اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۵۳۷
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

پاداش ۶۰۰ دلاری به نوجوانان فوتبال

رییس فدراسیون با تبریک صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله بعد گفت: نوجوانان ایران باردیگر تاریخ‌ساز شدند و نشان دادند چیزی برای ایستادن مقابل بزرگان فوتبال دنیا کم ندارند.

ایسنا: رییس فدراسیون با تبریک صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله بعد گفت: نوجوانان ایران باردیگر تاریخ‌ساز شدند و نشان دادند چیزی برای ایستادن مقابل بزرگان فوتبال دنیا کم ندارند.

علی کفاشیان با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان نوجوان ما با تمام وجود بازی کردند. آنها نشان دادند که شایستگی‌های زیادی دارند. تیم نوجوانان از دقیقه‌ی اول تا آخرجنگید و کارشان در صعود به مرحله‌ی بعد فوق‌العاده ارزشمند بود.

وی افزود: بازی‌های این تیم را می‌دیدیم و مشخص بود که خیلی خوب بازی می‌کنند. آنها توانستند تیم قدرتمند اتریش را شکست دهند و مقابل تیم بزرگ آرژانتین و کانادا مساوی بگیرند و تا کنون باختی نداشته‌اند. نوجوانان بار دیگر تاریخ‌ساز شدند و به کارنامه‌ی فوتبال ایران نتیجه‌ی خوب دیگری را افزودند.

کفاشیان گفت: امیدوارم در مرحله‌ی بعدی، تیم ایران بتواند باز هم قابلیت‌های خود را نشان دهد. توانمندی بازیکنانمان بالاست و همه‌ی مردم ایران خوشحال هستند که فوتبال ما مقابل بزرگان فوتبال دنیا ایستاده و این نشان از استعدادها و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پرورش بازیکنان نوجوان دارد. تیم ملی ما هیچ چیزی برای رویارویی با تیم‌های بزرگ کم نگذاشته و به همه آنها این موفقیت را تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این‌که آیا برای بازی بعدی تیم ایران در مرحله پلی‌آف به امارات می‌آیید گفت: من الان درگیر فراهم کردن مقدمات حضور سپ بلاتر در ایران هستم و فوق‌العاده سرم شلوغ است. مشخص نیست بیایم اما دوستانم خواهند آمد. کارلوس کی‌روش هم اگر خودش تشخیص بدهد می‌آید.

وی با بیان این‌که مبلغ ۶۰۰ دلار به بازیکنان تیم نوجوانان پاداش می‌دهند گفت: ما ۵۰۰ دلار به خاطر صعود به مرحله‌ی بعدی و ۱۰۰ دلار به خاطر بازی‌های گذشته به هریک از بازیکنان و مربیان پرداخت می‌کنیم. هم‌چنین شهردار تهران هم طی تماس تلفنی به من اعلام کرد مبلغ ۱۰۰۰ دلار به هرکدام از آنها می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      خسته نباشيد 600 دلار پاداش؟ همينم نميدادين مايه خجالت...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج