اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۹۸۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تمام تقابل های ژنرال و شهریار

قلعه نویی ۵ - دایی یک

دربی هفتاد و هفتم، جنگ مربیان سابق تیم ملی است که هر دو با وجود ناکامی در این عرصه ادعای جانشینی کروش را دارند و جالب اینکه همین ادعا به یکی از جالب ترین ویژگی های بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

قلعه نویی 5 - دایی یک

روزنامه گل: دربی هفتاد و هفتم، جنگ مربیان سابق تیم ملی است که هر دو با وجود ناکامی در این عرصه ادعای جانشینی کروش را دارند و جالب اینکه همین ادعا به یکی از جالب ترین ویژگی های بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

قلعه نویی با 5 قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی حذفی، فردا رو در روی دایی قرار می گیرد که یک بار تیم هایش را قهرمان لیگ کرده و دو بار هم فاتح جام حذفی بوده است. این دو مربی در دوره های گذشته لیگ برتر بارها و بارها با هم روبرو شده اند که بد ندیدیم نگاهی به کارنامه تقابل تقابل های آنها داشته باشیم.

قبل از هر چیز بد نیست بدانید مصاف جمعه این دو مربی، دهمین تقابل شهریار و ژنرال فوتبال ایران خواهد بود. در تقابل های گذشته این قلعه نویی بوده که برتری قابل ملاحظه ای نسبت به دایی داشته است. در 9 تقابل قبلی، تیم های قلعه نویی 5 بار تیم های دایی را شکست داده اند و این در حالی است که تیم های شهریار تنها یک بار و آن هم در رقابت های حذفی و در ضربات پنالتی از پس تیم های ژنرال برآمده اند.

در این میان 3 مصاف دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است. دایی و قلعه نویی اولین بار در دور برگشت لیگ هفتم با هم روبرو شدند. آن زمان دایی سرمربی تیم سایپا بود و قلعه نویی هم هدایت مس را برعهده داشت. در این بازی قلعه نویی موفق شد با حساب 2- یک دایی را شکست دهد و اولین پیروزی اش را جشن بگیرد.
دایی و قلعه نویی در دور برگشت لیگ نهم بار دیگر به هم رسیدند اما این بار شهریار سرمربی پرسپولیس بود و قلعه نویی هم هدایت سپاهان را برعهده داشت. در این بازی دو مربی به تساوی یک - یک رضایت دادند. قلعه نویی در دور رفت لیگ دهم، بهترین پیروزی اش مقابل دایی را جشن گرفت و با نتیجه ۴- یک در تهران پرسپولیس را در هم کوبید.

بازی برگشت این فصل با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. در لیگ یازدهم دایی و قلعه نویی، با تراکتورسازی و راه آهن به هم رسیدند. بازی رفت این فصل با نتیجه مساوی به پایان رسید اما بازی برگشت را قلعه نویی با اختلاف یک گل برد. سال گذشته هم قلعه نویی با استقلال دو بار راه آهن دایی را شکست داد تا تعداد پیروزی هایش مقابل این مربی را به پنج برساند.

همانطور که عنوان شد تنها پیروزی دایی بر قلعه نویی در جام حذفی رقم خورده است. پرسپولیس دایی با حذف همین سپاهان قلعه نویی یکی از جام های حذفی اش را فتح کرده است.

در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره داشت که تیم های قلعه نویی تا به امروز ۱۲ گل به تیم های دایی زده اند و تنها ۴ گل خورده اند. آمار گل های زده فقط در رقابت های لیگ محاسبه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا karaj

      مهم پرسپولیسه ن راهآهن و... خودتونو خسته نکنید

    • همراه آبی

      امیر قلعه نوعیه/سرور هر چی لنگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج