۷۴۶۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگاهي به ديدارهاي هفته‌ پانزدهم ليگ‌برتر

هفته پانزدهم ليگ برتر روز يکشنبه آغاز مي‌شود و استقلال هم يک ديدار معوقه از هفته يازدهم ليگ را در اين روز مقابل سايپا در کرج برگزار مي‌کند.

ورزش سه: هفته پانزدهم ليگ برتر روز يکشنبه آغاز مي‌شود و استقلال هم يک ديدار معوقه از هفته يازدهم ليگ را در اين روز مقابل سايپا در کرج برگزار مي‌کند.

نيم فصل ليگ برتر خيلي زود فرا رسيد و ديدارهاي هفته پانزدهم ليگ روز يکشنبه آغاز مي‌شود.البته در اين روز استقلال هم بازي معوقه خود با سايپا را از هفته يازدهم انجام مي‌دهد.نگاهي به اين بازي‌ها مي‌اندازيم؛

مس کرمان - داماش گيلان؛ اولين برد کوير نشينان؟

مس کرمان تنها تيم بدون برد ليگ اگر در اين بازي خانگي هم پيروز نشود يک رکورد منحصر به فرد از خود به جا گذاشته که قطعا کويرنشينان دوست ندارند اين رکورد منفي در کارنامه آنها ثبت شود.بنابراين مسي‌ها با تمام توان در اين بازي به ميدان مي‌روند و داماش روز سختي را در کوير خواهد داشت. البته بازيکنان تيم شهر باران در اين فصل بسيار غيرقابل پيش بيني و موفق ظاهر شده‌اند. داماش هفته گذشته نيز ذوب آهن را با ۵ گل در رشت در هم کوبيد و مس هم با ارايه يک بازي خوب استقلال را متوقف کرد اکنون اين دو تيم مقابل هم قرار گرفته‌اند. مس کرمان اگر پيروز شود مي‌تواند شانس صعود به رده پانزدهم جدول را داشته باشد و يک پله صعود کند با برد احتمالي شرايط روحي ورواني بازيکنان مس بهتر مي‌شود تا به نيم فصل دوم اميدوارتر باشد اما داماش در صورت پيروزي با يک پله صعود هفتم خواهند شد.

ملوان - فجرسپاسي؛ رتبه ملوان يک رقمي مي‌شود؟

اين بازي شش امتيازي براي هر دو تيم محسوب مي‌شود. ملوان اگر بتواند در اين بازي پيروز شود خود را از انتهاي جدول و منطقه خطر جدا مي‌کند و فجر هم به امتياز اين بازي نياز دارد. البته شايد محمود ياوري تيمش را براي مساوي گرفتن به ميدان بفرستد به هر حال يک امتياز هم مي‌تواند فجر را در همان رده چهاردهم نگه دارد و آنها پايين‌تر نروند ولي اسکوچيچ جاه‌طلب هر سه امتياز را مي‌خواهد تا شايد در نيم فصل ليگ تيمش را تک رقمي کند. ملوان اگر در اين بازي پيروز شود شايد بتواند از رده پانزدهم به رده هشتم برسد.

ذوب آهن - راه آهن؛ نبرد بحران‌زده‌ها

ذوب آهن هفته گذشته شکست سنگيني را در رشت متحمل شد و اکنون بوناچيچ بايد براي اعاده حيثيتش در آخرين بازي نيم فصل تيمش را پيروز کند. مديران باشگاه بارها از او حمايت کرده‌اند حتي بعد از باخت ۵ بر يک در رشت و حالا بوناچيچ بايد نشان بدهد که مي‌خواهد در ذوب آهن بماند و با اين تيم موفق شود. راه آهن هم فصل ناکامي را پشت سر گذاشته است. شايد اگر منصور ابراهيم‌زاده در اين بازي هم پيروز نشود از اين تيم خداحافظي کند. به هر حال او نتوانست در راه آهن برخلاف تيم‌هاي ديگرش موفق عمل کند و يک ناکام مطلق بود. اين بازي نبرد بحران‌زده‌هاست.

نفت تهران - سپاهان؛ حمله زردپوشان به صدر جدول

نفت بدون حاشيه همچنان در کورس قهرماني است و اگر در اين بازي پيروز شود به طور موقت صدرنشين خواهد شد. جالب است که سپاهان نيز در صورت پيروزي در اين بازي مي‌تواند با تفاضل گل بهتر صدرنشين ليگ شود. البته تا قبل از بازي روز جمعه پرسپوليس با استقلال خوزستان، به هر حال هر دو تيم زردپوش با رويايي صدرنشيني به ميدان مي‌آيند هرچند که وضعيت زردپوشان اصفهاني خيلي آرام نيست و حتي شايعه استعفاي کرانچار را هم برخي رسانه‌ها منتشر کردند. به هر حال اگر جدال زردپوشان تهراني و اصفهاني مساوي تمام شود به نفع پرسپوليس خواهد بود.

فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبريز؛ قرمز‌هاي اهوازي هم صدر را مي‌خواهند

فولاد خوزستان براي اينکه صدرنشيني را در آخرين هفته نيم فصل اول حتي به طور موقت پس بگيرد با تمام توان مقابل گسترش فولاد بازي مي‌کند تا سه امتياز را بگيرد و به اين اميد که استقلال خوزستان بتواند از سرخپوشان تهراني امتياز بگيرد. شايد اگر ويسي روز چهارشنبه پرسپوليس را در تهران متوقف کند دوباره در فوتبال خوزستان محبوب شود. شاگردان رسول خطيبي هم دوست ندارند که يک تيم از پيش بازنده فرض شوند و آنها همواره فوتبال زيبايي را ارايه مي‌کنند. به هر حال فولاد خوزستان هم به جايگاه صدرنشيني پرسپوليس چشم دارد.

* سايپا - استقلال؛ يک لشگر مصدوم ومحروم بدون مجيدي!

استقلال با دو بازي معوقه همچنان در رده ششم جدول است و اگر بتواند سايپا را شکست بدهد مي‌تواند به رده پنجم صعود کند آبي‌پوشان براي اولين مرتبه در تاريخ ليگ در کرج ميهمان سايپا هستند. نارنجي‌پوشان کرجي که در اين فصل پرسپوليس را در ورزشگاه انقلاب کرج شکست داده‌اند اميدوارند مقابل استقلال هم همين نتيجه را رقم بزنند. هرچند آبي‌پوشان در اين بازي هم ميزبان محسوب مي‌شوند زيرا تماشاگران استقلال بسيار بسيار بيشتر از تماشاگران سايپا خواهد بود.

استقلال همچنان يک لشگر مصدوم دارد. خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده مصدومان استقلال هستند و جواد نکونام و آندرانيک تيموريان دو هافبک ملي‌پوش هم سه اخطاره و محرومند به اين ترتيب دردسرهاي امير قلعه نويي در کرج به اوج خود رسيده است. بايد ديد او با يک تيم نصفه و نيمه چگونه مي‌خواهد سه امتياز را از سايپا بگيرد. کار استقلال در کرج بسيار سخت است اما قلعه‌نويي نشان داده در مواقع سخت خوب کار مي‌کند. ديدار دو تيم مي‌تواند جذب و تماشاگر پسند از کار دربيايد بدون حاشيه‌هاي منفي و اضافي. اين اولين بازي استقلال بدون فرهاد مجيدي کاپيتان آبي‌پوشان هم هست. او هفته گذشته از دنياي فوتبال خداحافظي کرد. بايد ديد استقلال بدون کاپيتان محبوبش چطور بازي خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج