۶۹۱۰۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ اعتقاد ترامپ به سنت نوروزی خانه‎تکانی

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دوستان هرچه اتفاق را گذاشته‌اند برای روزهای پایان سال. یک ستون ناقابل داریم و ١٠ خبر دست اول. موضوع خرید عید هم بهش اضافه کنید. باور کنید طنزنویسی را حتی اگر به خاطر مصایب و مشکلاتش جزو مشاغل سخت حساب نکنند، به خاطر این موضوع باید جزو مشاغل سخت لحاظش کنند.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دوستان هرچه اتفاق را گذاشته‌اند برای روزهای پایان سال. یک ستون ناقابل داریم و ١٠ خبر دست اول. موضوع خرید عید هم بهش اضافه کنید. باور کنید طنزنویسی را حتی اگر به خاطر مصایب و مشکلاتش جزو مشاغل سخت حساب نکنند، به خاطر این موضوع باید جزو مشاغل سخت لحاظش کنند. واقعا کار سختی است، انتخاب یک موضوع از بین این همه ماجرا:

استفان‌ هاوکینگ درگذشت. او اصلی‌ترین تکذیبیه بر ضرب‎المثل «عقل سالم در بدن سالم است» بود. مرگ این دانشمند بزرگ ثابت کرد برخی از ما ایرانی‌ها هیچ مرزی برای شوخی‌کردن قایل نیستیم. می‌گویند یک روز مردی به مرد دیگری گفت، پنیر نخور چون خرفت میشی. مرد دوم گفت، خرفت چیه؟ مرد اول جواب داد هیچی بابا. تو بخور عیب نداره. حالا حکایت این افراد است. به یکی‌شان گفتم با مرگ‌ هاوکینگ و معلولیتش و اعتقاداتش و با مرگ مینا باشاران شوخی‌کردن با شعور تضاد دارد. پرسید شعور چیه؟

اگر مجلس ما شب عیدی موفق به خانه‌تکانی در دولت نشد و هر سه وزیر استیضاح‌شده رأی آوردند، در عوض ترامپ این سنت ایرانی را حفظ کرد و شب عیدی در توییتی، خانه‌تکانی در وزارت خارجه آمریکا را تأیید و تیلرسون را شب عیدی فرستاد خانه ورِ دل همسر و فرزندانش.

و اما استعفای نجفی، شهردار تهران نشان داد بیخود نیست که هنوز تکلیف طرح ترافیک‌ سال آینده در تهران مشخص نیست. کلا کسی نیست در شهرداری تصمیم بگیرد. اصلا شهرداری تبدیل شده به یک سازمان کاملا زوج و فرد. روزهای زوج همه چیز خوب و اوکی و «بزن بریم» و اصلاح‌طلبانه است و روزهای فرد همه چیز می‌شود بد و اَخ و «حالا وایسا ببینیم» و اصولگرایانه. من مطمئنم خود نجفی هم بالاخره دیروز نفهمید استعفا داده یا نه. ما که دیگر جای خودمان را داریم.

مهرداد لاهوتی به‌عنوان موافق استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از موافقان با بیان این‌که کشاورزی ما درحال نابودی است، به علل آن اشاره کرد، اما در انتها گفت که این مورد چه ربطی به حجتی دارد؟! بنابراین ما از این به بعد باید مشکلات کشاورزی را به وزیر نفت منعکس کنیم؟ خدمت ایشان عرض می‎کنم گویا در این کشور زندگی نمی‎کنند. شما برای پیگیری مشکل ترافیک باید یقه رئیس سازمان زندان‌ها را بگیرید. برای بررسی مشکل کمبود تجهیزات آتش‌نشانی باید از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران شکایت کنید. برای کاهش سن فحشا به ١٣‌سال هم اگر نروید سراغ مطبوعات کار اشتباهی کرده‎اید و...

یکی از اعضای هیأت‌رئیسه مجلس هم با تلفظ واژه‎ موزه لوور در نطق پیش از دستورش کاری کرد کارستان. بابا حقوق نمایندگان مجلس را اضافه کنید که این عزیزان بتوانند در نوروز بروند فرنگ، دنیا را ببینند و در خرید شب عیدشان، کتاب بخرند. مجله بخوانند. عینک بخرند و حداقل بیلبوردهای نصب‌شده در تهران را ببینند که نوشته «موزه لوور در تهران افتتاح شد.» این مطلب را هم به زور به خرید شب عید ربطش دادم که بی‌ربط از دنیا نرفته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج