اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قاتل صرب اف سی سئول را بشناسید

اف سی سئول کره جنوبی تنها ۳ بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و بیشتر بازیکنان این تیم از کشور کره جنوبی هستند.

قاتل صرب اف سی سئول را بشناسید

روزنامه تماشا: اف سی سئول کره جنوبی تنها 3 بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و بیشتر بازیکنان این تیم از کشور کره جنوبی هستند. در این میان مهاجم 32 ساله صربستان و مونته نگرویی ستول یعنی دژان دامینانویچ بزرگترین خطر برای تیم استقلال است.

چهارشنبه شب گذشت گل برتری اف سی سئول در بازی با الاهلی عربستان را او زد تا نماینده کره جنوبی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. البته شاید بد نباشد بدانید که دامینانویچ در آن بازی به تیم سابق خود گل زد. دژان در سال 2007 قراردادی چند ماهه را با الاهلی عربستان امضا کرد و در آن مدت آمار چشمگیری را هم ثبت کرد. او در 8 بازی که با پیراهن الاهلی عربستان به میدان رفته بود، 7 گل زده بود.


قاتل صرب اف سی سئول را بشناسید

دژان سال ۱۹۹۸ برای اولین بار توانست در لیگ یوگسلاوی بازی کند. او تا سال ۲۰۰۶ به لیگ خارجی ترانسفر نشد و حتی با انشعاب صربستان و مونته نگرو از یوگسلاوی در لیگ صربستان ماند. دژان پس از مدت کوتاهی که در عربستان بود به کره جنوبی آمد و در ۶ سال گذشته، یک فصل برای اینچه ئون و پنج فصل برای اف سی سئول به میدان رفت. او آمار شگفت انگیزی در مسابقات باشگاهی کره جنوبی دارد.

ماشین گلزنی اف سی سئول در ۱۹۹ دیداری که در کی لیگ، جام حذفی کره جنوبی و لیگ قهرمانان به زمین رفته است، ۱۲۱ گل زده و ۳۱ پاس گل داده؛ به صورت میانگین در هر ۵ بازی ۳ گل و یک پاس گل در هر شش دیدار. در سال ۲۰۱۳ سایت تاریخ، آمار و ارقام فیفا لیستی از بهترین گلزنان لیگ های ممتاز دنیا منتشر کرد کهدر آن دژان در رده هفتم ایستاده بود. در آن رده بندی زلاتان ابراهیموویچ، رونی و رابین فان پرسی بالاتر از او ایستاده بودند.

دامینانویچ از سال ۲۰۰۸ برای بازی با ایتالیا به تیم ملی صربستان دعوت شد و حالا دیگر مهاجم فیکس آنهاست. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ با پیراهن صربستان به لهستان و اوکراین گل زده اما مهمترین گل ملی او در بازی با تیم ملی انگلیس زده شد. دیداری در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ که دژان گل زد و انگلیس مقابل صربستان متوقف شد.

او ۱۸ بازی ملی و ۴ گل ملی در کارنامه دارد. ۱۸۷ سانتیمتر قد دارد. قدرتی است و روی ضربات سر می تواند روی دروازه استقلال خطرساز باشد. احتمالا مدافع یارگیر او در بازی چهارشنبه با استقلال، حنیف عمران زاده باشد، مدافعی که از حالا می توان پیش بینی کرد، روز سختی را پیش رو دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      روزنامه تماشا به کوری چشم تو استقلال قهرمان آسیا میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج