اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۵۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۸/۱۰


فـال روزانه  1392/08/10



فـال روزانه 1392/08/10

فال روزانه متولدین فروردین

در مورد شما، نقطه برگشت مفهوم متفاوتی دارد. این نقطه می تواند تغییر شخصیت و دیدگاه شما یا یک رویداد اجتماعی باشد که باعث تغییر همه چیز در آینده خواهد شد. همه حرف های عجیبی که می شنوید، برای شما اتفاق خواهد افتاد. یکی از بزرگ ترین آنها در ماه آینده برای شما پیش می آید. شما همیشه پیشگام یادگیری مسایل جدید یا ایجاد رابطه با افراد جدید هستید. اما امروز شاید بهتر باشد فرد مورد علاقه خود را تنها بگذارید تا بتواند فکر کند و به شخصیت واقعی خود بازگردد. با این کار، می توانید بیشتر خود را در دل او جا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید امروز از یک سفر طولانی بازگشته باشید. سفر همه چیز را تغییر می دهد اما این تغییر در شما عمیق تر است. به طوری که دیگر نمی توانید به زندگی سابق خود بازگردید و همه چیز همچون قبل باشد. این باعث محدودیت زیاد شما می شود. مگر همیشه دنبال تغییر و تحول نبودید؟ امروز زمان آن فرارسیده است. همیشه مسایل احساسی و رمانتیک برای شما ارزش داشته است و همین باعث می شود تا امروز نیز توجه ویژه ای به رابطه خود داشته باشید. امروز با افرادی ملاقات خواهید کرد که تجربه بیشتر در زمینه عشق دارند. در این میان نیز دوستان جدید و خوبی می یابید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر از بودن در رابطه رمانتیک خود احساس خفگی می کنید و به هیچ وجه نمی خواهید بیشتر از این، آن را ادامه دهید، چرا خود را آزاد نمی کنید. انرژی های امروز به شما کمک می کنند تا این تصمیم مهم را اتخاذ کنید. از همین امروز تصمیم بگیرید تا به شکلی دیگر زندگی کنید. امروز هم شما و هم نامزد شما، هر کدام به راه خود می روید و مسایل و آدم های جدید را امتحان می کنید. غذاهای متفاوت می خورید و لباس های متفاوت می پوشید. این مساله برای هر دوی شما خوب است. گاهی در زندگی بد نیست کارهای عجیب انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز با افراد عجیبی ملاقات خواهید کرد که زندگی شخصی یا ازدواج شما را تحت تاثیر قرار می دهند. اطرافیان از شما می خواهند تا آزادی بیشتر به خود بدهید. این افراد تحت تاثیر انرژی های امروز هستند. اما لازم نیست به حرف های آنها گوش کنید. آزادی داشتن یا نداشتن کاملا نسبی است و بسته به موقعیت های مختلف، متغیر است. اگر مجرد هستید و دنبال عشق می گردید، در مکان های همیشگی آن را نخواهید یافت. رستوان، کافه، مکان های تفریحی یا ... جدید را انتخاب کنید تا با آدم های جدید روبه رو شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر واقعا و از صمیم قلب دوست دارید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید، امروز دست به کار شوید. انرژی های امروز این فرصت و قدرت را به شما خواهند داد. این تغییر می تواند در مورد اخلاق، رفتار یا روحیات شخصی خودتان، رابطه عاطفی یا حتی شغل شما باشد. هر چه هست، از فرصت پیش آمده استفاده کنید. امروز با افراد جدیدی می توانید آشنا شوید که دوست یا شریک خوبی برایتان باشد. اما باید از صمیم قلب و صادقانه با او برخورد کنید تا او نیز رفتار و عقاید شما را تحسین کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به طور کاملا محسوس تغییر خواهید کرد اما ماه ها طول می کشد تا متوجه شوید چرا و چگونه این تغییرات روی شما تاثیر می گذارد. امروز به شدت به آزادی نیاز دارید. شاید برای این منظور حتی دوستان خود را نیز تغییر دهید و با افراد جدید آشنا شوید تا دردها و مشکلات گذشته را فراموش کنید. شما و فرد مورد علاقه تان امروز سعی می کنید تا روش های جدیدی را امتحان کنید تا شاید بتوانید روابط بهتری با هم داشته باشید. حتما این تصمیم را اجرایی کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید منتظر تغییرات اساسی در خود و زندگی خود باشید. کارهایی که از سه یا چهار سال پیش آغاز کرده اید، امروز به نتیجه خواهد رسید. امروز عمیق تر به این فکر خواهید کرد که چه کسی هستید، چه خانواده یا تحصیلاتی دارید؟ به طور کلی، خود را تحلیل می کنید. شریک زندگی شما بسیار هیجان دوست و در زندگی به دنبال تجربه های جدید است. امروز نیز این خصلت را بیش از پیش بروز خواهد داد. اما امروز می توانید کاری کنید که تا ابد شما را دوست داشته باشد.

فال روزانه متولدین آبان

روزی که در پیش دارید بسیار مثبت است. امروز احساس می کنید باید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. این فاز جدید فکری حدود ۷ ماه در وجود شما پایدار خواهد بود. هر چه این احساسات عمیق تر می شوند، شما احساس آزادی و آسایش بیشتری پیدا خواهید کرد. احتمالا از امروز روش ها و حتی وسایلی که قبلا استفاده می کرده اید را کنار خواهید گذاشت. این تغییرات در زندگی عاطفی شما نیز تاثیرگذار است و علاقه مندی ها و عدم علاقه مندی های خود را بررسی می کنید و سعی می کنید مشکلات موجود را برطرف یا حذف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

از امروز تغییرات عمده ای در وجود و زندگی شما روی خواهد داد و تا ماه ها نیز ادامه خواهد داشت. این تغییرات بسیار مثبت هستند و کمک می کنند تا زندگی شخصی و زناشویی شما بهبود بیابد. در طول ماه های آینده از محدودیت ها و فشارهای موجود رها خواهید شد. در زندگی عاطفی خود اگر یاد بگیرید خیلی سریع واکنش نشان ندهید، می توانید منتظر احساسات و رویدادهای خوب در زندگی باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز، روز عالی برای شما است. هیچ اتفاق مهمی امروز برای ما شما پیش نخواهد آمد و در طول ما های آینده نیز احساس آزادی و رهایی از مشکلات خواهید داشت. امروز تغییر بزرگی در زندگی عاطفی شما به وجود می آید. از نظر شخصی، بسیار آینده نگر، واقع نگر و خلاق تر از قبل خواهید شد. مطمئن باشید در روزهای آینده بسیار بهتر از دو یا سه سال قبل خواهید بود. امروز این فرصت را دارید تا عشق خود را با نگاه دیگری ببینید و او را بهتر بشناید. همه انسان ها روحیات و رفتارهای مخفی دارند که همه نمی توانند آن را کشف کنند. اما شما این فرصت را دارید او را عمیق تر بشناسید و بیش از گذشته دوستش بدارید. این احساس باعث می شود تا ابد در کنار او بمانید.

فال روزانه متولدین بهمن

تغییراتی که امروز برایتان روی می دهند شما را به راهی جدید در زندگی هدایت خواهد کرد. در طول ماه های آینده زندگی، با موقعیت هایی مواجه خواهید شد که نشات گرفته از زندگی گذشته شما هستند. از اینکه در جمع خانوادگی مشکلاتی به وجود بیاید تعجب نکنید. این استرس ها و ناراحتی ها پایدار نیستنند و خیلی سریع از بین خواهند رفت. شما همیشه سعی داشته اید در همه مراحل و بخش های زندگی خود پیشرفت کنید. اما امروز در زندگی عاطفی خود با محدودیت های بسیاری مواجه می شوید. نترسید و سعی کنید با پرسش چند سوال از خود، ریشه آنها را بیابید تا دوباره احساس خوبی به زندگی پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

تغییرات بزرگی در زندگی در انتظار شما هستند. امروز دید و نگاهی باز به دنیا دارید. رویدادهای اجتماعی و بیرونی باعث می شود تا برای داشتن زندگی متفاوت تلاش بیشتری انجام دهید. احتمالا امروز باید منتظر یک سوپرایز بزرگ باشید. امروز می خواهید زندگی عاطفی شما هم تغییر کند. شاید این تفکرات باعث شوند تا قلبتان را به روی فرد جدیدی باز کنید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فـال روزانه  1392/08/10
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج