اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم ما مهدوی‌کیا دارد، آرژانتین مارادونا

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تنها چیزی که از آرژانتین نسبت به ما سنگینی می کند، نام بزرگ این تیم است.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تنها چیزی که از آرژانتین نسبت به ما سنگینی می کند، نام بزرگ این تیم است.

علی دوستی مهر در نشست خبری پیش از بازی های تیم های ملی فوتبال نوجوانان (زیر۱۷ سال) ایران و آرژانتین، درباره این مسابقه اظهار کرد: آرژانتین تیم پرقدرتی است. از سالیان دور فوتبال این کشور را با مارادونا می شناسند. همیشه چهره های برتر را به فوتبال جهان معرفی کرده است. مربی با کلاسی دارد و ما می دانیم کار سختی داریم. از طرفی ما هم ایران هستیم و با تمام تلاش به میدان می رویم تا بازی پرقدرتی را انجام دهیم.

دوستی مهر درپاسخ به سوال ایسنا مبنی بر شناختش از آرژانتین پیش ازاین مسابقه، تصریح کرد: ایران و آرژانتین شباهت هایی به هم دارند. هیجان و احساس و از نظر فیزیکی شبیه به هم هستند. تنها چیزی که سنگینی می کند گذشته آرژانتین است چون همیشه تیم بزرگی بوده و چون بازیکنان و فوتبال خوبی داشته است. ۳ یا چهار فیلم دیده ایم از آنها که هم تکنیک خوبی دارند و هم تاکتیک خوبی دارند. تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم هرچند تنها چیزی که از آرژانتین نسبت به ایران سنگینی می کند تنها نام آرژانتین است.

وی در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران و آرژانتین چقدر می توانید امثال مارادونا و مهدوی کیا پرورش دهید نیز گفت: در آرژانتین و ایران، مارادوناها و مهدوی کیاهای زیادی هستند. وقتی به چهره سرمربی آرژانتین نگاه می کنم مشخص است دانش و تجربه زیادی دارد که می تواند امثال مارادوناها را پرورش دهد. ما هم می توانیم نظیر مهدوی کیاها را پرورش دهیم. اصلا این مربیان هستند که کار می کنند و امثال این بازیکنان رابوجود می آورند. مطمئن هستم درتیم ما مهدوی کیا وجود دارد و در آرژانتین هم می تواند امثال مارادونا وجود داشته باشد.

همانطور که مسی باعث افتخار آرژانتین هست. مهدوی کیا هم از افتخارات ایران است. او سالها افتخارآفرینی کرده و الان کنار ما از نظر شخصیتی و روحی نقطه قوت است. ما تلاش می کنیم از وجودش نهایت بهره برداری روحی و روانی را داشته باشیم.

سیدمجید حسینی کاپیتان تیم ایران نیز در این نشست خبری، گفت: بازی بسیار مهمی است. از قبل پیش بینی کرده بودیم با قدرتمندها بازی می کنیم. تمرینات زیادی کردیم. کادر فنی همه تلاش خودش را کرده است. ما هم سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج