اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

با ۱۹۵ هزار تومان بازیکن برزیلی شوید

مدیر مدرسه فوتبال می‌گوید: ما یک مربی برزیلی داریم که بر کلاس‌ها نظارت می‌کند و بازیکن برزیلی از این مدرسه فوتبال بیرون می‌آید!

مدارس فوتبال از مراکزی هستند که در فصل تابستان به عنوان مکانی برای پرکردن اوقات فراغت و استعدادیابی از جوانان علاقه مند به فوتبال استفاده می‌شود.

این آموزشگاه‌ها، چه نرخی برای پذیرش به فوتبال دوستان دارند و از چه افرادی به عنوان مربی آموزشی استفاده می‌کنند؟ در این مدارس فوتبال مربیان معروفی وجود دارند که علاوه بر مربیگری در تیم های لیگ برتری عنوان خود را بر آموزشگاه های فوتبالی گذاشته و از این راه درآمدی کسب می‌کنند.

الف.میم در مدرسه فوتبال
مدرسه فوتبال الف. م مربوط به یکی از مربیان معروف لیگ برتری است که معروفیت خود را بخاطر کارهای عجیب و غریبی که انجام می‌دهد، بدست آورده‌است.وی بارها به هواداران تیم مورد هدایتش قول داده، در صورت سقوط تیم از لیگ برتر خود را از برج میلاد و سایر مکان های مرتفع به پایین پرت می‌کند.

مسوول آموزشگاه فوتبال که در مشهد فعالیت می کند در مورد حضور این مربی در کلاس‌های آموزشی این مدرسه فوتبال به خبرنگار برنا گفت:در طول یک ترم هر موقع ایشان در مشهد باشد، به فوتبال دوستان این آموزشگاه سر می زند و در روزهای دیگر از مربیان دیگری استفاده می شود و بسیاری از بازیکنان ممکن است در تیم خود آقای مربی جذب شوند. با 150 هزار تومان علاوه بر آموزش به فوتبال دوستان، البسه و وسایل ورزشی هم داده می‌شود.

از مشخصه‌هایی که در همه آگهی ها وجود دارد، معرفی به تیم‌های فوتبال است؛آرزویی که بسیاری از جوانان به این امید به آموزشگاه‌های فوتبال می آیند.

با 300 هزار تومان فوتبالیست شوید
مدرسه فوتبالی به نام ن. ع بازیکن سابق باشگاه استقلال تهران است که از شهرت خود برای جذب بیشتر مشتری استفاده می‌کند و عکس بزرگ خود را بر سردر باشگاه زده است دوره های مختلف آموزش ابتدایی فوتبال را با ۳۰۰ هزار تومان در مدت سه ماهه تابستان آموزش می دهد.

بازیکن برزیلی شوید
مدیر مدرسه فوتبال دیگری که نام یکی از باشگاه های بزریلی را یدک می کشد به خبرنگار برنا می گوید:ما یک مربی برزیلی داریم که بر کلاس‌ها نظارت می کند و بازیکن برزیلی از این مدرسه فوتبال بیرون می آید! علاوه بر نظارت، لباس‌های ورزشی و بیمه به بازیکنان در مدت سه ماه دوره آموزشی داده می شود و مبلغ 195 هزار تومان بابت شهریه باید پرداخت کنند.

فوتبالیست نرم افزاری
سی دی‌های آموزشی هم از این قافله تربیت فوتبالیست عقب نمانده اند و این ادعا را دارند که با ۶ هزار تومان اصول علمی و تجربی مربیان بزرگ را آموزش ببینید. پست های مختلف، سیستم های دفاع و حمله را در یک سی دی آموزشی یاد بگیرید و از زبان بازیکن تیم منچستریونایتد فوتبال را بیاموزید و اصلا به دلتان بد راه ندهید که ممکن است در آینده فوتبالیست موفقی نشوید. رود فان نیستلروی و رایان گیگز آموزش پنالتی زدن را به شما یاد می دهند.

در آخر مسعود اقبالی در گفت و گویی از وضعیت نامناسب مدارس فوتبال در یکی از مجموعه‌های ورزشی پایتخت انتقاد می‌کند. مربی سابق استقلال می‌گوید: «خیلی از چهره‌های قدیمی فوتبال در این مجموعه جمع شده‌اند و مدرسه فوتبال اداره می‌کنند. اغلب این مدارس بازدهی لازم را برای کشف استعداد ندارند؛ بچه‌های مرفهی به آنجا مراجعه می‌کنند و هیچ‌چیزی عایدشان نمی‌شود غیراز اینکه هزینه‌ای را روی دست پدر و مادر خود می‌گذارند. البته این خانواده‌ها هم خودشان این مسایل را می‌دانند و فقط می‌خواهند بچه‌هایشان تفریح کنند».

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

با 195 هزار تومان بازیکن برزیلی شوید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج