adexo3
۷۰۴۷۰۴
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

طنز؛ زیبایی تو سادگیه

محمدعلي محمدپور در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: از قدیم گفته‌اند«زیبایی تو سادگیه» و این را هیچ کس اندازه فدراسیون فوتبال ما نفهمید. تا اینجا کشورهای مختلف از پیراهن‌های تیم ملی‌شان در جام جهانی فوتبال رونمایی کرده‌اند؛ یکی از یکی جلف‌تر و بدنماتر. هیچ کدام درکی از طراحی لباس ندارند. اما به تازگی خبر رسیده پیراهن تیم ملی انتخاب شده و دوستان طرح ساده‌اي را که به راحتی تن هر مرد ایرانی ساعت نه شب جلوی در خانه می‌شود دید، انتخاب کرده‌اند.

محمدعلي محمدپور در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: از قدیم گفته‌اند«زیبایی تو سادگیه» و این را هیچ کس اندازه فدراسیون فوتبال ما نفهمید. تا اینجا کشورهای مختلف از پیراهن‌های تیم ملی‌شان در جام جهانی فوتبال رونمایی کرده‌اند؛ یکی از یکی جلف‌تر و بدنماتر. هیچ کدام درکی از طراحی لباس ندارند. اما به تازگی خبر رسیده پیراهن تیم ملی انتخاب شده و دوستان طرح ساده‌اي را که به راحتی تن هر مرد ایرانی ساعت نه شب جلوی در خانه می‌شود دید، انتخاب کرده‌اند. این جوری همه‌مان در همه حال هوادار تیم ملی هستیم. یعنی اگر بخواهیم بیاییم ورزشگاه تیم ملی را حمایت کنیم، کافی است با یک لا عرقگیر بیاییم استادیوم.

آقای هدایت ا... ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که اخیرا آقای علی اکبر ولایتی را الگوی شغلی خودشان از نظر تعداد شغل انتخاب کرده‌اند، گفته‌اند: «زمان به ما اجازه نداد به طراحی خاصی برای پیراهن تیم ملی برسیم». خب همان طور که می‌دانید ما به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کردیم، با این حساب آخرین تیمی که به جام جهانی صعود کرده قاعدتا باید عریان در مسابقات حاضر بشود.

آقای ممبینی همچنین درباره حذف طرح یوزپلنگ از پیراهن تیم ملی گفته‌اند: «اگر طرح یوز را جایی که فیفا اجازه داده روی لباس بزنیم، عملا تکنولوژی کولینگ آن‌ها دیگر کاربردی ندارد» با این حساب بقیه تیم‌ها که طرح روی پیراهن‌شان می‌زنند قاعدتا باید از دقیقه ۳۰ به بعد عملا دچار خفگی شوند. نکته دیگر اینکه ایشان گفته «یوز را آنجایی که فیفا اجازه می‌داد، می‌خواستیم بزنیم». یعنی دوستان طرح را جاهای مختلف لباس در نظر داشته‌اند، یعنی من مطمئنم چانه زده‌اند که حداقل دم یوزپلنگ را هم شده روی شورت بیندازند که باز مخالفت شده. البته به نظر می‌رسد حقیقت این است که حذف این یوزپلنگ در راستای همان سانسور گرگ لوگوی باشگاه رم و سانسور سگ توی تلویزیون باشد. اخیرا دوستان خیلی به حیوانات حساس شده‌اند که بی‌حیاها هیچ چیز نمی‌پوشند راست راست با همه اعضا و جوارح جلوی ما راه می‌روند. ما پیشنهاد می‌کنیم از آنجایی که تعداد یوزپلنگ‌ها خیلی کم است حداقل این حیوان را با پوشش مورد تایید بپوشانیم، بقیه حیوانات هم شاید یاد بگیرند.

در پایان آقای ممبینی درباره روابط بین فدراسیون و شرکت آدیداس هم گفته‌اند: «این روابط در بهترین حالت ممکن به سر می‌برد». بهترین حالت فقط اونجاش که تمام تیم‌ها از شرکت تامین کننده پوشاک یک پولی هم می‌گیرند اما ما یک پولی هم می‌دهیم. البته خوبی‌اش این است که در پایان بازی هیچ کس از تیم رقیب هر قدر هم تعارف بزنیم، رغبت نمی‌کند لباس ملی‌پوشان ما را هدیه بگیرد و این جوری ما لباس‌های‌مان برای خودمان یادگاری می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاااالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج