اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۲۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کریم باقری: این نوجوانان نباید رها شوند

کریم باقری گفت: از نظر من نیجریه فراتر از رده‌ی نوجوانان بود و با وجود آن‌که ملی‌پوشان ایران همه‌ی تلاششان را کردند اما پیروزی حق نیجریه بود.

ایسنا: کریم باقری گفت: از نظر من نیجریه فراتر از رده‌ی نوجوانان بود و با وجود آن‌که ملی‌پوشان ایران همه‌ی تلاششان را کردند اما پیروزی حق نیجریه بود.

کریم باقری که برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل نیجریه به ورزشگاه العین رفته بودپس از باخت ۴ بر یک ملی‌پوشان کشورمان و حذف از جام جهانی اظهار کرد: ‌فکر می‌کنم تیم نوجوانان ایران همین که تا این مرحله بالا آمد کار بزرگی انجام داد. تیم نیجریه واقعا فراتر از رده‌ی نوجوانان بود و مستحق پیروزی بودند. البته این بازی‌ها تجربه‌ی خوبی برای بازیکنان ما شد تا محک جدی مقابل بزرگ‌ترین قدرت‌های فوتبال پایه در دنیا بخورند.

وی افزود: امیدوارم مسوولان ورزش و فوتبال کشورمان این تیم و بازیکنانش را حفظ کنند. آنها نباید با حذف از جام جهانی رها شوند. اینها آینده‌ی فوتبال ما هستند و می‌توانند سال‌های بعد در رده‌ی بزرگسالان برای ما تیم فوق‌العاده‌ای را به وجود آورند. از نظر من بازیکنان ایران زحمت خودشان را در بازی با نیجریه کشیدند اما حریفشان فوق تصور بود. امیدوارم امکاناتی فراهم شود تا روند آموزش و پرورش این بازیکنان ادامه یابد و در رده‌های سنی بعدی بتوانیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

باقری در واکنش به این‌که پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را داشتید، به ایسنا گفت: بازی را که می‌شد پیش‌بینی کرد. تیم ایران قبل از بازی انگیزه‌ی زیادی برای پیروزی داشت. به هر حال ما هم امیدوار بودیم چون عملکرد این تیم مقابل آرژانتین و دو تیم کانادا و اتریش عالی بود. تلاش این بازیکنان در بازی با نیجریه هم واقعا ستودنی است و برای من قابل تقدیر بود. امیدوارم در ایران به خاطر عملکرد خوبشان در جام جهانی امارات مورد تقدیر قرار بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج