۷۲۸۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد خداداد از آندو و کی‌روش

پس از اعتراض هواداران به مسعود شجاعي در بازي ايران مقابل تايلند و دفاع تمام قد آندو از مسعود ، خداداد عزيزي از آندو انتقاد کرد که نبايد روبه‌روي مردم قرار بگيرد.

ورزش سه: پس از اعتراض هواداران به مسعود شجاعي در بازي ايران مقابل تايلند و دفاع تمام قد آندو از مسعود ، خداداد عزيزي از آندو انتقاد کرد که نبايد روبه‌روي مردم قرار بگيرد.

اما بشنويد از تيموريان که در مصاحبه‌اي محترمانه در کمال احترام، اعلام کرد انتقاد خداداد عزيزي را نمي پذيرد و حق را به خودش و مسعود داد. حالا بشنويد صحبت‌هاي خداداد عزيزي در مورد انتقادش از آندو و دلايل موجهي که دارد. در همين رابطه او به خبرنگار سايت گل گفت:« من هميشه طرف بازيکن بوده‌ام چه در دوران بازي کردنم و چه زماني که مربي بودم. آندو متوجه حرف‌هاي من نشده است، او نبايد خودش را جلوي مردم قرار بدهد چرا که آنها حق اظهارنظر دارند و نمي‌توان جلوي آنها را گرفت. من اصلا چيزي در مورد اينکه مسعود خوب بوده يا نبوده نگفتم، مسعود نيازي به تعريف ندارد چرا که خودش مي‌داند که خيلي او را دوست دارم و سبک فوتبال او را مي‌پسندم. اگر آندو ادامه مصاحبه من را خوانده باشد مي‌فهمد که من در ادامه گفته‌ام کسي نمي‌تواند در مقابل مردم بايستد چرا که آنها کار خودشان را مي‌کنند و با اين کار شايد بدتر کنند. کاري هم نمي‌شود کرد، آنها خودجوش و هدايت شده شعار مي‌دهند . بهتر است که آندو اجازه مي‌داد کي‌روش از مسعود حمايت کند، او سرمربي تيم ملي است و بايد از بازيکنان حمايتش کند يا اينکه فدراسيون فوتبال اين کار را انجام دهد. »

خداداد در ادامه گفت:« گفتار من برادرانه بود و واقعيت اين است که نمي‌شود جلوي تماشاگر را گرفت. وقتي آندو اين کار را مي‌کند ممکن است دفعه بعد آنها بر عليه آندو هم جبهه بگيرند. کار تماشاگران را تاييد نکردم و نمي‌کنم، چرا که مسعود زحمت کشيده .مردم بايد بپذيرند که فوتباليست يک روز خوب است و يک روز و اگر اعتراضي کردند و بايد منصفانه باشد. ولي کار آندو هم به نظر من اشتباه بود و غلط اندر غلط.»

مديرفني تيم ابومسلم ادامه مي دهد:«‌فدراسيون و سرمربي تيم ملي بايد در اين مواقع از بازيکنان دفاع کنند و آندو هم بايد سعي کند با اين کار تماشاگر را برعليه خود تحريک نکند. مسعود خودش مي‌داند که من دوستش دارم و آندو هم مي‌داند که او را هم دوست دارم، او بايد ناراحتي‌اش را نگه مي‌داشت و آن را با سرمربي يا حتي رئيس فدراسيون در ميان مي‌گذاشت.»

همچنين خداداد در مورد شرايط ابومسلم افزود:« شرايط بدني تيم ما خوب نيست و تمام روزهايي که تيم‌هاي تمرين مي‌کردند ما در جنگ بوديم و شب تيم مال ما بود و روز مال يک عده ديگر. خدا را شکر توانستيم در قدم اول تيم را به صاحبان اصلي بازگردانيم و در بازي دوم هم توانستيم با يک مساوي ارزشمند تيم را به سمت موفقيت هدايت کنيم. ما بدون بازي تدارکاتي وارد اين مسابقات شديم و رفته رفته مي‌توانيم به موفقيت برسيم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج