adexo3
۶۶۶۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معجون مخصوص بارسا برای نیمار

بارسلونا برای روی فرم آمدن نیمار معجون مخصوصی برای این بازیکن فراهم کرده که این بازیکن توانسته با مصرف آن بهبود جالب توجهی پیدا کند.

ایسنا: بارسلونا برای روی فرم آمدن نیمار معجون مخصوصی برای این بازیکن فراهم کرده که این بازیکن توانسته با مصرف آن بهبود جالب توجهی پیدا کند.

نیمار مهاجم برزیلی پس از رفتن از سانتوس راهی بارسلونا شد تا در کنار لیونل مسی در خط حمله بازی کند. نیمار پس از یک فصل سخت که با قهرمانی برزیل در جام کنفدراسیون‌ها به پایان رسید، با افت بدنی مواجه شد. عمل لوزه‌های این بازیکن نیز باعث شد قدرت بدنی نیمار نسبت به فصل قبل کاهش شدیدی داشته باشد.

مسئولان تغذیه باشگاه بارسلونا با معرفی یک معجون به نیمار باعث شدند این مهاجم برزیلی خیلی زود کم‌خونی و کاهش وزن خود را جبران کند.

به گزارش روزنامه‌های اسپانیایی، نیمار از کمبود آهن در خون رنج می‌برد. مسئولان تغذیه بارسلونا، این معجون را نوعی جادو توصیف کردند که باعث شده نیمار بدون رژیم غذایی خاص یا تمرین بتواند در روز‌های اخیر ۲ کیلو افزایش وزن داشته باشد. نیمار قرار است تا انتهای فصل با خوردن این معجون روند بهبودی خود را بهبود ببخشد.

نیمار در دیدار نهایی سوپر‌جام اسپانیا موفق شد گل حیاتی بارسلونا را به ثمر برساند و این تیم را به قهرمانی در سوپر جام اسپانیا برساند.

معجون مخصوص بارسا برای نیمار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج