اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۱۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هشدار رویانیان: آقایان مراقب رفتارشان باشند

رویانیان گفت: بدون تعارف در این باره کوتاه نمی آیم و به این دلال ها هشدار می دهم دست از این رفتارها برداشته و مراقب کارهایشان باشند. اگر لازم باشد اقدامات این آقایان و نامشان را به همه خواهم گفت.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از ابتدای حضورش در فوتبال تلاش کرده با فساد در بخش های مختلف این رشته پرطرفدار مبارزه کند، پس از آنکه با بازیکن خردسال و مستعد اردبیلی قرارداد ۱۰ ساله امضا کرد به دلالان و افرادی که به دنبال این بازیکن هستند هشدار داد در صورتیکه بخواهند به اقداماتشان ادامه دهند نام آنها را افشا خواهد کرد.

محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از توافق باشگاه پرسپولیس با خانواده بازیکن ۹ ساله اردبیلی و همچنین مدیر باشگاه ایرانیان اردبیل یکی دو دلال و یک مربی رده فوتبال پایه وارد این موضوع شده و در حال ایجاد اخلال هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بنده شدیدا به این آقایان هشدار می دهم که مراقب رفتارها و کارهای خود باشند چراکه تمامی اقدامات آنها از سوی ما ردیابی شده و می دانیم که آنها دست به چه تحرکاتی زده اند و چگونه می خواهند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد نمایند.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعارف در این باره کوتاه نمی آیم و به این دلال ها هشدار می دهم دست از این رفتارها برداشته و مراقب کارهایشان باشند. اگر لازم باشد اقدامات این آقایان و نامشان را به همه خواهم گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج