adexo3
۶۸۶۹۸۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ همه حمایت‌ها از سرباز فداکار مریوانی!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سرباز فداکار مریوانی را یادتان هست؟ همان که برای نجات یک سگ از سیم‎خاردار، پایش رفت روی مین و قطع شد؟ یادتان آمد؟ حالا بعد از گذشت این همه وقت دیروز بنده خدا مصاحبه کرده و گفته همه به خاطر منافع خودشان با دوربین به دیدنم آمدند و چند عکس سلفی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند اما دیگر جوابم را ندادند.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سرباز فداکار مریوانی را یادتان هست؟ همان که برای نجات یک سگ از سیم‎خاردار، پایش رفت روی مین و قطع شد؟ یادتان آمد؟ حالا بعد از گذشت این همه وقت دیروز بنده خدا مصاحبه کرده و گفته همه به خاطر منافع خودشان با دوربین به دیدنم آمدند و چند عکس سلفی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند اما دیگر جوابم را ندادند. همه گفتند از نظر شغلی نگران نباشم و من را استخدام می‌کنند اما هیچ کاری نکرده‌اند.

بامشاد ٣٩ساله. لاکچری از نیاوران: ما خیلی به فکر ایشان بودیم. من خودم سگ دارم می‌فهمم چه کار بزرگی کرده. برای همین نمی‌گذارم دیگر سگم بیرون برود که لای هیچ سیم خارداری گیر نکند. این‌طوری هیچ سرباز فداکاری لازم نیست برای نجات سگ من جان خودش را به خطر بیندازد و این‌طوری من در یک اقدام عملگرایانه از مجروحیت بیشتر سربازان وظیفه جلوگیری کرده‌ام. آدم که نباید فقط پیش رویش را ببیند. باید چشم‌انداز سی، چهل ساله داشته باشید.

شیما ٢٧ساله: من فکر می‌کنم بیشترین کسی که تا آخر عمر فکر این سرباز فداکار باشد همان سگ بخت‌برگشته‎ای است که لای سیم خاردار گیر کرده بود. یعنی رفع مشکلات این سرباز بخت برگشته را به او بسپارند بهتر مسائل را حل‌وفصل خواهد کرد.

یکی از اعضای شورای‌عالی مجازی که نخواست نامش فاش شود: ما برای این‌که جلوی این سوءاستفاده‌های اینترنتی را بگیریم در یک اقدام پیشگیرانه سرعت اینترنت در منطقه مریوان را به شدت کاهش دادیم که هیچ‌کس نتواند با سوءاستفاده از این سرباز عزیز با او عکس بگیرد و بگذارد توی کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرامش و افکار عمومی را با این اقدام ننگینش جریحه‌دار کند. بعد هم اگر اینترنت مذکور خطا کرد و زیرسبیلی عکس مربوط را بارگذاری و ارسال کرد، باز هم با اقدام پلان بی با آن مقابله کرده و از قبل کاری کرده‌ایم که همه کانال‌ها و سایت‌ها و صفحات مجازی فیلتر باشد. پس بی‌انصافی است که این سرباز بگوید ما کاری نکرده‌ایم.

ناصر ٢١ساله: نشر اکاذیب؟ داشتیم آقای سرباز؟ شما الان بروید صفحه naser٢١٢١٢١ را در اینستاگرام فالو کنید ببینید من اصلا یک عکس از خودم به اشتراک گذاشته‌ام؟ همه‌اش من و سرباز فداکار همین الان یهویی. روی تخت بیمارستان. کنار تخت همین الان یهویی و... حالا که فالو کردید اگر موافق من هستید زیر آخرین پست عدد ٢ را کامنت بگذارید و اگر مخالف بدون آنفالو کردن عقب عقب از صفحه بروید بیرون باد بیاید.

سخنگوی اداره ویژه حمایت از محیط‎بانان، سربازان و... در سازمان محیط‌زیست: سلام. اگر با اداره حمایت از محیط‎بانان کار دارید عدد رادیکال هشت، اگر با اداره حمایت از سربازان آسیب‌دیده حین حفاظت از محیط‌زیست کار دارید، عدد سینوس هشت به توان لگاریتم سیزده را شماره‌گیری فرمایید. در غیراین‌صورت لطفا مزاحم ما نشوید بگذارید باد بیاید و کمی از آلودگی هوای تهران کاسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرباز بدبخت حیوان دوست
      انشاالله جزاکم الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج