اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هدايتي: به فوتبال برنمي‌گردم

مالک باشگاه استيل‌آذين گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در اين راه حرکتي انجام مي‌دهم تنها به قصد و نيت کمک است.

تسنیم: مالک باشگاه استيل‌آذين گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در اين راه حرکتي انجام مي‌دهم تنها به قصد و نيت کمک است.

حسين هدايتي با اشاره به رايزني فدراسيون فوتبال ايران با اسپانيا براي برگزاري ديدار دوستانه خاطرنشان کرد: به عنوان يک خيّر ورزش و سرباز کوچک نظام اعلام مي‌کنم هر کمکي از دستم برآيد انجام مي‌دهم تا اين ديدار در ورزشگاه آزادي برگزار شود.

وي ادامه داد: جامعه جوان کشور ما نياز به هيجان و نشاط دارد و برگزاري اينگونه ديدارها مي‌تواند نشاط و هيجان را در آنها بالا ببرد. همانگونه که ميزباني جام ملت‌هاي آسيا مي‌تواند اثرات مثبتي بر جامعه داشته باشد.

مالک باشگاه استيل آذين با اشاره به سفر سپ بلاتر به ايران اظهار داشت: اين فرصت خوبي است تا بتوانيم رايزني‌هاي لازم را انجام دهيم و ميزباني‌هاي خوبي براي کشورمان کسب کنيم. قبل از اين نيز گفته بودم کسب ميزباني جام ملت هاي آسيا يکي از آرزوهاي من است و اکنون نيز اعلام مي‌کنم هر کمکي از دستم برآيد انجام خواهم داد تا اين مهم به ايران تعلق بگيرد.

وي درباره اخبار مربوط به بازگشتش به فوتبال گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم به فوتبال بازگردم و اگر در اين راه حرکتي انجام مي‌دهم تنها به قصد و نيت کمک است و مطمئن باشيد به صورتي که در گذشته فعاليت مي‌کردم به فوتبال باز نخواهم گشت. به تيم خيبر خرم آباد کمک مالي کردم و اين به معني اين نيست که به فوتبال برگشته‌ام.

هدايتي افزود: تنها دلبستگي من به فوتبال به جز تيم ملي، پرسپوليس است که بازي‌هايش را دنبال مي‌کنم و اميدوام روند موفقيت خود را ادامه دهد.

وي در پايان با تبريک موفقيت کاروان ايران در مسابقات پاراآسيايي تاکيد کرد: خسروي نشان داد کسب نتيجه در ورزش فقط منوط به منابع مالي نيست و با مديريت صحيح مي‌توان موفق بود. اين موفقيت را تبريک مي‌گويم و آماده‌ام به اين عزيزان هم کمک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج