اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رويانيان: نيلسون مي‌تواند نيم‌فصل جدا شود

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: نيلسون براي پرسپوليس زحمت کشيده و طلبکار هم است اما اگر اصرار دارد مي‌تواند نيم‌فصل از پرسپوليس جدا شود.

خبرگزاری فارس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: نيلسون براي پرسپوليس زحمت کشيده و طلبکار هم است اما اگر اصرار دارد مي‌تواند نيم‌فصل از پرسپوليس جدا شود.

محمد رويانيان در مورد آخرين وضعيت نيلسون و جلسه با مدير برنامه‌هاي او گفت: من به برخي مسائل کاري ندارم اما صحبت‌هاي خوبي پس از اينکه مصاحبه نيلسون را ديدم به خاطر اينکه شرايط او را بپرسم با مدير برنامه‌هايش داشتم.

وي افزود: مدير برنامه‌هاي ايشان به من اعلام کرد که ضرب‌الاجلي براي ما و شرطي نگذاشته و فقط نيلسون مي‌خواهد مشکل مالي‌اش حل شود، البته خودتان مي‌دانيد هيچکس نمي‌تواند براي پرسپوليس شرط يا ضرب‌الاجل بگذارد.

وي افزود: پس شرطي در کار نبوده، ايشان فقط در خصوص برخي از مسائل مالي صحبت کرد که من هم معتقدم که مسائل مالي که مي‌شود در خانواده آن را حل کرد نبايد رسانه‌اي شود و جاي اين حرف‌ها در رسانه نيست. مگر بقيه بازيکنان ما شرايط‌شان مانند نيلسون نيست؟ اما قدم به قدم در حال حل کردن آنها هستيم.

رويانيان ادامه داد: من به شدت مخالف مسائلي اينچنيني هستم که يک بازيکن بخواهد باشگاه را از طريق رسانه‌ها تهديد کند اما اين موضوع را اعلام مي‌کنم علي‌رغم اينکه نيلسون براي پرسپوليس زحمت کشيده و بازيکن مؤثري مانند تمام بازيکنان ما در بازي‌هاي اخير بوده ،اگر دوست دارد نيم‌فصل از ما جدا شود، ما هم حرفي نداريم و مي‌تواند اين کار را انجام دهد. اين حرف من است چون من با تهديد و شرط و شروع مخالفم.

وي افزود: من از دريافتي‌هاي دقيق نيلسون اطلاعات کافي نداشتم اما امروز اين اطلاعات را گرفتم و متوجه شدم که ايشان طلبکار است اما معتقدم هرگز نبايد يک بازيکن به خود اجازه بدهد تا در اين شرايط آن هم در پرسپوليس تيم را به حاشيه ببرد. در همين تيم بازيکناني با روح بزرگ و با تعصب علي‌رغم اينکه شايد مشکل مالي داشتند براي تيم جنگيدند چون مي‌دانستند مسائل مالي مطرح کردنش جايش در رسانه‌ها نيست و راستش را بخواهيد از اين نوع برخورد نيلسون با توجه به اخلاق حرفه‌اي‌اش که خيلي هم دوستش دارم، تعجب کردم. اما مطمئن باشيد من اجازه نمي‌دهم کسي براي پرسپوليس شرط و شروط بگذارد.

وي در پايان يادآور شد: من هميشه به بازيکنانم افتخار مي‌کنم که با غيرت و تعصب به دستورات کادر فني گوش کردند و تا الآن هم مزد زحمات خود را با صدرنشيني در ليگ برتر و صعود در جام حذفي به مراحل بالاتر گرفته‌اند. خيلي از اين بازيکنان با تعصب و غيرتي که دارند وارد زمين شده‌اند ما همه چيز را زير نظر داريم اما اجازه نمي‌دهيم کسي براي باشگاه بزرگ پرسپوليس شرط و شروط بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج