اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پيام بلاتر به فدراسيون فوتبال ايران

رييس فدراسيون جهاني فوتبال در پيامي از فدراسيون فوتبال ايران براي برنامه‌ريزي و برگزاري دومين همايش بين‌المللي علم و فوتبال تشکر کرد.

ورزش سه: رييس فدراسيون جهاني فوتبال در پيامي از فدراسيون فوتبال ايران براي برنامه‌ريزي و برگزاري دومين همايش بين‌المللي علم و فوتبال تشکر کرد.

در پيام سپ بلاتر به فدراسيون فوتبال ايران آمده است:

«با سلام به دوستان خانواده فوتبال

مردم دنيا علاقه زيادي به فوتبال دارند. موفقيت‌هاي ورزش فوتبال فرصت‌هاي شگفت‌انگيزي در کار ما ايجاد کرده است تا به توسعه آن بپردازيم. تلاش مي‌کنيم قدرت و محبوبيت فوتبال را ارتقاء دهيم تا آينده بهتري را براي تمام مردم دنيا بسازيم.

من به فدراسيون فوتبال ايران و کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر برگزاري دومين همايش علم و فوتبال تبريک مي‌گويم زيرا اين يکي از اهداف اصلي ما به منظور توسعه فوتبال و حمايت بازيکنان از طريق پژوهش در جلوگيري از آسيب‌ديدگي و آموزش است تا آينده بهتري را فراهم کنيم تا باعث بهبود سلامتي عمومي شود. همچنين از برگزارکنندگان اين همايش به خاطر حمايت از ارتقاء آگاهي دو موضوع فوق‌ سپاسگزاري مي‌کنم، زيرا دو موضوع پزشکي و علم از جمله ديدگاه‌هاي اصلي فيفاست و آرزو مي‌کنم که برگزاري همايش در دو روز با موفقيت انجام شود. اين کار به عنوان فعاليت دو چندان شما و ديگر کنفدراسيون‌ها و فدراسيون‌هاي عضو فيفا تلقي مي‌گردد که مي‌تواند مرا از بهبود آينده فوتبال مطمئن کند و ما مي‌توانيم از اين طريق تغييراتي را در دنيا ايجاد کنيم.

جوزف بلاتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج