اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصري را مي‌دهيم و ته‌وز را مي‌گيريم

تيم فوتبال آرسنال پس از موافقت با انتقال کاپيتانش به بارسا، با ارائه پيشنهاد به مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي باعث شگفتي شد.

به نقل از روزنامه سان، تيم لندني پس از آنکه عاقبت رضايت داد تا سسک فابرگاس به خواسته خود مبني بر انتقال به جمع کاتالان‌ها برسد، در اقدامي حيرت‌انگيز به منچسترسيتي اطلاع داد خواهان به خد‌مت‌گيري کارلوس ته‌وز درازاي سمير نصري است.

توپچي‌ها که عمدتا به تيمي معروف شده‌اند که از بازيکنان گمنام‌، ستارگاني بزرگ مي‌سازند، از طريق آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي ۱۵ سال گذشته خود چنين پيشنهاد استثنايي را مطرح کردند.

طرح چنين خواسته‌اي در شرايطي عنوان شد که از اوايل فصل تابستان منچسترسيتي براي جذب سمير نصري علاقه نشان داد. آبي‌هاي آسماني براي اين منظور پيشنهاد‌هاي را به نشاني آرسنالي‌ها ارسال کردند که با مخالفت‌شان مواجه شد.

با اين حال بازيکن ۲۴ ساله خارجي اميد خود را براي امضا قراردادي که حقوق هفتگي‌ ۱۸۰ هزارپوندي را برايش تضمين مي‌کند، را از دست نداد. لندني‌ها با اين خواسته کوشيدند تا پس از خروج فابرگاس، با مطالبه کاپيتان من‌سيتي، سدي مقابل خروج دومين هافبک طلايي خود ايجاد کنند.

يک مقام وابسته به تيم لندني دراين باره مي‌گويد: نصري مي‌خواهد از آرسنال جدا شود. کارلوس ته‌وز نيز خواهان ترک منچستر است. با اين پيشنهاد ونگر کوشيد تا ابتدا سدي مقابل رفتن نصري ايجاد کند. حتي اگر خواسته‌اش مورد پذيرش طرف مقابل واقع شود، با جذب ته‌وز،‌ تيمش را همچنان داراي ستاره سرشناس باقي نگه دارد.

منبع : ورزش۳

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نصري را مي‌دهيم و ته‌وز را مي‌گيريم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج