۷۱۲۷۶۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ تاثیر حضور پلیس در تثبیت قیمت ارز

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: از خیابان فردوسی رد می‌شدم. ماشین‌های پلیس سمت راست خیابان ایستاده بودند و قیمت دلار لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کرد. تاثیر حضور پلیس در تثبیت قیمت ارز حیرت‌انگیز بود. تا به حال چنین تاثیری را از نزدیک ندیده بودم. تاثیر بود که در خیابان موج می‌زد.

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: از خیابان فردوسی رد می‌شدم. ماشین‌های پلیس سمت راست خیابان ایستاده بودند و قیمت دلار لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کرد. تاثیر حضور پلیس در تثبیت قیمت ارز حیرت‌انگیز بود. تا به حال چنین تاثیری را از نزدیک ندیده بودم. تاثیر بود که در خیابان موج می‌زد. در اثر این تاثیر تورم نیز در خیابان فردوسی جرات بالا رفتن ندارد. این در صورتی است که در خیابان‌های دیگر تورم لحظه به لحظه گردن‌فرازی و افزایش پیدا می‌کند اما تورم در خیابان فردوسی به خاطر حضور نیروهای پلیس مانند ژاپن نزدیک به صفر است. از طرفی به دلیل به کارگیری نیروهای پلیس، نرخ بیکاری نیز در این خیابان رشد داشته است.

خیابان فردوسی تا به حال هیچ‌وقت صادرات غیرنفتی نداشته است ولی در حال حاضر رشد و شکوفایی اقتصادی در آن به حدی است که از در و پنجره‌هایش تولیدات مختلف غیرنفتی به بیرون پرتاب می‌شود. خلاصه اینکه حضور نیروی انتظامی در خیابان فردوسی تمام مشکلات را در این خیابان حل کرده و توانسته اقتصاد آدام اسمیتی را در آن پیاده کند. از همین تریبون از جناب آقای روحانی تشکر می‌کنم که باز هم تدبیرشان امید را به جامعه مخصوصا خیابان فردوسی برگرداند و بار دیگر به همگان ثابت کرد که تنها اوست که می‌تواند همه مشکلات را به ساده‌ترین شکل حل کند. دوست داشتم در مورد عکس‌العمل استثنایی ایشان در مورد تلگرام هم صحبتی به میان بیاورم که متاسفانه فرصت‌ نوشتن در این ستون به پایان رسیده و باید هر چه زودتر این یادداشت را تمام کنم تا ستون پایینی شروع شود.

با آرزوی روزهایی پر از آقای روحانی برای همه شما خوانندگان محترم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ستوده ، فکر می کنید که مخاطبان اصلی این مقاله سواد و شعور آن را داشته باشند که بفهمند چی گفته ای بهشان.

    • بدون نام

      دلار بالای 6300 تومان شده. قیمت سکه طلا بر اساس همین دلار آزاد و ارزش اونس جهانی محاسبه و قیمت گذاری میشود.
      جناب اقای جهانگیری و سیف کجا هستند؟؟؟ بلای خانمان سوزی که از بی ارزش کردن ریال عاید قشر حقوق بگیر کارمند و کارگر شد که نتیجه مستقیم آن یک تورم 100 درصدی در قیمت کالاهای وارداتی (‌همه چیز ) در راستای چه اهداف شومی بود ؟؟؟ جیب چه کسانی پرپول تر و جیب چه کسانی خالی تر شد؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج