adexo3
۶۵۲۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کرانچار: جباري را با تفکراتش تنها گذاشتيم

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ما مي‌خواستيم از جباري در دو جبهه استفاده کنيم اما او را با يکسري اخلاق و رفتاري که از خود بروز داد، با تفکراتش تنها گذاشتيم.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ما مي‌خواستيم از جباري در دو جبهه استفاده کنيم اما او را با يکسري اخلاق و رفتاري که از خود بروز داد، با تفکراتش تنها گذاشتيم.

زلاتکو کرانچار سرمربي تيم فولاد سپاهان پس از تساوي يک بر يک مقابل تيم داماش گيلان اظهار داشت: دو نيمه متفاوت داشتيم، نيمه اول خيلي خوب بوديم، موقعيت‌هاي زيادي هم داشتيم، نمي‌دانم نيمه دوم چرا بازيکنان بازي را ول کردند و عقب کشيدند البته داماش با ارسال توپ‌هاي بلند و بازيکنان بلند قد به تيم ما فشار وارد مي‌کرد.

وي افزود: بازيکنان داماش با ارسال توپ‌هاي بلند از اشتباهات ما استفاده کردند اما ما تمام تلاشمان را کرديم تا از گل زدن آنها جلوگيري کنيم.

سرمربي تيم فولاد سپاهان گفت: ما جباري را آورده بوديم تا جايگزين محرم نويدکيا کنيم تا مسئوليت تيم را بر عهده بگيرد، جباري يکسري اخلاق و رفتار از خود بروز داد و نشان داد انگيزه لازم براي بازي کردن در تيم سپاهان را ندارد. او مصاحبه کرد که از فوتبال مي‌خواهد خداحافظي کند، ما جباري را با تفکراتش تنها گذاشتيم تا تصميم بگيرد.

وي افزود: ما از جباري انتظارات زيادي داشتيم و مي‌خواستيم در دو جبهه از او کمک بگيريم، هم در ليگ برتر و هم در آسيا اما متأسفانه نشد و بايد هفته آينده با او صحبت کنيم.

کرانچار در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه عالي بود، هرچند که من متوجه نمي‌شدم هواداران چه شعارهايي مي‌دهند اما از رفتار آنها متوجه شدم که تيم خود را تشويق مي‌کنند، من اين صحنه‌ها را در هيچ جاي دنيا نديده بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج