اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۵۸۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش صادقیان به شایعه بیماری قلبی اش

سایت عصر خبر در مورد مشکل قلبی بازیکنی مطلبی نوشته که اگر صحت داشته باشد، می تواند بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی داشته باشد.

واکنش صادقیان به شایعه بیماری قلبی اش
روزنامه گل: سایت عصر خبر در مورد مشکل قلبی بازیکنی مطلبی نوشته که اگر صحت داشته باشد، می تواند بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی داشته باشد.

کدهای داده شده در این مطلب ذهن ها را به ستاره این فصل پرسپولیس یعنی پیام صادقیان می رساند، بازیکنی که این روزها از او به عنوان «ناصر محمدخانی دوم» نام برده می شودو بحث انتقال قریب الوقوعش به فوتبال اروپا مطرح است. 3، 4 سال پیش در چکاپ پزشکی بازیکنان تیم اصفهانی (ذوب آهن) پزشک تیم متوجه بیماری قلبی این بازیکن شده و موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه می رساند.

امتناع بازیکن جوان برای چکاپ دقیق تر و کامل تر هم شک برانگیز می شود. سرمربی تیم حاضر نیست بازیکنی با این شرایط را مورد استفاده قرار دهد. «پدر همین بازیکن وسط مستطیل سبز جان داد.» این موضوعی است که کسی آن را فراموش نکرده است. مادر بازیکن را می خواهند و موضوع را به او اطلاع می دهند و عواقب کار را به وی متذکر می شوند اما مادر بازیکن حاضر است رضایتنامه کتبی بدهد تا پسرش به فوتبالش ادامه دهد. جالب تر اینکه می گوید: «از فوتبال پدرش که چیزی به ما نرسید، لااقل ...!» گویا اطرافیان بازیکن و حتی مدیر برنامه هایش از موضوع بیماری ارثی وی باخبر هستند. حالا باید دید واکنش کادر پزشکی پرسپولیس و پیام صادقیان در این مورد چیست.

درخصوص اطلاع از صحت و سقم این موضوع با پیام صادقیان تماس گرفتیم. هافبک هجومی و خوش تکنیک پرسپولیس که از شنیدن این خبر به شدت ناراحت شده بود به روزنامه گل گفت: «این موضوع را از شما می شنوم. برایم مهم نیست چه نوشته اند. در این خصوص نه نظری دارم و نه مصاحبه می کنم.»

اما قانون درخصوص شرایط فعالیت بازیکنان فوتبال در رقابت های لیگ برتر چه می گوید: «تمام بازیکنان شاغل در لیگ برتر پیش از شروع رقابت ها مورد معاینات تخصصی پزشکی قرار می گیرند. یکی از این معاینات، معاینه تخصصی قلب و عروق است که شامل تست اکو و نوار قلبی می شود. در نهایت هیچ بازیکنی بدون فرم « SO3 » حق هیچگونه فعالیت فوتبالی را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر مافیا رسانه ای

    • مملي

      كاش منم بيماري قلبي داشتم و ميتونستم اينجوري بدوم.
      بابا بيماري قلبي كجا بود؟ كسي كه بيماري قلبي داشته باشه آخه ميتونه اينجوري استارت بزنه و شروع كنه به دويدن؟؟؟!! يه چيزي ميگيا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج