریم از تجربه مهدوی کیا استفاده کنیم اما خود او روی نیکمت نمی‌نشیند و نقش مشاور را دارد، مهدی افتخار افرینی زیادی کرده و خودش قبول نمی کند روی نیمکت بنشیند و ما از نظرات مشاوره‌ای او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال در مورد اینکه آیا قرار گرفتن بین ۴ تیم بزرگ‌بینی نیست، اظهارداشت: مطمئن باشید جوانان خوبی داریم و آنها با همتشان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند خدایی که تا الان همراه ما بوده از این پس هم کمکمان می کند. جوانان ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی افزود: اهالی فوتبال همیشه یار و غمخوار ما بودند و فوتبال برای آنها است، هرکس هرکمکی که می تواند بکند تا تیم با روحیه و انگیزه پیش برود،دستش را به گرمی می‌فشاریم و از نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد. تیم ملی برای یک نفر نیست بلکه برای کل کشور است، دست آنها را می‌بوسم و تکبری نداریم، همه باید به هم کمک کنیم، همین که توانستیم پرچم کشور را در میان ۲۴ تیم درون مسابقات به احتزاز در بیاوریم کار بزرگی بود.

دوستی در مورد اینکه ایران دو بازی در شهر دبی و یک دیدار در شهر العین است عنوان کرد: در شهر دبی علاقه زیادی به علی کریمی دارند، دو بازی ما در ورزشگاه الاهلی و در جایی است که تیم علی‌کریمی بوده است. مردم بازیکنان ایرانی را دوست دارند و در آنجا به مهدی مهدوی‌کیا، فرهاد مجیدی، جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی نیز علاقه دارند دوست دارم ایرانی‌های حاضر در دبی و امارات به کمک تیم ملی بیایند و نقش حمایتی آنها بسیار تاثیر‌گذار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج