اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۷/۰۸


فـال روزانه  1392/07/08



فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۷/۰۸

فال روزانه متولدین فروردین

تغییرات خوبی که در حوزه کسب و کار شما صورت گرفته اند، باعث خوشحالی و کیفور شدن شما می شود. امروز از نظر کار و پیشه در اوج قرار دارید و همه رویدادها دست به دست هم می دهند تا شما پیشرفت های خوبی داشته باشید. این مساله بسیار شما را هیجان زده و خوشحال می کند. حتی در این مسیر دوستان جدیدی هم پیدا می کنید که می توانید برای طولانی مدت روی آنها حساب کنید و رفاقت خود را ادامه دهید. امروز رابطه صمیمانه تری با دوستان خود خواهید داشت و با اینکه از بودن در کنار آنها خوشحال هستید، اما یک فرد خاص در میان آنها ارزش بیشتری برای شما دارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به واسطه و تحت تاثیر دوستان خود محو هنر کشورهای دور می شوید. همین مساله شما را ترغیب می کند تا به آن کشورهایپ سفر کنید و از نزدیک شاهد فرهنگ و هنر آنها باشید. بسیار هم تمایل خواهید داشت در این سفر با فرد موردعلاقه خود همراه باشید. اگر واقعا در این تصمیمات و تفکرات جدی هستید، پس بیکار ننشینید و جست‌وجو را آغاز کنید. امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی برای سفر است. اگر فرد موردعلاقه‌تان کمی عجیبب رفتار می کند خیلی به دل نگیرید. شاید لازم باشد امروز او را تنها بگذارید تا به علاقه مندی های خود سرگرم باشد. این فرصت باعث می شود تا با انرژی بیشتری به سمت شما بازگردد.

فال روزانه متولدین خرداد

خرید کردن برای خانه یکی از برنامه های شما برای امروز است. امروز حس زیبایی شناسی شما در بالاترین حد خود قرار دارد و همین مساله کمک می کند تا وسایل و اجناس خوب و مناسبی خریداری کنید. امروز شاید بیشتر جذب وسایل عجیب و هنری بشوید. وسایلی که طراحی یا شکل استاندارد ندارد و بسیار خاص هستند. احتمالا امروز مهمان ناخوانده ای داشته باشید که از مصاحبت با او خوشحال خواهید شد. یا شاید اتفاق مهمی برای شما روی دهد. از نظر عاطفی هم ممکن است داغ یک عشق قدیم برایتان تازه شود و حتی ممکن است قرار ملاقاتی با او ترتیب دهید و پس از سال ها، دوباره یکدیگر را ملاقات کنید. این هم صحبتی حس خوبی به شما می دهد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید منتظر یک اتفاق غیرمنتظره باشید که از طرف یک دوست صمیمی و بسیار نزدیک یا نامزد شما ایجاد می شود و باعث خوشحالی شما خواهد شد. این اتفاق می تواند برنامه ریزی مثلا می تواند برای یک سفر هیجان انگیز باشد. امروز رابطه بسیار خوبی با اطرافیان خواهید داشت. رابطه عاشقانه تان نیز صمیمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. این نزدیکی حتی می تواند به این صورت باشد که او به همسایگی شما نقل مکان کند. امشب باید منتظر یک جمع دوستانه و صمیمی باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

تلفیق خلاقیت و فناوری با هم باعث می شوند تا شما موقعیت های بسیاری خوبی برای افزایش حقوق خود پیدا کنید. امروز ایده های بسیاری به ذهن شما خطور می کنند و باعث پیشرفت شما در کار می شوند. امروز متوجه می شوید استعدادهای بسیاری در وجودتان هست که تاکنون از آنها غافل بوده اید و اکنون با کشف آنها، در مسیر پیشرفت قدم برخواهید داشت. امروز زمان مناسبی برای ثبت نام در کلاس، شرکت در کنفرانس یا استخدام معلم خصوصی است.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به هنرهای عجیب و غریب علاقه عجیبی پیدا می کنید. شاید مثلا بازدید از نمایشگاه یک هنرمند داخلی با آثار هنری غیرنرمال باعث هیجان مثبت در قلب و روح شما بشود و آن هنر را از ته دل تحسین کنید. این هنر حتی می تواند در زمینه موسیقی باشد. یا فیلمی باشد که افکت های بیشماری در آن استفاده شده و از نظر شما بسیار جالب است. امروز بهترین فرصت برای یادگیری است. امروز شما و فرد مورد علاقه تان به انجام کارهای و تجربه های جدید تمایل زیادی خواهید داشت و نمی خواهید تفریحات همیشگی و قدیمی خود را تکرار کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز احتمالا با یکی از دوستان قدیمی خود که سال های طولانی است او را ندیده اید، ملاقات خواهید کرد. این یک سوپرایز شیرین برای شما است و دیدن این دوست روحیه شما را به طور کلی تغییر می دهد. امروز بسیار مشتاق هستید تا برای وسایل سرگرمی خانه یا کامپیوتر وسایل و لوازم جدید خریداری کنید. شاید امروز خانه کمی شلوغ باشد اما این باعث ناراحتی شما نمی شود و برعکس، لحظه های شادی را تجربه خواهید کرد. امروز ز نظر عاطفی شما و فرد موردعلاقه تان این با هم بودن را جشن می گیرید و شاید برای ایجاد تنوع به مکان های جدید بروید یا تفریحات جدیدی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آبان

دعوت غیرمنتظره یک دوست از راه دور باعث می شود تا به یک سفر کوتاه بروید تا او رااز نزدیک ملاقات کنید. ملاقات با این دوست قدیمی باعث خوشحالی و آرامش زیاد شما می شود و از اینکه گذشته های خوب را دوره می کنید بسیار لذت می برید. حتی این ملاقات به قدری در روحیه شما تاثیر دارد که شاید بخشی از تفکرات و عقاید شما تغییر کند. سرگرمی های جدید، علاقه مندی های جدید و اخلاق های جدید پیدا می کنید. امروز بسیار پرمشغله و سرشار از رویدادهای خوب است از آنها بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز موقعیت های خوب یک شغل جدید شما را وسوسه خواهد کرد. شاید امروز دوست داشته باشید موقعیت ها و فرصت هایی را تجربه کنید که تاکنون در زندگی نداشته اید. این تصمیم بسیار ترسناک و ریسکی است اما ارزش تجربه را دارد. اگر به تصمیمات خود ایمان داشته باشید و ثابت قدم در مسیر تحقق آنها قدم بردارید، مطمئن باشید به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. طالع امروز شما آینده روشنی برای شما نشان می دهد. همیشه و مخصوصا سعی کنید خود واقعیتان باشید و برای فرد موردعلاقه خود نق بازی نکنید. خود واقعی شما جذابیت بیشتری برای او دارد.

فال روزانه متولدین دی

شاید امروز برای یک سفر به جایی دور برنامه ریزی کنید که هرگز تاکنون آنجا نبوده اید. در این سفر هم بسیار تمایل دارید با فرد مورد علاقه خود یا یک دوست صمیمی همراه باشید. برنامه ریزی برای سفر رابطه میان شما را بهتر و نزدیک تر می کند. امروزبا هر کسی که همراه باشید لحظه های خوبی با یکدیگر خواهید داشت. امروز از نظر عاطفی سوپرایز بزرگی خواهید داشت. امروز باید منتظر رویدادی باشید هرگز تصور نمی کردید رنگ واقعیت به خود بگیرد.

فال روزانه متولدین بهمن

ملاقات با دوستی که مدت های طولانی است او را ندیده اید باعث یادآوری خاطره هایی می شوند که سال هاست کمرنگ شده اند. این ملاقات و یادآوری خاطره های گذشته برخی از مشکلات روحی و احساسی کهنه را در وجودتان بیدار می کند. اما سعی نکنید دوباره آنها را در وجود خود خفه کنید. بسیار مهم است با مشکلات خود روبه رو بشوید و راهکار درست برای برطرف کردنشان را بیابید. امروز بسیار مهم است دوستان خود را ملاقات کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز با یک نگاه عاشق شوید. این علاقه می تواند در مورد فردی باشد که قبلا هرگز او را ملاقات نکرده اید یا یک دوست قدیمی باشد که سال های زیادی است از یکدیگر خبری ندارید. اگر دوست قدیم شما باشد امروزاز او مسایلی خواهید آموخت که قبلا هرگز نمی دانستید. امروز به طور کلی، روز عاشقانه و سرشار از احساسی برای شما خواهد بود. امروز سعی کنید بهترین باشید و اگر می توانید با شریک جدید خود برای شام بیرون بروید و لحظه های شادیرا در کنار هم سپری کنید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فـال روزانه  1392/07/08









پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج