۶۷۰۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سجاد مرادی:

دونده‌ها کارگری کنند پول بیشتری می‌گیرند!

ملی‌پوش دوهای نیمه استقامت و قهرمان بازی‌های آسیایی با انتقاد از شرایط دوومیدانی در کشور به خصوص در زمینه باشگاهی گفت: مبلغ قرارداد دوومیدانی کاران در تیم‌های باشگاهی پول تغذیه‌شان هم نمی‌شود؛ چه بسا اگر آنها کارگری کنند درآمد بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری مهر: ملی‌پوش دوهای نیمه استقامت و قهرمان بازی‌های آسیایی با انتقاد از شرایط دوومیدانی در کشور به خصوص در زمینه باشگاهی گفت: مبلغ قرارداد دوومیدانی کاران در تیم‌های باشگاهی پول تغذیه‌شان هم نمی‌شود؛ چه بسا اگر آنها کارگری کنند درآمد بیشتری داشته باشند.

سجاد مرادی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه توجهی به دوومیدانی صورت نمی‌گیرد. بسیاری از ورزشکاران در لیگ تیم ندارند و آنها که هستند قراردادهای پایینی دارند. با ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان برای یک سال چه کاری می‌توان انجام داد؟ این مبلغ پول تغذیه ورزشکاران هم نمی‌شود. اگر آنها کارگری می‌کردند پول بیشتری دریافت می‌کردند.

وی افزود: بعضی از رشته‌ها هستند که مدام از بی‌پولی می‌نالند ولی در همان رشته‌ها پول‌های میلیاردی هزینه می‌شود. البته من کاری به آنها ندارم و فقط می‌گویم ای کاش حق دوومیدانی را هم می‌دادند. با وجود این مشکلات ورزشکاران رکوردهای خوبی را بر جای گذاشته‌اند و امیدوارم وزیر ورزش این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

ستاره دوومیدانی ایران در خصوص قرارداد خود گفت: من سجاد مرادی هستم و شاید یک باشگاهی بخواهد در دوومیدانی تیمداری کند بیاید سراغ من. اما بقیه ورزشکاران چه سرنوشتی دارند؟ تازه فکر می‌کنید رقم قراردادم چقدر است؟ واقعا خجالت می‌کشم رقم قرادادم را عنوان کنم. در ضمن رقم قراردادم را نمی‌گویم تا جوان‌هایی که تازه به سمت دوومیدانی آمده‌اند ناامید نشوند.

وی در همین حال عنوان کرد: من به آینده امیدوارم؛ باور کنید به دولت دکتر روحانی خیلی امیدوار هستم و مطمئن هستم که مشکلات حل خواهد شد. ۱۰ برابر زور خودمان را می‌زنیم و نان بازوی‌مان را می‌خوریم و هر چقدر هم که دریافت می‌کنیم باز هم خدا را شکر می‌کنیم.

مرادی گفت: کاری به رشته‌های دیگر ندارم. کاری به این ندارم پولی که برای رضایتنامه یک فوتبالیست به یک باشگاه عربی پرداخت کردند می‌توانست ۱۰ مدال ایران را در بازی‌های آسیایی تضمین کند. فقط می‌گویم حق دوومیدانی را هم بدهند البته اگر این رشته واقعا برای مسئولان ارزش دارد.

این دوومیدانی کار یادآور شد: همه بچه‌های دوومیدانی جزو با اخلاق‌ترین ورزشکاران هستند و بدون پول دارند کار را ادامه می‌دهند. من در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ دو مدال کسب کردم که یکی از آنها طلا بود ولی حالا می‌گویم که اگر حمایت مالی کنند دو مدال طلا را تضمین می‌کنم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران با انتقاد از مشکلات موجود بر سر راه پشتوانه‌سازی در این رشته عنوان کرد: در سال‌های اخیر تنها با تک ستاره‌ها مدال کسب کردیم اما با این تک ستاره‌ها که نمی‌شود به آینده امیدوار بود. ما باید سه ورزشکار در ۸۰۰ متر داشته باشیم که ۱.۴۵ بدوند آنوقت برای همیشه مدال این ماده تضمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوعی را که گفتم تعریف از خودم نیست چون همه دیگر سجاد مرادی را می‌شناسند. من دوست دارم رقیب داشته باشم و با آنها رقابت کنم. همیشه رقبای خودم را حمایت کرده‌ام و بدون رقیب واقعا نمی‌شود پیشرفت زیادی کرد.

مرادی در خصوص انتقادهای اخیر از تیم ملی تصریح کرد: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا سه مدال کسب کردیم به همان اندازه برای تیم هزینه کرده بودیم یا برای رقابت‌های جهانی هم همین‌طور. به نظرم رکوردها خیلی خوب بودند.

وی اظهارداشت: شما والیبال را ببینید که با چه سرمایه‌گذاری رشد کرده و حالا دوومیدانی را ببیند که آیا سرمایه‌ای برای آن گذاشته‌اند؟

قهرمان مسابقات دوومیدانی در باز‌ی‌های آسیایی در پایان تاکید کرد: دوومیدانی رشته‌ای است که باید عاشق آن بود. باید از این رشته حمایت کرد ولی این کار صورت نمی‌گیرد. کسانی که در این رشته هستند به خاطر عشق خود ادامه می‌دهند. من اگر پول هم ندهند به عشق ایران تا زمانی که توان داشته باشم می‌دوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج