اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۹۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخشش فوتسال بانوان ایران در آسیا

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نایب‌قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا خستگی را از تن‌مان در آورد.

ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: نایب‌قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا خستگی را از تن‌مان در آورد.

علی کفاشیان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان باشگاه ملی حفاری که در تالار ملی‌حفاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جا دارد از باشگاه ملی حفاری که علاوه بر فوتبال در سایر رشته ها نیز سرمایه گذاری کرده است، تشکر کنم.

وی افزود: این حق مردم این استان است و این باشگاه بر خلاف خیلی ها که فقط شعار می دهند، این چنین خوب عمل می کند که باز هم باید از ملی حفاری قدردانی کنم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان کرد: در این شش سالی که در فدراسیون هستم، خستگی از تن‌ من خارج نشده بود اما زمانی که فوتسال بانوان در آسیا نتیجه گرفت و نایب قهرمان شد، خستگی از تنم خارج شد.

وی افزود: در فوتسال بانوان برای اولین بار در طول تاریخ مجوز حجاب و بازی در میادین بین‌المللی گرفته شد که این موفقیت بسیار بزرگی بود. بانوان ما سه، چهار سال در این رشته زحمت کشیدند و کار کردند و توانستند با حجاب کامل، آن هم در هوای گرم کشور کره جنوبی، به فینال بازی های آسیایی برسند که درنهایت نیز در وقت های اضافه مغلوب ژاپن که قهرمان دنیا است، شدند. به هر حال این نایب قهرمانی باعث شد خستگی از تن همه ما خارج شود.

کفاشیان بیان کرد: بخش عمده این موفقیت به فوتسال خوزستان و باشگاه ملی حفاری بر می گردد که شش ملی پوش از تیم حفاری بودند. به هر حال امیدوارم به ورزش بانوان رسیدگی شود. به نظرم خانم ها، ویژه می‌باشند و با این حجاب در میادین ورزشی حضور پیدا می کنند و زحمت می کشند تا به موفقیت برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج