adexo3
۷۲۰۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پروین: بدم نمیآد جلو میلان پا به توپ بشم!

مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم زیاد بدم نمی‌آید مقابل ستارگان میلان پا به توپ بشوم.

خبرگزاری فارس: مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم زیاد بدم نمی‌آید مقابل ستارگان میلان پا به توپ بشوم.

علی پروین در خصوص بازی تیم ملی مقابل تایلند گفت: تایلند حریفی نیست که در ایران بخواهد دست و پای ما را ببندند و خطرناک باشد اما این شرقی‌ها با آوردن تجربه فوتبال‌های اروپایی همیشه غیرقابل پیش‌بینی‌ هستند و به نظرم اگر تیم ملی ۳ امتیاز را می‌خواهد باید جدی در مقابل تایلند قرار بگیرد.

وی افزود: انشاء‌الله بچه‌ها به ۳ امتیاز می‌رسند البته امیدوارم هواداران خوب فوتبال کشورمان فردا را مانند یک جشن ملی بدانند و با حضورشان در ورزشگاه آزادی جشن رفتن به جام جهانی را بگیرند تا این بچه‌ها دلشان قرص باشد.

پروین ادامه داد: انشاء‌الله به ۳ امتیاز بازی با تایلند می‌رسیم اما این روزها وقتی رسانه‌ها را می‌بینم و روزنامه‌ها را ورق می‌زنم نبود بازی‌های تدارکاتی و برخی مسائل تیم ملی را آزار و اذیت می‌کند، امیدوارم این چند ماهه همه آستین‌ها را بالا بزنند و برای اینکه در جام جهانی که کلکسیون فوتبال دنیا در آن حضور دارند با یک برنامه‌ریزی خوب کاری کنیم که با قدرت حاضر شویم و زنگ تفریح نشویم، این به نفع بازیکنان ما است.

پروین در خصوص حضور ستارگان میلان در ایران گفت: زیاد از موضوع خبر ندارم اما بدم نمی‌آید پایی به توپ بزنم، حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص انتقاد برخی افراد به بازیکنان دو ملیتی تیم ملی نیز گفت: ما نمی‌گوییم دو ملیتی ها بد هستند اما من می‌‌گویم که انشاء‌الله هر دو ملیتی و تازه واردی می‌آید مثل دژاگه و قوچان‌نژاد باشد.

پروین در پایان تاکید کرد: خواهشا زود درباره این بازیکنان قضاوت نکنید، فوتبال آنها را ببینید بعد شلوغش کنید، این طور بهتر است، اگر بخواهیم زود درباره این بازیکنان قضاوت کنیم اشتباه است، بالاخره آقای کی‌روش تصمیم گرفته و حالا باید بازی‌های این چند نفر جدید را هم ببینیم و بعد درباره‌اش حرف بزنیم اما ماشاء‌الله هنوز نیامده اینقدر شلوغ شده است اما ما همیشه آرزوی قلبی‌مان این است که تیم ملی کشورمان سربلند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج