۷۲۰۹۴۲
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

۶ فرمان برای مقابله با تنفر از زندگی

با توجه مشکلات فراوانی که در زندگی برایتان پیش می آید، زندگی به طرز شگفت انگیزی جریان دارد و استفاده از تکنیک ها و روش های گذراندن زندگی با ثبات و توام با بخشندگی، بدون کنار گذاشتن دایره اجتماعی و صرف غذا در رستوران مورد علاقه تان، کلیدی برای رسیدن به چیزهای مهمتر، است.

خبرفوری: با توجه مشکلات فراوانی که در زندگی برایتان پیش می آید، زندگی به طرز شگفت انگیزی جریان دارد و استفاده از تکنیک ها و روش های گذراندن زندگی با ثبات و توام با بخشندگی، بدون کنار گذاشتن دایره اجتماعی و صرف غذا در رستوران مورد علاقه تان، کلیدی برای رسیدن به چیزهای مهمتر، است. البته چنین چیزی نیز تضمینی در برابر سختی های زندگی نیست، اما بهتر است گام هایی بردارید و از زندگی متنفر نباشید.

1. خواب کافی داشته باشید

اگر در شب ۷ ساعت و یا بیشتر خواب کافی نداشته باشید قطعا در صبح احساس بد بختی می کنید و بد خلق خواهید بود. پس زمان خواب خود را بررسی کنید و سعی کنید زودتر به رختخواب بروید و برای مدت طولانی بخوابید. گرچه این امر ممکن است هر مشکلی را درمان نکند، اما حداقل به شما کمک می کند در طول روز آرامش درونی بیشتری داشته باشید.

2. غذای سالم بخورید

اگر اضافه وزن دارید غذای سالم می تواند ذهنیت مثبتی برایتان ایجاد کند و همچنین موجب کاهش وزن می شود که این مور خودش به تنهایی می تواند احساس بهتری برای شما به ارمغان بیاورد. البته ایرادی ندارد، که یک پیتزا و یک نوشابه به عنوان ناهار بخوریم، اما فردا باید چیزی سالمتر برای ناهار انتخاب نماییم.

3. تمام ذهنیاتتان را بنویسید

گاهی اوقات بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بگذارید برخی مسائل تمام شوند. نگه داشتن چیزهایی که موجب تنفر شما از زندگی می شوند، کار درستی نیست و برای سلامتیتان ضرر دارد. بنابراین یک نوت بوک، یک ورق کاغذ، یک دفتر خاطرات، و یا هر چیز دیگری را بردارید و شروع به نوشتن احساسات خود کنید. به محض این که این کار را انجام دادید، به آنچه که می توانید برای متوقف نمودن این اتفاق یا احساس انجام دهید فکر خواهید کرد.

4. هوای تازه را استنشاق کنید

اغلب اوقات ما این امر را نادیده می گیریم اما واقعا، بیرون رفتن از خانه و پیاده روی می تواند مفید باشد. این کار باعث می شود که امیدهای شما بارور شود و ببینید که کل زندگی می تواند امید بخش و آرامش بخش باشد. اگر خواستی بر درون خود غلبه کنی، یک جفت کتانی بپوش و برای پیاده روی بیرون برو. علاوه بر این که این کار، رایگان است می توان گفت که چیزی بهتر از آن برای رسیدن به آرامش درونیوجود ندارد.

5. ورزش کنید

ورزش کردن می تواند به آرامش درونی شما کمک کند. برای ورزش کردن شما مجبور نیستید حتما به باشگاه بروید یا برخی باکس های سنگین را برای ساخت عضلانی قوی جابجا کنید بلکه ورزش می تواند انواع بسیاری داشته باشد. لیکن جابجا کردن این باکس های سنگین و یا ترکیب تمرین با کارهای روزمره تان باعث می شود که روزهای هفته تان دلپذیرتر شده و شما جذاب تر به نظر برسید.

6. از زندگی لذت ببرید

نفرت از زندگی می تواند خسته کننده باشد، و منظورم این است که به معنای واقعی کلمه ممکن است سبب دلمردگی شما شود. این موضوع انرژی شما را از بین می برد و در نهایت تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که در رختخواب دراز بکشید و در هنگام صرف بستنی، سریال تماشا کنید. بنابراین، بهترین چیز برای حفظ روحیه تان خودتان هستید.

باید بدانید که، زندگی خیلی کوتاه است بنابراین باید تا جای ممکن اهداف خود را دنبال کنید. به جای ماندن در خانه به سینما برو و با دوستت یک فیلم جذاب ببین، نقاشی بکش و هر چیزی را که شما را خوشحال می کند، انجام دهید. شما شایسته بهترین ها هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نفست از جای گرم بلند میشه

    • بدون نام

      دقیقا چیزهایی که در ایران یافت نمیشود...خواب با فکر پریشان..غذای سالم.که نداریم..ورزش کو وقتش البته صبح ناشب دنبال یه لقمه نون سگ دو میزنیم..شادی هم که حرامه..هوای سالمم نداریم..از زندگی لذت که چه عرض کنم..ذلت میبریم...

    • سیدمحمد سلطانی

      باشه

      چشم


      حتماً

      پاسخ ها

      • ناشناس

        وقتی در ایران آرامش نباشه وقثی خانواده ها به هم دروغ میگن خیانت میکنن اینجا خواب چه ارزشی داره واقعا نفست از جای گرم بلند میشه برو کنار بابا بگذار باد بیاد

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      این چیزهایی که میگی هیچکدامش درایران وجود ندارد باید بریم چین یاژاپن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج