اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۳۴۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

خوردبین:

شیرینی فرق توپ و هنداونه را نمی داند!

«محمودخوردبین» قدیمی ترین پرسپولیسی به هیچ وجه حاضر به همکاری با مدیریت حال حاضر سرخ ها نیست و بعد از اختلافات پیش از فصل، دیگر مسیر باشگاه را در پیش نمی گیرد اما پس از شیرین کاری شیرینی چه کسی باید اعتبار لگدمال شده این پست مهم را برگرداند؟

شیرینی فرق توپ و هنداونه را نمی داند!

روزنامه گل: تصاویر تلویزیونی داری 77 در دو صحنه سرپرست پرسپولیس را در حالتی خواب آلود نشان داد که از کسالت آور بودن مسابقه با چشم نیمه باز چرت می زد! گویا موضوع حتی به هیات مدیره سرخ ها نیز کشید و بحث تغییرات در این سمت مطرح شد.

به این ترتیب بار دیگر نام «محمودخوردبین» بر سر زبان ها افتاد. هر چند قدیمی ترین پرسپولیسی به هیچ وجه حاضر به همکاری با مدیریت حال حاضر سرخ ها نیست و بعد از اختلافات پیش از فصل، دیگر مسیر باشگاه را در پیش نمی گیرداما پس از شیرین کاری شیرینی چه کسی باید اعتبار لگدمال شده این پست مهم را برگرداند؟

در دربی 77 دوربین های تلویزیونی چند صحنه از سرپرست پرسپولیس را نشان دادند که چشم هایش بسته بود! این اتفاق عجیب نیست؟

- به نظر من اصلا حضور این آقا (سعید شیرینی) به عنوان سرپرست روی نیمکت پرسپولیس عجیب است. شما دیگر به مسائل دیگر کاری نداشته باشید. کسی که فرق توپ و هندوانه را نمی داند می گذارند سرپرست! خب همین می شود که خمیازه کشیدن و چرت زدن روی نیمکت را عادی تلقی می کند چون جایگاهش را تشخیص نمی دهد. نمی داند کجا قرار گرفته و چه عنوانی را یدک می کشد.

شما که دربی های زیادی را تجربه کرده اید، آیا هیچ وقت دچار چنین حالت هایی شده بودید؟

- از شدت استرس از 48 ساعت قبل از بازی نمی توانستیم چشم روی هم بگذاریم. چه برسد به اینکه در جریان بازی بتوانیم چشم روی هم بگذاریم. نمی دانم این آقا در چه حالتی بوده! یا چه مشکلی داشته! اما هر چه بود حسابی کلاس پرسپولیس را پایین آورد.

این اتفاق که رخ داد، همه یاد محمود خوردبین افتادند، نظر شما در این باره چیست؟

- برایم مهم نیست چه اتفاقی افتاده و برنامه ای هم برای بازگشت به این مجموعه ندارم. بارها گفته ام تا محمد رویانیان در پرسپولیس حضور داشته باشد، پایم را به این مجموعه نمی گذارم. ایشان را به خاطر برخوردی که با من داشتند هرگز نمی بخشم و او را به خدا واگذار می کنم.

شما از محمد رویانیان انتقاد می کنید. در حالی که متاسفانه برخی پیشکسوتان پرسپولیس هم در این قضایا بی تاثیر نبوده اند؟

- بله، با این صحبت شما کاملا موافقم. متاسفانه برخی دوستان ما به خاطر چندر غاز پولی که شرکت پیشکسوتان به آنها داده، نسبت به یکسری مسائل سکوت کرده اند.

همین برخی پیشکسوتان زمان شما می گفتند حالا نوبتی هم که باشد، نوبت ماست! مگر سرپرستی پرسپولیس صف نان و شیر است که رسیدن به آن نوبتی باشد؟

- خب این هم از لطف دوستان است. اصراری ندارم که حتما من سرپرست پرسپولیس باشم. تا زمانی که بودم، هیچ وقت کم نگذاشتم. همه چیز زندگی ام را برای پرسپولیس گذاشتم. سلامتی ام را برای تیم مورد علاقه ام گذاشتم بدون اینکه پولی از باشگاه بگیرم. برای همین سرم همیشه بلند است چون همه چیز پول نمی شود اما اقای رویانیان خیلی به من بی احترامی کرد. بعد از 47 سال خدمت به پرسپولیس بدون یک شاخه گل توسط دنیزلی و دیگر عوامل شان کاری کردند که از تیم محبوبم دور بمانم.

حالا کمی از دربی 77 بگویید. بازی را چطور دیدید؟

- بازی بسیار بدی بود. تا روز قبل از دربی که فقط تبلیغات و کری خوانی بود. نمی دانم چرا یک بازیکن را آنقدر بزرگ کردند که وقتی به بازی آمد، نتوانست کارایی لازم را از خودش به نمایش بگذارد. به نظرم این بدترین دربی بودکه طی سال های اخیر شاهد بودیم. فقط استرس خالی بود.

باز هم سوالمان درخصوص مساله سرپرستی پرسپولیس است. راه حل پیشنهادی شما در این مورد چیست؟

- متاسفانه اینها از این مسائل چیزی سردر نمی آورند. فکر می کندس رپرستی تیم بزرگی مثل پرسپولیس تنها نشستن ظاهری روی نیمکت است.

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، اگر بزرگان پرسپولیس هم اصرار کنند، حاضر به بازگشت در این مقطع نیستید؟

- تا روزی که محمدرویانیان باشد پایم را به پرسپولیس نمی گذارم. بعد هم بزرگان پرسپولیس اگر معرفت داشتند، پیش از این اقدام می کردند. بعضی از آنها از خدایشان است که من در پرسپولیس نباشم.

یعنی برخی هم دوره های خودتان با حضورتان در پرسپولیس مشکل دارند؟

- بله و دلیلش را هم نمی دانم. همیشه بیشترین احترام را به این بزرگان گذاشته ام. الان هم خیالی نیست. 47 سال به پرسپولیس خدمت کرده ام. خیلی ها آمدند و رفتنداما من ماندم. حالا اینها هم می روند و من باز به تیم محبوبم برمی گردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داری 77 یا داربی 77 ؟؟؟؟
      اینقدر غلط می نویسید که حال آدم به هم می خوره. فاتحه ادبیات فارسی رو می خونید شما. اَه اَه... اگه متن رو دوباره بخونید می میرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حمید

      اصلاً معلوم نیست که شیفته اینی که دوباه سرپرست پرسپولیس بشی .البته شیرینی هم کمی از جنابعالی نداره!!!!

    • حسين طهراني

      اتفاقا اقاي شيريني فرق توپ و هندوانه را خوب ميدونه...
      يكي رو ميخوره ،اون يكي رو تف ميكنه بيرون...

      مجله جان هنداونه نه.... هندوانه.
      با تشكر اصلاح شد.

    • همراه آبی

      قابل توجه لنگیا.اینا رو که دیگه من نگفتم خوردبین گفت. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش شما هنوز جواب تست دوپینگ فرهادتون نیومده مربی تون هم مدرک مربی گری نداره!

    • always blue

      آره اکثر لنگیا همین جوری هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج