اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۹۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یاوری: مجیدی بیاید برای فجر بازی کند!

محمود یاوری از فرهاد مجیدی می خواهد به فجر بیاید و به عنوان کاپیتان بازی کند: «به هیچ وجه موافق خداحافظی مجیدی نبودم. درست است که او ۳۷ سال سن داشت اما بازیکنانی مانند گیگز و اسکولز را ببینید که چگونه بازی می کنند.

یاوری: مجیدی بیاید برای فجر بازی کند!
روزنامه گل:

سرمربی فجر سپاسی امیدوار است از بازی پیش رو در انزلی دست پر به شیراز برگردند: «بازی ما با ملوان بازی حساسی است، چرا که بازی تیم هایی که نزدیک به هم هستند ۶ امتیازی و حتی ۹ امتیازی است. به هر حال بچه ها خوب تمرین کردند و آماده اند تا یک بازی خوب انجام دهیم. ملوان پیروزی های خیلی خیلی خوب در هفته های گذشته داشته است و بازی سختی برابر این تیم داریم. ما برای میهمانی به بندرانزلی نمی رویم چون هوای این شهر بارانی است و اصلا شرایط برای میهمانی رفتن خوب نیست! می رویم که بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم با امتیاز برگردیم. سعی می کنیم مقابل ملوان نتیجه ای امیدوارکننده بگیریم تا نیم فصل اول را خوب تمام کنیم.»

محمود یاوری از فرهاد مجیدی می خواهد به فجر بیاید و به عنوان کاپیتان بازی کند: «به هیچ وجه موافق خداحافظی مجیدی نبودم. درست است که او ۳۷ سال سن داشت اما بازیکنانی مانند گیگز و اسکولز را ببینید که چگونه بازی می کنند. به نظرم فرهاد را باید نگه می داشتند چون آمادگی بالایی داشت و از خیلی ها بهتر بود. اگر مجیدی آمادگی اش را داشته باشد درخواست می کنم که به تیم ما بیاید و به عنوان کاپیتان فجرسپاسی به تیممان کمک کند. درست است که مربیگری سن و سال ندارد اما خداحافظی کردن سن و سال دارد که وقتش برای مجیدی هنوز نرسیده بود.»

سرهنگ از مسئولان باشگاه استقلال می خواهد او را به فوتبال برگردانند: «مسئولان استقلال اگر بتوانند مجیدی را به فوتبال برگردانند کمک بزرگی به فوتبال کرده اند چون مجیدی جزو معدود بازیکنانی بود که عاشق تیمش بود و با عشق بازی می کرد. اگر مجیدی بخواهد به فوتبالش ادامه دهد ما با آغوش باز او را به تیم فجر می آوریم. از مجیدی هم می خواهم بیاید و به تیم ما کمک کند.»

جالب اینکه یاوری هم از کیفیت زمین چمن حافظیه ودستغیب راضی نیست: «من اگر بخواهم بگویم زمین حافظیه خراب است خیلی ها فکر می کنند به خاطر این می گویم که بازی هایمان در ورزشگاه دستغیب برگزار شود اما ورزشگاه دستغیب هم شرایط خوبی ندارد. زمین بازی باید شرایطی داشته باشد که بازیکنان آسیب نبینند اما اکنون در ورزشگاه حافظیه چمن از بین رفته و زمین خاکی شده است. برای اینکه خاک بلند نشود هم روی زمین آب می ریزند که همین کار باعث می شود زمین گل شود.»

او از مسئولان می خواهد فکری به حال این مشکل کنند: «پای بازیکنان تا قوزک در زمین فرود می رود و نصف زمان استراحت بازی مشغول پاک کردن گل پای خود هستند. نمی دانم مقصر کیست. پیمانکار مقصر است یا اداره کل ورزش یا مسئولان ورزشگاه اما بالاخره باید فکری به حال حافظیه شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج