۷۱۲۸۱۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ لعنت به تلگرام و هر چی که هست

وحید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میرزایی در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: متأسفانه در هفته‌های اخیر شاهد هجمه برخی از منتقدان به اقدام بسیار درست و به جای مسئولان در فیلتر تلگرام بودیم. منتقدانی که بدون درکی از مشکلات اصلی کشور مدام به سراغ برخی معضلات مقطعی و بی‌ارزش همچون گرانی، تورم، بیکاری و فقر می‌روند. واقعا مسئولان در مقابل این منتقدان سعه‌صدر و شکیبایی مثال‌زدنی دارند چرا که اگر ما مردم عادی بودیم تا الان همه منتقدان را به دریا ریخته بودیم.

وحید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میرزایی در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: متأسفانه در هفته‌های اخیر شاهد هجمه برخی از منتقدان به اقدام بسیار درست و به جای مسئولان در فیلتر تلگرام بودیم. منتقدانی که بدون درکی از مشکلات اصلی کشور مدام به سراغ برخی معضلات مقطعی و بی‌ارزش همچون گرانی، تورم، بیکاری و فقر می‌روند. واقعا مسئولان در مقابل این منتقدان سعه‌صدر و شکیبایی مثال‌زدنی دارند چرا که اگر ما مردم عادی بودیم تا الان همه منتقدان را به دریا ریخته بودیم. علی‌ای‌حال باز هم صداوسیما در اقدامی ارزشی و به موقع با تهیه مستندی به نام «بدون فیلتر» آفتابه سردی بر پیکره این منتقدان ریخت و مثل همیشه به مردم عزیز و شریف ایران آگاهی بخشید. واقعا اگر صداوسیما نبود تا حالا مردم ایران بدون آگاهی می‌مانند و درنهایت از نادانی و سفاهت می‌مردند. پخش این مستند به همه ثابت کرد نرم‌افزار تلگرام عامل اصلی تمام مشکلات کشور است. خوشبختانه مسئولان هم صدای ملت را شنیدند و اقدام به فیلتر تلگرام کردند. حال مطلع شدیم این مستند قسمت دوم هم داشته که به خاطر حاشیه‌هایی که دشمنان ایجاد کردند فعلا از پخش آن جلوگیری شده. در قسمت دوم این مستند به گشایش‌هایی که پس از فیلتر تلگرام ایجاد شده به همان سبک قسمت اول پرداخته شده. اما منابع آگاه بخشی از قسمت دوم این مستند را به دست ما رساندند که در این‌جا برای نخستین‌بار آن را منتشر می‌کنیم:

بالاخره با تصمیم به موقع مسئولان تلگرام به‌طور کامل فیلتر شد. هنوز دقایقی از فیلتر تلگرام نگذشته بود که یک سامانه پر فشار از غرب و شمال غرب وارد کشور شد و بلافاصله بارش باران در سراسر کشور آغاز شده و تمام دریاچه‌ها و سدهای کشور مملو از آب شد. با وجود این‌که موسم شکوفه‌ها به پایان رسیده است، تمامی درختان متعهد کشور در اقدامی هماهنگ و واحد شکوفه کردند و حتی برخی از آنان بلافاصله میوه دادند. در پی این اقدام درختان، تمامی کبوتران کشور بچه کردند. درحال حاضر کشور از کبوتر بچه بی‌نیاز و به خودکفایی رسیده است. کاش بودی و می‌دیدی.

تنها ساعاتی پس از فیلتر تلگرام سوراخ لایه ازون که اخیرا به شکافی طویل تبدیل شده بود به‌طور کامل بسته شد. دانشمندان بومی کشور که سال‌هاست سوراخ لایه ازون را لحظه‌به‌لحظه رصد می‌کنند، گفته‌اند پس از فیلتر تلگرام هیچ درز و دورزی در لایه ازون مشاهده نکرده‌اند و سوراخ لایه ازون کاملا کیپ شده است. یوزپلنگ ایرانی که مدت‌ها بود در معرض انقراض قرار داشت با اقدام به موقع مسئولان در فیلتر تلگرام از خطر انقراض نجات یافت. یکی از فعالان محیط‌زیست که بعد از فیلتر تلگرام به اشتباهات خود اعتراف کرده بود؛ در مصاحبه‌ای جزییات ماجرا را این گونه عنوان کرد: «یک یوز ایرانی که بسیار افسرده و دلمرده در یکی از جنگل‌های شمال کشور درحال قدم زدن بود، ناگهان پس از فیلتر تلگرام احساس امید به زندگی در تار و پودش تنیده شد و نگاهی به اطراف کرد و یک گوزن کوهی را درحال خوردن شاخ و برگ درختان مشاهده کرد.

این یوز ایرانی که حقیقتا نمی‌توانست جلوی این حد از امید به زندگی ناشی از فیلتر تلگرام را بگیرد و دامن از کف داده بود، به سمت گوزن کوهی رفته و با تقدیم یک شاخه گل به وی در اقدامی تحسین‌بر‌انگیز با گوزن جفت‌گیری کرده و چند ثانیه بعد ٣٠٠قلاده توله یوز ایرانی به دنیا آورد. این پدیده نادر تابه‌حال هرگز در حیات‌وحش سابقه نداشته و قطعا متأثر تلاش مسئولان در فیلتر تلگرام بوده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خيلي متن مسخره اي بوده خنديديم

    • هادی

      ایول.

    • بدون نام

      خخخخخهخخخ

    • فریبا

      لعنت! لعنت! لعنت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج